The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sanokaas viisaammat...olen hankkinut omakustannein tähän kämppään sälekaihtimet...niin jos ja kun tästäjoskus lähden niin mites kun mulla ei ole enää kuittia niin en voi isännöitsijälle sanoa/todistaa että nää on mun omat. Ja turha kai ottaa mukaansa kun ikkunat todennäkösesti ovat erikokosia mutta en mä niitä tännekkään jätä...
 
Sanokaas viisaammat...olen hankkinut omakustannein tähän kämppään sälekaihtimet...niin jos ja kun tästäjoskus lähden niin mites kun mulla ei ole enää kuittia niin en voi isännöitsijälle sanoa/todistaa että nää on mun omat. Ja turha kai ottaa mukaansa kun ikkunat todennäkösesti ovat erikokosia mutta en mä niitä tännekkään jätä...
Ja jätät reiät ikkunanpuitteisiin? En suosittele. Olihan asennukseen omistajan lupa? Jos ne ovat olleet pintavetona, niin mukaan vaan.
 
Sanokaas viisaammat...olen hankkinut omakustannein tähän kämppään sälekaihtimet...niin jos ja kun tästäjoskus lähden niin mites kun mulla ei ole enää kuittia niin en voi isännöitsijälle sanoa/todistaa että nää on mun omat. Ja turha kai ottaa mukaansa kun ikkunat todennäkösesti ovat erikokosia mutta en mä niitä tännekkään jätä...
No jos ne ei tulevan kämppäsi ikkunoihin sovi, niin anna olla ja unohda. Ne on palvellu sinua jo oman määränsä, ei niille mitään tartte tehdä.
 
Parvekekukkaset!!!

Päätin jo keväämmällä, et tänä vuonna viimeistään mä laitan parvekekukkaset tähän nukkumisluukkuun.

Nyt kun tuli kesä, niin toi aika tuntuu hupenevan käsiin.

Jos en huomenna klo 18 mennessä raportoi onnistuneesta parvekekukkasasennuksesta, niin sit te kiltit käynnistätte meikäläisen luuseriosaamaatonhaukkumaketjun.

Mut tohon oskarinoksaan??? Särkynyt sydän vai amppelitomaatti?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä