Alkuperäinen kirjoittaja mööh;29935510:Mulle kans!
Tarkoittanet mun laittamaa kuvaa. Mä tykkään että on väriä sisustuksessa. Se iänikuinen valkoinen on tylsä.Alkuperäinen kirjoittaja mööh;29935529:Nää on aika kivat, ehkä vähän räikeet...
JeeAlkuperäinen kirjoittaja mööh;29935561:No nyt oli jo paaaljon parempi, Hermione <3
Okei, okei. En mikään fanita erityisesti Minni HiirtäAlkuperäinen kirjoittaja mööh;29935560:Minni hiiren lakanat ei iske kuten sanottu mööh mielentila, ei niinkään lehmän fanitus
Juu, näin minäkin ensin ajattelin, mutta sitten...Ei hitsi, vähänkö siisti! Miettikää nyt, kesäilta tuolla jonkun ihanan kanssa kattomassa auringonlaskua suojassa tuulelta ja päivän auringon tuoma lämpö vielä lämmittämässä. Pullo skumppaa tai viiniä ja viinirypäleitä tai vaikka mansikoita dipattuna suklaaseen. Yön pimetessä syttyis muutamat kynttilät ja vähän lisää viiniä. Ahhh mun sydän pakahtuu pelkästä ajatuksesta!
Tuommoset värit mä just haluisin. :O :heart:Jostain syystä tulee Echo mieleen raikkaista väreistä ja eksotiikasta.
Eli Echo nukkuu täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29937868:No niin laittakaas minullekin
Joo, väri tosi kiva. Hörselöt ei ihan niin kivoja..Ihan vaan koska säpäle sanana kuulostaa laventelilta/lilalta.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29937868:No niin laittakaas minullekin