Ny viimeistään lajitoveri puhuu samaa kieltä kanssani.avainsana on kivimäärä
niitä on nykyään semmosia sähkökiukaita joihin mahtuu 100kg kiviä ja semmosesta kiukaasta lähtee lepposat löylyt
Kivimäärä.
Ny viimeistään lajitoveri puhuu samaa kieltä kanssani.avainsana on kivimäärä
niitä on nykyään semmosia sähkökiukaita joihin mahtuu 100kg kiviä ja semmosesta kiukaasta lähtee lepposat löylyt
ei ole varmaan vaikea uskoa että mulla on just tommonen iso lattialla seisova kiuas?Ny viimeistään lajitoveri puhuu samaa kieltä kanssani.
Kivimäärä.
Oonkos mä unissani vieny toistenkin unetAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29925690:Nyt mä lähen iltapesuja suorittaa pojujen kanssa ja sit nukkumaan,viime yö meni harakoille, josko ens yö olis parempi
Niin tekee. Täällä oli pikainen ukonilma. pah :vampire:Täällä on jo ukkonen rauhottunut ja ilta arska paistaa ihanaa!
Ei kestä enää kovin kauaa :vampire:.Väsyttää ja tahtois jo nukkumaan. Liian lämmin ja aurinko paistaa. Elokuussa jo pimenee :vampire:
Kuulostaa hyvältä ajatukselta. Voisi tehdä saman liikkeen .Mjahas, tää sipuli taitaa painella viileään suihkuun vähän vilvoittelemaan
Melkein jo ovella kolkuttaa :vampire:. Voisi alkaa askartelemaan joulukortteja :kieh:.219 yötä jouluun.
Päiväkampa käyttöön.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29925785:Ei kestä enää kovin kauaa :vampire:.
Ja jätät reiät ikkunanpuitteisiin? En suosittele. Olihan asennukseen omistajan lupa? Jos ne ovat olleet pintavetona, niin mukaan vaan.Sanokaas viisaammat...olen hankkinut omakustannein tähän kämppään sälekaihtimet...niin jos ja kun tästäjoskus lähden niin mites kun mulla ei ole enää kuittia niin en voi isännöitsijälle sanoa/todistaa että nää on mun omat. Ja turha kai ottaa mukaansa kun ikkunat todennäkösesti ovat erikokosia mutta en mä niitä tännekkään jätä...
Tottakai .Laps nukkumassa, joko sitä pannaan?
Komppaan täysin Namusta :attn:.Ja jätät reiät ikkunanpuitteisiin? En suosittele. Olihan asennukseen omistajan lupa? Jos ne ovat olleet pintavetona, niin mukaan vaan.
No jos ne ei tulevan kämppäsi ikkunoihin sovi, niin anna olla ja unohda. Ne on palvellu sinua jo oman määränsä, ei niille mitään tartte tehdä.Sanokaas viisaammat...olen hankkinut omakustannein tähän kämppään sälekaihtimet...niin jos ja kun tästäjoskus lähden niin mites kun mulla ei ole enää kuittia niin en voi isännöitsijälle sanoa/todistaa että nää on mun omat. Ja turha kai ottaa mukaansa kun ikkunat todennäkösesti ovat erikokosia mutta en mä niitä tännekkään jätä...
Sitä odotellessa219 yötä jouluun.
No hyi, ei saa panna lapsia senkin sika |OLaps nukkumassa, joko sitä pannaan?
en mä mitään lupaa ole kysellyt niihin. ja en kyllä tiedä onko pintavetona vai ei.Ja jätät reiät ikkunanpuitteisiin? En suosittele. Olihan asennukseen omistajan lupa? Jos ne ovat olleet pintavetona, niin mukaan vaan.
Oosny pölhöNo hyi, ei saa panna lapsia senkin sika |O
Onko lasien välissä vai siinä päällä?en mä mitään lupaa ole kysellyt niihin. ja en kyllä tiedä onko pintvetona vai ei.