No se on hyvä että sinun aikasi kuluu erittäin laadukkaasti palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja vääääääää;29905366:väää väää, missä mun rautakanki on, vääääää yhyyyyyy yhyyyy.
No se on hyvä että sinun aikasi kuluu erittäin laadukkaasti palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja vääääääää;29905366:väää väää, missä mun rautakanki on, vääääää yhyyyyyy yhyyyy.
sun teksti taas kertoo suuresta hyväksymisen tarpeesta. Olethan ikionnellinen kun saat joltain nikiltä tykkäyksen. Innostut oikein kovasti ja alat mieltää itsesi napoleonin kaltaiseksi suurmieheksi.Sen verran jos korjaisi kommenttia, eikö ole selvää ettei minua kauheammin kiinnosta jos joku ei pidä minusta?
Se on <3 KiitosIhana koira :heart: Eikä emännässäkään ole moittimista
Syytön kunnes toisin todistetaan, vai miten se meni...onko lispetti feikki?????
Ei mun mielestä. Kyllä sen jutut on linjassa sen kuvien kanssa.onko lispetti feikki?????
sun teksti taas kertoo suuresta hyväksymisen tarpeesta. Olethan ikionnellinen kun saat joltain nikiltä tykkäyksen. Innostut oikein kovasti ja alat mieltää itsesi napoleonin kaltaiseksi suurmieheksi.
uuuuuuh...Kaksi upeutta samassa paketissa.Pin ja Lispetti on sama, näin olen todennut asian olevan.
Tulisitko kattamaan pöytää, jos ulkoilu ei kiinnosta?
Kyökkipsykologi tekee ammattimaisen diagnoosin.
"Koska olet valmis seisomaan yksin sanojesi takana ja et mielistele ketään, olet selkeästi hyväksynnän tarpeinen"
luuletko että joku tykkää susta itkupotkuraivareittes myötä?
Ai niin, turha varmaan kysyä noin fiksulta ja terävältä pojalta.
Ai niin, ai niin, tokotokitoki, loppukso argumentit, ergumentit, ergumentit, hei kato hei toki toki toki.
Ei sitä koirien kans touhutessa kauheesti viiti pynttäytyä Toppahaalari päälle, pipo päähän ja menoksAlkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29905404:Olit muuten Musher ihan eri näköinen molemmissa kuvissa. Se oli ihanan piristävä se reippailijakuva
:O kiittiAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29904968:Katoin tuota aikaisempaakin täs yks päivä ja reaktio oli :O :heart:
Moi Janne tai kuka sä nyt olitkaan... menin jo sekaisin.Voiks tää olla totta.:O
Montakohan sivua tätä on jauhettu.
Olen päässyt vasta muutaman taaksepäin.
No aika pöhkö saa olla jos ei muista että Lispetti ei oo Janne, vaan joku muu, kun se janne-tyyppi huuteli sitä varmaan sata kertaa että "ei se Lispetti oo yhyyy".Moi Janne tai kuka sä nyt olitkaan... menin jo sekaisin.
hämmentää hämmentääAlkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29905510:No aika pöhkö saa olla jos ei muista että Lispetti ei oo Janne, vaan joku muu, kun se janne-tyyppi huuteli sitä varmaan sata kertaa että "ei se Lispetti oo yhyyy".
Määritteletkö minut kenties pöhköksi?Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29905510:No aika pöhkö saa olla jos ei muista että Lispetti ei oo Janne, vaan joku muu, kun se janne-tyyppi huuteli sitä varmaan sata kertaa että "ei se Lispetti oo yhyyy".
Varmaan myös JanneksiMääritteletkö minut kenties pöhköksi?
Enhän mä nyt järin tosissani ollut. Mutta voin mä vaikka sanoakin niin, pöhkö.Määritteletkö minut kenties pöhköksi?