? !
Siis meidän äiti teki tämmöset itselleen kun värjäiltiin mun pihassa! Oon vähän kade!
Ihanat, tahtoo tuollaiset veneeseen.
Siis meidän äiti teki tämmöset itselleen kun värjäiltiin mun pihassa! Oon vähän kade!
Se on yhdenlainen naisen stereotypia, se jolla on sängyssään sata kissaa :xmas:Kyöpelillä ei suinkaan ole mustia tai lukinseittikuvioisia tai lepakonoksennuskuosisisa
lakanoita vaan enimmäkseen kissa-aiheisia.
Tässä perusarkikäyttöön
Tälläset ois oikeesti tosi ihanat! Myytäispä jossain tämän tyylisiä...Peyote
Siis nää on ihania! Ei tämmäsiä mistään löydä.Peyote:
Kyllähän näitä jossain myydään mutta ei meillä askeettisessa Suomessa Ei muuta ku linkkiä kehiin, oli varmaan amerikkalainen sivusto. Tehdään Suomesta rynnistys sinne, tilataan vaikka kimpassa jos saatais alennusta joka kompensois tullimaksutSiis nää on ihania! Ei tämmäsiä mistään löydä.
Ei hitsi, vähänkö siisti! Miettikää nyt, kesäilta tuolla jonkun ihanan kanssa kattomassa auringonlaskua suojassa tuulelta ja päivän auringon tuoma lämpö vielä lämmittämässä. Pullo skumppaa tai viiniä ja viinirypäleitä tai vaikka mansikoita dipattuna suklaaseen. Yön pimetessä syttyis muutamat kynttilät ja vähän lisää viiniä. Ahhh mun sydän pakahtuu pelkästä ajatuksesta!Alkuperäinen kirjoittaja rássi;29934794:
Paahtuisikohan tuolla... ja nuo lakanat voisi vaihtaa
Tässä olis aluksi tällaiset ahkeralle Minni-hiirelle Sopii näin kesän alkuun hyvin :flower:Missäs mun lakanani viipyy?
Kiitos kelepaa! Vähän on lapselliset, mutta niinhän minäkin oonTässä olis aluksi tällaiset ahkeralle Minni-hiirelle Sopii näin kesän alkuun hyvin :flower:
Noissa näkis varmaan makeita uniaAlkuperäinen kirjoittaja minä:Minni-hiiri:
Aika realistinen kyllä, punkkukaadin ja kaikki.Datan pesä sinkkuaikoina