sisäpihalle. Heti!
sisäpihalle. Heti!
Miten niin raivoan? Halusin vain kysyä, miksi ensin kirjoittaa toista ja sitten onkin yhtäkkiä toista mieltä. Ei kyllä tullut mitenkään mieleen, että yhtäkkiä ketjuun ilmestyisi joku muu henkilö, joka ihan sattumalta käyttää lähes samaa nikkiä, kuin joku juuri hetki sitten ketjuun osallistunut. Ja hassua, että nyt ei kumpikaan nimimerkki enää ole vastailemassa, vaan häppärityyppi/häppärityypit.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29905166:Joo kirjoitin. Mutta olisit nyt edes voinut lukea sen viestin kunnolla ennenkuin vastasit siihen. Kun tää tyyppi oli kuitenkin ihan selkeesti sun kanssa samoilla linjoilla ja sä alat raivoo sille. No mut hei kukin tyylillään.
Olet totta kai oikeassa, enhän minäkään sitä vaatinut. Esitin vain ratkaisuehdotuksen.Siten niin, koska kenenkään ei pitäisi lähteä siihen että satunnaiset paskanjauhajat pistää tekeen asioita mitä ei tarvitse tehdä.
Jos itse haluaa, se on eri asia, mutta jostain paskasta internetyhteisö paineesta ei pidä tehdä yhtään mitään, varsinkaan laitella kuvia itsestään.
Nyt alkaa riittää. Mitä niistä ulkoiluista on sanottu, koitapa muistella.Siten niin, koska kenenkään ei pitäisi lähteä siihen että satunnaiset paskanjauhajat pistää tekeen asioita mitä ei tarvitse tehdä.
Jos itse haluaa, se on eri asia, mutta jostain paskasta internetyhteisö paineesta ei pidä tehdä yhtään mitään, varsinkaan laitella kuvia itsestään.
Tarkistakaa sen lääkitys ja kattokaa patjan alta, taitaa piilotella niitä pillereitä..sisäpihalle. Heti!
Ihan sama raivoatko vai ihmetteletkö, ei tarvitse kaikkea ottaa niin sanatarkkaan. Ei tarvitse puolustautua enempää, tuli jo selväks. Kaikki on kato ihan hyvin varmasti.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29905199:Miten niin raivoan? Halusin vain kysyä, miksi ensin kirjoittaa toista ja sitten onkin yhtäkkiä toista mieltä. Ei kyllä tullut mitenkään mieleen, että yhtäkkiä ketjuun ilmestyisi joku muu henkilö, joka ihan sattumalta käyttää lähes samaa nikkiä, kuin joku juuri hetki sitten ketjuun osallistunut. Ja hassua, että nyt ei kumpikaan nimimerkki enää ole vastailemassa, vaan häppärityyppi/häppärityypit.
oot paras!Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29905185:Yleisön suureksi harmiksi kuvaa ei ole tulossa.
Ei yksinkertaisesti ole varaa tulla tunnistetuksi irl kun olen täällä tarinoinut yhtä sun toista.
Niin kauan kuin palstakirjoittelu ei mene FB-tyyliseksi niin pysyn anonyyminä. Sen jälkeen siivoan suuni ja puren hammasta kun tekisi mieli antaa tulla tuutin täydeltä.
No sitä sinä ehdotit, että ihminen laittaa kuvan itsestään todisteiden takia, kun jotkut sekopäät ilman todisteita yrittävät pelkän sanan voimalla, ilman perusteluita, saada tietyt ihmiset vaikuttamaan jotenkin epärehellisiltä.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29905200:Olet totta kai oikeassa, enhän minäkään sitä vaatinut. Esitin vain ratkaisuehdotuksen.
Pin ja Lispetti on sama, näin olen todennut asian olevan.No voi ei. Kuka se sitten mahtaa olla...
Jäin kiinni. Voi ei.Pin ja Lispetti on sama, näin olen todennut asian olevan.
No nyt sä olet kyllä jo vähän kohtuuton. Toinen esitti vain ratkaisuehdotuksen riitaan ja ihan hyvässä hengessä, ei siis ollut vaatimassa mitään, ja sinä hyökkäät täydeltä laidalta. Rauhotus nyt vähän, jooko.No sitä sinä ehdotit, että ihminen laittaa kuvan itsestään todisteiden takia, kun jotkut sekopäät ilman todisteita yrittävät pelkän sanan voimalla, ilman perusteluita, saada tietyt ihmiset vaikuttamaan jotenkin epärehellisiltä.
Joka on ihan absurdia ottaen huomioon, että alat rehellisyyttä kyseenalaistamaan kanssapalastailijalta kun itse kommentoi harmaana.
Paska ei palstalta lopu sillä että rekatut alkaa kumartamaan persettään ja sanomaan "tuuppaa se rautakanki tonne vaan, sori että olen olemassa".
Tämä selvä.No sitä sinä ehdotit, että ihminen laittaa kuvan itsestään todisteiden takia, kun jotkut sekopäät ilman todisteita yrittävät pelkän sanan voimalla, ilman perusteluita, saada tietyt ihmiset vaikuttamaan jotenkin epärehellisiltä.
Joka on ihan absurdia ottaen huomioon, että alat rehellisyyttä kyseenalaistamaan kanssapalastailijalta kun itse kommentoi harmaana.
Paska ei palstalta lopu sillä että rekatut alkaa kumartamaan persettään ja sanomaan "tuuppaa se rautakanki tonne vaan, sori että olen olemassa".
Rekkaa vaan uusiksi se nikki. Ai niin, ei ihmiset tainneet tykätä sinusta viime kerrallakaan."Minä niin mieleni pahoitin kun joku halusi Lispetin kuvan, sama kuin tunkisi rautakangen perseeseen"
En ole sinkku Huomasitkos, en ole sitäkään...minäkäänOotko sinkku? siinä ois sulle mies. Hae se dementikko pois täältä papattamasta mä ennejään.
Rekkaa vaan uusiksi se nikki. Ai niin, ei ihmiset tainneet tykätä sinusta viime kerrallakaan.
luuletko että joku tykkää susta itkupotkuraivareittes myötä?Rekkaa vaan uusiksi se nikki. Ai niin, ei ihmiset tainneet tykätä sinusta viime kerrallakaan.
"yhyy, mä vihaan maailmaa, kaikki on mua vastaan, rautakanki perseeseen vaan joka paikassa"Rekkaa vaan uusiksi se nikki. Ai niin, ei ihmiset tainneet tykätä sinusta viime kerrallakaan.
Sen verran jos korjaisi kommenttia, eikö ole selvää ettei minua kauheammin kiinnosta jos joku ei pidä minusta?luuletko että joku tykkää susta itkupotkuraivareittes myötä?
Ai niin, turha varmaan kysyä noin fiksulta ja terävältä pojalta.
Ai niin, ai niin, tokotokitoki, loppukso argumentit, ergumentit, ergumentit, hei kato hei toki toki toki.
väää väää, missä mun rautakanki on, vääääää yhyyyyyy yhyyyy.Ei minua kiinnosta kuka minusta tykkää ja kuka ei. Samaa ei voi kaikista sanoa