The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Hmm..ei oikeen siivous edisty. Sain sentään jotain ruokaa aikaseks, ja tokihan jotain siivoilinkin..lapset oli ulkona leikkimäs, tulivat sisälle syömään ja eikun takas ulos :)

Päiväkahvit keitälsin ja meinasin jos menis ne nauttimaan partsille kirjan kans.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Hmm..ei oikeen siivous edisty. Sain sentään jotain ruokaa aikaseks, ja tokihan jotain siivoilinkin..lapset oli ulkona leikkimäs, tulivat sisälle syömään ja eikun takas ulos :)

Päiväkahvit keitälsin ja meinasin jos menis ne nauttimaan partsille kirjan kans.
Kuullostaa hyvältä, taidampa itekki keitellä kahvit ja juoda ne tossa ulkona.:)

Eipä täälläkään paljoa lapsia näy, ulkona hengaavat kaveriensa kanssa, käyvät vaan syömässä välillä.
 
kahvikirahvi
Meikä on saanu pyykättyä ja pesasin keittiön lattian kun alko olemaan jo läikkiä sen verran ikävästi :D Kohta vois keitellä kahvia ja herätellä puolikkaan päivänokosilta, sitten odottellaan lempiystävää ja likkaansa käymään, josko lähettäis eväitten kanssa leikkipuistoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Kais
Heippa ketjuun ja ihanaa päivää :wave:
Täällä on ihana, aurinkoinen ilma. =) Käytiin isännän kanssa kaupoilla ja köllöttelin päiväunet isännän kainalossa. =)
Kohta voisi keittää päiväkahveet ja kaivella pakastimesta jäätelöt ja terasille nauttimaan.
 
Meikä on saanu pyykättyä ja pesasin keittiön lattian kun alko olemaan jo läikkiä sen verran ikävästi :D Kohta vois keitellä kahvia ja herätellä puolikkaan päivänokosilta, sitten odottellaan lempiystävää ja likkaansa käymään, josko lähettäis eväitten kanssa leikkipuistoon.
Mä joudun päivystämään vielä hetken noita koneita, mutta sitten hilppasen itekki.
Vois kaivaa vaikka rällät ja mailan kaapista ja lähtee kouluttaa noita naperoita.:D
 
Tulipahan katsottua uusi Godzilla pikkuveljen kanssa. Ei voi sanoa että olisi juonella pilattu, tosin en sitä odottanutkaan. Viihdyttävä parituntinen erikoistehosteiden kera kyllä teki eetvarttia. Ulkona paistaa aurinko, pikkulettu on jälleen anopin mökillä ja hra Lätty visiitillä kummipojan luona. Mä taidan lähteä päiväunille, sen verran hiljaista on elo. :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Työpäivä selitetty. Olipa harvinaisen hiljainen vuoro. Väsytti kun ei tapahtunut mitään, mut sekin väsyttää jos on äksöniä :D nyt ois ohjelmassa jäätelökiskalla käynti, jottei sokeria tulisi syötyä liian vähän!! :snotty:
 
Päivää. :flower:

Bärkkel. Hieman kankkunen.

Eilen, tai siis tänään muutaman sihijuoman jälkeen isäukko päätti, että katonmaalauksen kunniaksi tarttee tyhjätä konjakkipullo. Sen jälkeen piti tyhjätä kolmen vartin viskileka. Kahden aikaan yöllä kaivoin haitarin esiin ja isäukko rouvansa kanssa sit valssailivat olohuoneen parketilla.

Ensimmäistä kertaa eroni jälkeen mulla oli soitin sylissä.

Miten haittarinsoitosta voi tulla kankkunen????
Helposti voi. Mulla on joskus tullut kankkunen vaikka olen ollut vain katsomassa musisointia.
 
Tänään näyttää olevan lihaskuntopäivä, ensin aamulla tytön kanssa salilla ja sit pihahommia. Ukkokultakin oli yön kotona ja huomasin, että mua otti päähän kun piti aamulla jakaa sanomalehti ja olla sosiaalinen. Oon niin tottunut viettämään viikonloppuaamut kahvimukin ja lehden parissa itsekseni :mad:
 
kahvikirahvi
Tänään näyttää olevan lihaskuntopäivä, ensin aamulla tytön kanssa salilla ja sit pihahommia. Ukkokultakin oli yön kotona ja huomasin, että mua otti päähän kun piti aamulla jakaa sanomalehti ja olla sosiaalinen. Oon niin tottunut viettämään viikonloppuaamut kahvimukin ja lehden parissa itsekseni :mad:
Etkös just eilen sanonu että miehet on kivoja ja niistä on iloa :LOL:

Täällä on ruokahetki menossa, sitte kakaroitten kaa ulos :)
 
Etkös just eilen sanonu että miehet on kivoja ja niistä on iloa :LOL:

Täällä on ruokahetki menossa, sitte kakaroitten kaa ulos :)
Olen mä edelleen sitä mieltä, tällä kertaa vaan mies muutti mun aamurutiinia :LOL:

Kyllä se sitten kantoi mulle multasäkkejä ja leikkasi nurmikon ja kehui ohimennessään miten hieno tunne on kun puutarhaliikkeessä jää tuijottamaan hyvännäköistä ahteria ja hetken kuluttua hokaa että se on oman vaimon ahteri :heart:
 
Päivää.

Auttakee minnuu!!!!

Miut on orjuutettu. Katon maalaus ei piisannu, vaan täs on tänään joutunu maalaamaan aitaa. Ja sitä riittää.

Eiks joku kiltti vois laittaa tolle isäukon rouvalle veispuukkiin viestin, et Asiankannattajaa tarvittais kiireellisesti johonkin kauas täältä vaik maksanluovuttajaksi tai jotain.
 
Päivää.

Auttakee minnuu!!!!

Miut on orjuutettu. Katon maalaus ei piisannu, vaan täs on tänään joutunu maalaamaan aitaa. Ja sitä riittää.

Eiks joku kiltti vois laittaa tolle isäukon rouvalle veispuukkiin viestin, et Asiankannattajaa tarvittais kiireellisesti johonkin kauas täältä vaik maksanluovuttajaksi tai jotain.
Onko isäukon rouva piiskuri?
 
kahvikirahvi
Sopiiko teidän mielestänne tämän tekstin sisältö kirjoitustyyliin? Vaikea uskoa että tommosella tekstintuottamisella olis päässy yliopistoon.

"opiskelen yliopistos kasvatus tieteen kandiks, harrastan paljon liikuntaa. tykkään tehdä normaaleita asioita, käydä leffas, ostoksil, viihteel jne"
 
kahvikirahvi
Päivää.

Auttakee minnuu!!!!

Miut on orjuutettu. Katon maalaus ei piisannu, vaan täs on tänään joutunu maalaamaan aitaa. Ja sitä riittää.

Eiks joku kiltti vois laittaa tolle isäukon rouvalle veispuukkiin viestin, et Asiankannattajaa tarvittais kiireellisesti johonkin kauas täältä vaik maksanluovuttajaksi tai jotain.
Mää voin, jos tuut sit oikeesti kanssa. Täällä ei kyllä oo viinaa, mut me ollaan puolikkaan kanssa niin ihania ettei meitä tartte juoda kauniiks eikä mukavaks kun ollaan jo.
 
Päivää.

Auttakee minnuu!!!!

Miut on orjuutettu. Katon maalaus ei piisannu, vaan täs on tänään joutunu maalaamaan aitaa. Ja sitä riittää.

Eiks joku kiltti vois laittaa tolle isäukon rouvalle veispuukkiin viestin, et Asiankannattajaa tarvittais kiireellisesti johonkin kauas täältä vaik maksanluovuttajaksi tai jotain.
Meinaakko et siit ois vielä uusiokäyttöön? :ashamed:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä