K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen yrittänyt löytääkin jo. En tosin ketään paritettavaa, vaan yleensä vaan yhtä kiinnostavaa henkilöä kuin esimerkiksi Bojan. Ei niitä niin vain löydy, jostain vaan aina yllättäen joku sitten ilmestyy. Yleensä ne on mulla olleet slaaveja. En siis ole shippaaja luonnoltani.
Sehän on hyvä jos löytyy muutakin, eikä kaikki kiinnostavat asiat oo yhden ihmisen varassa. Kiinnostaako sua Bojan siis vain shipin kautta, vai haluatko muuten vaan etsiä muutakin? Voihan hänenkin tekemisiään seurailla ihan shippailemattakin. Tottakai hyvä ja tärkeää, jos on niitä muitakin mielenkiinnon kohteita.
 
vierailija
No miksei joku muu henkilö kelpaa B:lle? Miksi sen täytyy olla just Jere Vantaalta?
Yritin sanoa sitä, että olisi terveellistä itselleni löytää jotain muuta yhtä kiinnostavaa seurattavaa kuin tämän K & B tapauksen osapuolet. Ei minua sinänsä kiinnosta miettiä, kuka B lle kelpaisi. Tämä K n ja B n yhteys vaan oli ainutlaatuinen ja siksi kiinnostava. Haluaisin koko kuviosta jo eroon. Varmaan seuraan jollain tavalla noita kahta jonkin aikaa ja nythän on molemmilta tulossa uutta musiikkiakin.
 
vierailija
Yritin sanoa sitä, että olisi terveellistä itselleni löytää jotain muuta yhtä kiinnostavaa seurattavaa kuin tämän K & B tapauksen osapuolet. Ei minua sinänsä kiinnosta miettiä, kuka B lle kelpaisi. Tämä K n ja B n yhteys vaan oli ainutlaatuinen ja siksi kiinnostava. Haluaisin koko kuviosta jo eroon. Varmaan seuraan jollain tavalla noita kahta jonkin aikaa ja nythän on molemmilta tulossa uutta musiikkiakin.
Totta, ihana loppusyksy tulossa musiikin osalta nyt 💕
 
vierailija
Yritin sanoa sitä, että olisi terveellistä itselleni löytää jotain muuta yhtä kiinnostavaa seurattavaa kuin tämän K & B tapauksen osapuolet. Ei minua sinänsä kiinnosta miettiä, kuka B lle kelpaisi. Tämä K n ja B n yhteys vaan oli ainutlaatuinen ja siksi kiinnostava. Haluaisin koko kuviosta jo eroon. Varmaan seuraan jollain tavalla noita kahta jonkin aikaa ja nythän on molemmilta tulossa uutta musiikkiakin.
Mä en shippaa mutta ajattelen että tuo niiden ystävyys on hauskaa seurattavaa muutenkin. Toivon että nuo shippijutut vähän rauhoittuis, niin voisivat ihan rennoin mielin somettaakin näkemisistään jos haluavat.
 
vierailija
Yritin sanoa sitä, että olisi terveellistä itselleni löytää jotain muuta yhtä kiinnostavaa seurattavaa kuin tämän K & B tapauksen osapuolet. Ei minua sinänsä kiinnosta miettiä, kuka B lle kelpaisi. Tämä K n ja B n yhteys vaan oli ainutlaatuinen ja siksi kiinnostava. Haluaisin koko kuviosta jo eroon. Varmaan seuraan jollain tavalla noita kahta jonkin aikaa ja nythän on molemmilta tulossa uutta musiikkiakin.
Ei se yhteys ole millään tavalla sen ainutlaatuisempi muuta kuin sun mielikuvituksessa.
 
vierailija
Sehän on hyvä jos löytyy muutakin, eikä kaikki kiinnostavat asiat oo yhden ihmisen varassa. Kiinnostaako sua Bojan siis vain shipin kautta, vai haluatko muuten vaan etsiä muutakin? Voihan hänenkin tekemisiään seurailla ihan shippailemattakin. Tottakai hyvä ja tärkeää, jos on niitä muitakin mielenkiinnon kohteita.
Olen ilmeisen sekava viesteissäni. Siis nyt kun mietin niin eniten taitaa kiinnostaa Bojan, sitten K & B n yhteinen mitä sitten lieneekin ja kolmanneksi K. Sehän tässä se ongelma on, että tällainen äiti-ihminen on jäänyt koukkuun. Ylipäätänsä vaan yritän keksiä jotain kiinnostavaa, joka voittaisi tämän merkillisen B -harrastuksen. Listalla on nyt kieliopinnot, pilates, uusiin ihmisiin tutustuminen livenä (tämä aika epätodennäköistä), konserteissa käynti..ja?
 
vierailija
En mä lähtisi sinuna tuohon että alat syyttelemään itseäsi mistään, muutat vaan tekemistäsi niissä asioissa mitkä nyt harmittaa. Se on tosi hyvä että osaat pohtia asiaa B:n kannalta, etkä mene siilipuolustukseen ja kiellä koko asiaa tai suutu. Jos tykkäät B:stä ja Joksuista, niin kirjoittele heistä muuta kivaa, kuin niitä shippijuttuja. Voit vaikka ihastella ihan vain sitä ystävyyttä jos tykkäät heistä yhdessä. Uskon että B olis iloinen, jos tietäisi että kuuntelit häntä ja toimit sen mukaan.
Kiitos asiallisesti vastauksesta. Kivoja juttuja olenkin kirjoittanut ja myös kaveruutta fiilistellyt, tätä toivoisin tehdä jatkossakin. Mutta jotenkin meni tämä nyt ihon alle, koen, ettei voi heidän musiikkiakaan enää kuunnella. Vaikea selittää, jotain tässä nyt tapahtui. Herkän ihmisen luonne kulkee omia latujaan.
 
vierailija
Kiitos asiallisesti vastauksesta. Kivoja juttuja olenkin kirjoittanut ja myös kaveruutta fiilistellyt, tätä toivoisin tehdä jatkossakin. Mutta jotenkin meni tämä nyt ihon alle, koen, ettei voi heidän musiikkiakaan enää kuunnella. Vaikea selittää, jotain tässä nyt tapahtui. Herkän ihmisen luonne kulkee omia latujaan.
Itse olen edelleen sitä mieltä, että B:llä tuskin on mitään fanfiktionia vastaan, vaan häntä häiritsee juorujen lisäksi se, että osa ihmisistä ei erota faktaa fiktiosta ja esimerkkinä hän käytti sitä, että jotkut luulevat hänen ja K:n olevan parisuhteessa. Senkus jatkat ihmeessä fiilistelyä ja musiikin kuuntelua, sellaisia faneja B taatusti arvostaa.❤
 
vierailija
🤣 Mä taas rakastan Nacea ja sen hauvelia.
Joo Nace on symppis ja se koira söpö mutta hän ei taida jakaa mitään itsestään tai koirastaan stooreihin? Tai ainakin silloin kun lopetin seuraamisen niin oli vuoden tullut vaan samaa promoa mitä bändin tilillä ja fanarttia. Eikä tässä ole mitään väärää siis, en itsekään jaa someen yhtään mitään, mutta itseäni ei vaan kiinnosta seurata niitä hänen stooreja.
 
vierailija
Joo Nace on symppis ja se koira söpö mutta hän ei taida jakaa mitään itsestään tai koirastaan stooreihin? Tai ainakin silloin kun lopetin seuraamisen niin oli vuoden tullut vaan samaa promoa mitä bändin tilillä ja fanarttia. Eikä tässä ole mitään väärää siis, en itsekään jaa someen yhtään mitään, mutta itseäni ei vaan kiinnosta seurata niitä hänen stooreja.
Joo ei jaa eikä se haittaakaan. Pinoa näkyy muiden stoorissa aina välillä 🥰
 
vierailija
Näitä heittoja ei kannata lähteä tulkitsemaan niin kirjaimellisesti. Se viisumatka oli varmasti ainutlaatuinen ja sen seurauksena nämä kaksi kaverusta löysivät toisistaan hyvät ystävät.
Kuinka monen kanssa K kuitenkaan lähtisi kaksistaan viikon lomalle. Tai voihan hän lähteäkin vielä vaikka kuinka monen kanssa, kun alkuun pääsi ja jos Tjäreborg maksaa. Ehkä seuraavaksi saamme matskua yhteiseltä lomalta Joostin kanssa.👓🕶
 
vierailija
Kiitos asiallisesti vastauksesta. Kivoja juttuja olenkin kirjoittanut ja myös kaveruutta fiilistellyt, tätä toivoisin tehdä jatkossakin. Mutta jotenkin meni tämä nyt ihon alle, koen, ettei voi heidän musiikkiakaan enää kuunnella. Vaikea selittää, jotain tässä nyt tapahtui. Herkän ihmisen luonne kulkee omia latujaan.
Ehkä se olo sen suhteen vähän tasaantuu kun muutama päivä kuluu. Ihan vilpittömästi uskon että B ajattelisi sinun olevan fiksu ihminen, kun otit hänen sanansa huomioon. Ajattelen että ehkä hänelläkin sitä tuollaisiin asioihin liittyvää ahdistusta helpottaa, jos huomaa että suurin osa faneista kuulee häntä, vuorovaikutus toimii ja se on hyväntahtoista. Musta se on vastapainoa kaikelle ilkeilylle, mitä tuolta netin syövereistä löytyy.
 
vierailija
Voisiko tuohon, hyväksyykö joku itsestään kirjoitettuja ficcejä, vaikuttaa ficcien sisältö. Tarkoitan tässä tietysti sitä, kuinka rohkeita ne ovat. Sama fanartin suhteen.
Mä varmaan pyörtyisin järkytyksestä, jos olisin julkkis ja joku Luluxa tekisi musta ja mun kavereista ryhmäseksi maalauksen. Yököttää ajatus sellaisesta. Olen tekopyhä, koska katselen mielelläni näitä fanarteja Joksuista. Ehkä munkin pitäisi miettiä asiaa enemmän näiden julkkisten kannalta.
 
vierailija
Jos olet tosissasi, niin mua alkaa oikeasti huolestuttaa puolestasi. Tarvitset kunnon tauon näistä palstoista ja ihan muuta tekemistä. Oikeasti ystävällisesti tarkoitan tämän. Olet nyt vähän liian syvällä tuossa ja todellisuus tuntuu hämärtyvän.
Voi olla, että olen, mutta minä tulkitsen ja koen nämä oikeasti näin. Onhan tämä vähän ahdistavaakin välillä, ei siitä vain pysty irrottamaan. Enpä sano nyt enempää, etten anna itsestäni mitään mielenterveyshäiriöisen kuvaa, onneksi sellaista ei ole, eikä toivottavasti tule. Minulla muuten jäänyt myös toi musiikin kuuntelu tai siis tänään on, ei jotenkin pysty, kun Bluzan B on kirjoittanut Jerestä.
 
vierailija
Olen ilmeisen sekava viesteissäni. Siis nyt kun mietin niin eniten taitaa kiinnostaa Bojan, sitten K & B n yhteinen mitä sitten lieneekin ja kolmanneksi K. Sehän tässä se ongelma on, että tällainen äiti-ihminen on jäänyt koukkuun. Ylipäätänsä vaan yritän keksiä jotain kiinnostavaa, joka voittaisi tämän merkillisen B -harrastuksen. Listalla on nyt kieliopinnot, pilates, uusiin ihmisiin tutustuminen livenä (tämä aika epätodennäköistä), konserteissa käynti..ja?
Nuo ainakin kuulostaa hyvältä. Mulla on läheisten kanssa oleminen ja muut menot ennallaan, mutta on päässyt käymään niin, että viihdesektorin, lähinnä leffojen ja sarjojen paikan on vallanneet joksut, sekä vähän muutkin slovenialaiset bändit + k. 😅 Ei kyllä haittaa yhtään, on ollut ihan hauskaa.
 

Yhteistyössä