Nyt meni vähän ohi, mutta kuumottaa siihen malliin, että tämä oli irsasta.Joo, pitää tosin ensin yhdistyä jotta voidaan saada koko kalusto käyttöön.
Peukkua siis.
Nyt meni vähän ohi, mutta kuumottaa siihen malliin, että tämä oli irsasta.Joo, pitää tosin ensin yhdistyä jotta voidaan saada koko kalusto käyttöön.
Juu juu, kaikki kuvataan ja laitetaan tänne.Tästä sit kans kuva.
Ei tää nyt niin irstasta ole...kyse oli vain ylä-ja ala-aivoista :saint:Nyt meni vähän ohi, mutta kuumottaa siihen malliin, että tämä oli irsasta.
Peukkua siis.
enemmän pomon pamputtamilta nää suuttujat .Vau, Kellokosken kevätretkellä keskustelupalstalle sattuu ja tapahtuu. Äärimmäisen viihdyttävä löytö, kiitos osallistujille.
kiitos uudesta repliikistä mun repertuaariin!Ala-aivojen peukuttaminen kuulostaa hieman riettaalta sekin.
päätön taas leikkimässä agentti 007ää. "mua ei löydy sieltä eikä mua löydy täältä, mä en juo kahvii enkä mä syö pernaa, sulla on kiva tukka mulla ei ole tukkaa sulla on kiva naama mulla ei ole naamaa. mulla ei ole tätä eikä mulla ole tota mutta sä et tiedä kuka mä oon vittu sä oot sintti ja mä en juo viinaa, mä en asu missään ja mua ei löydä mistään päää pää pää"
Vieläkö harrastat ratsastusta.Ala-aivojen peukuttaminen kuulostaa hieman riettaalta sekin.
Ja onks tissikuvat olleet jo?Huh huh. Koska se aukee se pyrstökuvaketju?
Siin on sulle pyrstöHuh huh. Koska se aukee se pyrstökuvaketju?
ei niin, vaan napoleon kompleksinen hermoheikko wannabesuperman.alatko uhkailemaan väkivallalla taas? Ei kannattais, nyt ei oo vastassa nainen
ja vielä provoilun takia jäi välistä, nyyh. oisko kannattanu olla oma itsensä.PLÄÄÄ!
Mä en kestä enää palstaa!
Voitteko kuvitella että multa jäi eilinen matsi kattomati kun hengasin tässä ketjussa.|O
Kiva sitä matsia nyt on alkaa katsomaan uusintana kun tietää jo tuloksen!:kieh:
Tää palsta on saa*anasta!
No huomenna tulee uusPLÄÄÄ!
Mä en kestä enää palstaa!
Voitteko kuvitella että multa jäi eilinen matsi kattomati kun hengasin tässä ketjussa.|O
Kiva sitä matsia nyt on alkaa katsomaan uusintana kun tietää jo tuloksen!:kieh:
Tää palsta on saa*anasta!
ja vielä provoilun takia jäi välistä, nyyh. oisko kannattanu olla oma itsensä.
Kiitos muistutuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja minä:No huomenna tulee uus
Jääkiekon MM-kisat
MTV3 To 15.05.2014 klo 20.35 Suomi - Valko-Venäjä
Vielä.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Vieläkö harrastat ratsastusta.