The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Millaiseen tilaisuuteen oot tinku menossa? Farkkujen kans toppi ja neuletakki/jakku tms.? Ja takki varuilta jos ulkona ootte?
Siis ihan rento ulkona syömis juttu mutta sinne tulee muitakin(joita en tunne) niin haluan nyt olla siistin näkönen jos olis vaan omia tuttui niin vois mennä vähän rähjemmin. Ja koskaan tiedä kehen törmää:D niin ja mä en siis tiedä tarkalleen millanen paikka se on et millaset kengät esim pitäs laittaa jne.
 
kauhee stressi illalla et miten laitan hiukset ja et en kuitenkaan saa niitä mitenkään nätisti..no menin laittamaan naamaani ja ajattelin et laitan hiukset kiinni siksi aikaa ja viskasin vaa pampulaa päähän ja kas,menikin oikein kivasti joten fiksasin vähän ja nyt on hiukset hyvin ja rennosti,ei liikaa sen näköset et olisin laittamallla laittanut. kunhan nyt pysyy sitten koko päivän näin,nytkään en uskalla edes liikkua ettei ne mene huonosti. Liikaa saa tököttömiäkään laittaa sitten ne seisoo päässä nyt on sellaset kevyen ja ilmavan näköset.
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Miten paljon sulla on pitkäkaula neliöitä siinä asunnossa? Mitä sielläpäin kaksioista pyydetään vuokraa? Niin vai olko sulla kolmio?
Kaksio. Neliöitä muistaakseni 60. Olkkari, makkari, keittiö, vessa/kylppäri, vaatehuone, eteinen, parveke. Vuokra on muistaakseni 600 ja muutaman euron päälle. Kyllähän täälläkin aika suolasia hintoja saa kaksioista puolittaa, on tääkin suht kallis, mutta meille sopiva käppä ja sijainniltaan mun mielestä hyvä, niin en vaihtais halvemman perässä.

Aiotko kuitenkin muuttaa tänne? :D
 
Kaksio. Neliöitä muistaakseni 60. Olkkari, makkari, keittiö, vessa/kylppäri, vaatehuone, eteinen, parveke. Vuokra on muistaakseni 600 ja muutaman euron päälle. Kyllähän täälläkin aika suolasia hintoja saa kaksioista puolittaa, on tääkin suht kallis, mutta meille sopiva käppä ja sijainniltaan mun mielestä hyvä, niin en vaihtais halvemman perässä.

Aiotko kuitenkin muuttaa tänne? :D
Een mä...ainakaan vielä:D

Kunhan utelin kun ite tässä näitä kaksioita katellut.eihän ne verrattavissa ole kun se on iso paikka ja tää ei ja vaikuttaa kaikki sijainnit ym. mutta olen tässä yrittänyt kysellä et mitä kaksioista ylipäätään vuokraa pyydetään .Ja sekin vielä et onko asunto kunnan/kaupungin vuokraama vai yksityisen. Mulla olis tossa kiikarissa yks kaksio mutta se on myynnissä ja ajattelin et kysyy et onko siihen mahollista päästä vuokralle....edellinenkin on ollut vuokralla.
 
Päivää. :flower:

Bärkkel. Hieman kankkunen.

Eilen, tai siis tänään muutaman sihijuoman jälkeen isäukko päätti, että katonmaalauksen kunniaksi tarttee tyhjätä konjakkipullo. Sen jälkeen piti tyhjätä kolmen vartin viskileka. Kahden aikaan yöllä kaivoin haitarin esiin ja isäukko rouvansa kanssa sit valssailivat olohuoneen parketilla.

Ensimmäistä kertaa eroni jälkeen mulla oli soitin sylissä.

Miten haittarinsoitosta voi tulla kankkunen????
 
Päivää. :flower:

Bärkkel. Hieman kankkunen.

Eilen, tai siis tänään muutaman sihijuoman jälkeen isäukko päätti, että katonmaalauksen kunniaksi tarttee tyhjätä konjakkipullo. Sen jälkeen piti tyhjätä kolmen vartin viskileka. Kahden aikaan yöllä kaivoin haitarin esiin ja isäukko rouvansa kanssa sit valssailivat olohuoneen parketilla.

Ensimmäistä kertaa eroni jälkeen mulla oli soitin sylissä.

Miten haittarinsoitosta voi tulla kankkunen????
Ihanaa!:heart::kiss:

Eikö tuntunutkin hyvältä soitella, vaikka darra tulikin?:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä