Gynekologi?Moi :wave:
Vitun tentit ovat ohi. Ja meikä valmistuu.
Joitakin pähkinöitä on kiva hypistellä ja ja..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925190:Höh... mitä taas opimme? Aina pitää olla namia varastossa |O. Edes pähkinöitä .
Ei selityksiä!Eläpä kepsis töki sillä kepillä..
enkä mie mitään hipeltelystä puhunu en vaan syö pähkinöitä.
Työharjottelussa oli mm. potilaan pesua. Mulla oli useampi näyttö. :xmas:
Maistella suun täydeltä .Joitakin pähkinöitä on kiva hypistellä ja ja..
Se vois olla kiva ammatti..Gynekologi?
Onnea!
olis edes "pähkinöitä" muttei ole niitäkäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925190:Höh... mitä taas opimme? Aina pitää olla namia varastossa |O. Edes pähkinöitä .
: /olis edes "pähkinöitä" muttei ole niitäkään
ei ollut vaikeeta arvata että oot halunnu opetella sen työn huolellaTyöharjottelussa oli mm. pähkinöiden pesua. Mulla oli siitä useampi näyttö. :xmas:
taas miettisin kuka tää kirjottaja on et joku uus vissiinKauheeta pervoilua täällä, kaikki siis ennallaan eikä mitään uutta
Kuuluu työn kuvaan.ei ollut vaikeeta arvata että oot halunnu opetella sen työn huolella
asiakkaat vaati?
höh, sehän on sankkutaas miettisin kuka tää kirjottaja on et joku uus vissiin
kyllä mä tiedän mutta en oo tottunut vielä uuteen nimeen ja aina eka ajatus on et kuka tää on.höh, sehän on sankku
tuo siveyden sipuli
Juu mä se oon, ja hyvin sipuli myös niihöh, sehän on sankku
tuo siveyden sipuli
Moooi juoppo :kiss: Siiderit vaan edelleenki mielessä...Ihana kuumuus hiostuttaa jokapaikkaa, pitäskö ottaa päärynäsiideri
Joka paikka kosteana. :xmas:Ihana kuumuus hiostuttaa jokapaikkaa, pitäskö ottaa päärynäsiideri