En usko. En.ei olis meinasinkin sanoa jotain itestäni mutten kehannu
En usko. En.ei olis meinasinkin sanoa jotain itestäni mutten kehannu
Mie haluun lakkaa, hillaa, suomuurainta |O. Nyt heti |O. Melkein jo ostin ryöstöhinnalla kaupan pakastealtaasta. Mie pakahdun tähän himotukseen .Mieki haluan sidukkaa!!
..ja sitte se on valmiina saamaan suoroaensin se on kostee ja sitten märkä :stick:
nyt sä hokasit pelin nimen..ja sitte se on valmiina saamaan suoroa
hämärästi ottelehtii mieleen että jotenkin noin se vois mennänyt sä hokasit pelin nimen
Toki toki, tästä piisaa no niih, suukku auki!Mieki haluan sidukkaa!!
Semmoiset pehmoiset ja kosteat on parhaat. Jotka oikeestaan löytyy vaan pitkään ja hartaudella lämmitetystä savusaunasta. Kerrostalokämppien sähkögrilleillä ei samaan pääse.niin löylyistähän me nyt puhutaan?
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925509:Mie haluun lakkaa, hillaa, suomuurainta |O. Nyt heti |O. Melkein jo ostin ryöstöhinnalla kaupan pakastealtaasta. Mie pakahdun tähän himotukseen .
SINÄ |O. PETTURI |O. Missä mun kakku on :vampire:.Soon valokki ihanaiseni. Valokki.
Ollos hyvä*oottaa suu auki* kiitti!
Mulla on kans asiasta hämäriä muistikuvia. Jos kokeilisin, niin kait mä osaisin vielä ajaa polkupyörälläkin. Itte asiassa mullahan on polkupyörä... missähän lienee?hämärästi ottelehtii mieleen että jotenkin noin se vois mennä
Tässä murahti muutamasti, mutta vielä näyttäs keräilevän. Ilma tuoksuukin ihan ukkoselta.:heart:Oon aika pettynyt piti tulla kunnon ukkonen mut paskan marjat |O
Jo vain aletaan, liitykkö seuraan?Onnea valmistuville miunkii puolest!:flower:
Ai, joko täällä aletaan ryyppäämään.:xmas:
Mitä mitä korvani kuulevat!!! Ukkonenhan se siellä täräjää!=)
avainsana on kivimääräSemmoiset pehmoiset ja kosteat on parhaat. Jotka oikeestaan löytyy vaan pitkään ja hartaudella lämmitetystä savusaunasta. Kerrostalokämppien sähkögrilleillä ei samaan pääse.
Monet lämpäyttää saunan ihan liian kuumaksi. Hyvis saunoissa semmonen seittemänkymppiä on aika lailla optimi ja jopa alle. Saunasta pitää voida nauttia. Satakakskymppiseen sähkögrilliin mua ei saa.
Enkä tarkoota, et sähkösaunoissa olis välttis vikaa. On niitkin vallan kelvollisia.
Samaa kuuntelin juuri .Onnea valmistuville miunkii puolest!:flower:
Ai, joko täällä aletaan ryyppäämään.:xmas:
Mitä mitä korvani kuulevat!!! Ukkonenhan se siellä täräjää!=)
Ei nyt parane ottaa tippaakaan kun mukelot tuossa häärää.Jo vain aletaan, liitykkö seuraan?
Se ukkonen pelästy vissii minuu ja karkas sinne rähjäämään
Tutkan mukaan olis ihan kohillaan nyt heikkona, punasta pilkkua olis vasta tulossa, toivottavasti ei mee ohi.=)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925653:Samaa kuuntelin juuri .
No joku toinen kerta sitEi nyt parane ottaa tippaakaan kun mukelot tuossa häärää.
Kohta lähen tenttaamaan vanhinta. Huomenna on kemian koe.
Meillä oli edellisessä saunassa oikein hyvät löylyt. Kyllähän sitä kiuasta voip säätää, kuuskymppiä oli hyvä.Semmoiset pehmoiset ja kosteat on parhaat. Jotka oikeestaan löytyy vaan pitkään ja hartaudella lämmitetystä savusaunasta. Kerrostalokämppien sähkögrilleillä ei samaan pääse.
Monet lämpäyttää saunan ihan liian kuumaksi. Hyvis saunoissa semmonen seittemänkymppiä on aika lailla optimi ja jopa alle. Saunasta pitää voida nauttia. Satakakskymppiseen sähkögrilliin mua ei saa.
Enkä tarkoota, et sähkösaunoissa olis välttis vikaa. On niitkin vallan kelvollisia.