Mulla olis nyyteissä jotain mitä mielellään lahjoittaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925097:Voisimme lähettää Lauralle valmistumisen johdosta kesäisiä nyyttejä .
Pähkinöitä.
Mulla olis nyyteissä jotain mitä mielellään lahjoittaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925097:Voisimme lähettää Lauralle valmistumisen johdosta kesäisiä nyyttejä .
Varmasti olisi . Onkohan Lauralla pähkinänsärkijä?Mulla olis nyyteissä jotain mitä mielellään lahjoittaa.
Pähkinöitä.
Onnea kauheasti :kiss:Moi :wave:
Vitun tentit ovat ohi. Ja meikä valmistuu.
Viralliselle vitun tenttijälle onnea :flower:.Moi :wave:
Vitun tentit ovat ohi. Ja meikä valmistuu.
No sit et saa :stick:Mie en tykkää pähkinöistä.
Mie tykkään .Mie en tykkää pähkinöistä.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925143:Viralliselle vitun tenttijälle onnea :flower:.
minä kansAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925147:Mie tykkään .
Kiitti :kiss:Onnea kauheasti :kiss:
Arvostan pähkinöiden hipeltäjiäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925147:Mie tykkään .
ei ooAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925123:Onko siulla namia? Ota ne mukaan .
Ja kyllä se ukkonen kohta menee pois :hug:.
Eläpä naura siellä :stick:. Aika harvalla on muuten ihan todistus tuosta lajista .
Mää tykkään mennä silleen käsikopelolla enkä kirjaviisaudella.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925172:Eläpä naura siellä :stick:. Aika harvalla on muuten ihan todistus tuosta lajista .
Kukapa ei .Arvostan pähkinöiden hipeltäjiä
Kiitti onnittelijoille :kiss:
Onnea Lauralle! :kiss:
Pähkinät on hyviä..
Höh... mitä taas opimme? Aina pitää olla namia varastossa |O. Edes pähkinöitä .ei oo
Työharjottelussa oli mm. potilaan pesua. Mulla oli useampi näyttö. :xmas:Mää tykkään mennä silleen käsikopelolla enkä kirjaviisaudella.