The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
niin löylyistähän me nyt puhutaan?
Semmoiset pehmoiset ja kosteat on parhaat. Jotka oikeestaan löytyy vaan pitkään ja hartaudella lämmitetystä savusaunasta. Kerrostalokämppien sähkögrilleillä ei samaan pääse.

Monet lämpäyttää saunan ihan liian kuumaksi. Hyvis saunoissa semmonen seittemänkymppiä on aika lailla optimi ja jopa alle. Saunasta pitää voida nauttia. Satakakskymppiseen sähkögrilliin mua ei saa.

Enkä tarkoota, et sähkösaunoissa olis välttis vikaa. On niitkin vallan kelvollisia.
 
Onnea valmistuville miunkii puolest!:flower:

Ai, joko täällä aletaan ryyppäämään.:xmas:


Mitä mitä korvani kuulevat!!! Ukkonenhan se siellä täräjää!=)
 
  • Tykkää
Reactions: Hermione Granger
Semmoiset pehmoiset ja kosteat on parhaat. Jotka oikeestaan löytyy vaan pitkään ja hartaudella lämmitetystä savusaunasta. Kerrostalokämppien sähkögrilleillä ei samaan pääse.

Monet lämpäyttää saunan ihan liian kuumaksi. Hyvis saunoissa semmonen seittemänkymppiä on aika lailla optimi ja jopa alle. Saunasta pitää voida nauttia. Satakakskymppiseen sähkögrilliin mua ei saa.

Enkä tarkoota, et sähkösaunoissa olis välttis vikaa. On niitkin vallan kelvollisia.
avainsana on kivimäärä

niitä on nykyään semmosia sähkökiukaita joihin mahtuu 100kg kiviä ja semmosesta kiukaasta lähtee lepposat löylyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925653:
Samaa kuuntelin juuri :D.
Tutkan mukaan olis ihan kohillaan nyt heikkona, punasta pilkkua olis vasta tulossa, toivottavasti ei mee ohi.=)
 
Semmoiset pehmoiset ja kosteat on parhaat. Jotka oikeestaan löytyy vaan pitkään ja hartaudella lämmitetystä savusaunasta. Kerrostalokämppien sähkögrilleillä ei samaan pääse.

Monet lämpäyttää saunan ihan liian kuumaksi. Hyvis saunoissa semmonen seittemänkymppiä on aika lailla optimi ja jopa alle. Saunasta pitää voida nauttia. Satakakskymppiseen sähkögrilliin mua ei saa.

Enkä tarkoota, et sähkösaunoissa olis välttis vikaa. On niitkin vallan kelvollisia.
Meillä oli edellisessä saunassa oikein hyvät löylyt. Kyllähän sitä kiuasta voip säätää, kuuskymppiä oli hyvä.
Just kun oli odotellut sen puol tuntia ja suhautti niin ikkuna oli niin huurussa ettei läpi nähnyt! Se oli sähkösaunaks yllättävän passeli, mutta ei tietenkään koskaan voita puulämmitteistä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä