Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29905166:
Joo kirjoitin. Mutta olisit nyt edes voinut lukea sen viestin kunnolla ennenkuin vastasit siihen. Kun tää tyyppi oli kuitenkin ihan selkeesti sun kanssa samoilla linjoilla ja sä alat raivoo sille. No mut hei kukin tyylillään.
Miten niin raivoan? Halusin vain kysyä, miksi ensin kirjoittaa toista ja sitten onkin yhtäkkiä toista mieltä. Ei kyllä tullut mitenkään mieleen, että yhtäkkiä ketjuun ilmestyisi joku muu henkilö, joka ihan sattumalta käyttää lähes samaa nikkiä, kuin joku juuri hetki sitten ketjuun osallistunut. Ja hassua, että nyt ei kumpikaan nimimerkki enää ole vastailemassa, vaan häppärityyppi/häppärityypit.
 
Siten niin, koska kenenkään ei pitäisi lähteä siihen että satunnaiset paskanjauhajat pistää tekeen asioita mitä ei tarvitse tehdä.

Jos itse haluaa, se on eri asia, mutta jostain paskasta internetyhteisö paineesta ei pidä tehdä yhtään mitään, varsinkaan laitella kuvia itsestään.
Olet totta kai oikeassa, enhän minäkään sitä vaatinut. Esitin vain ratkaisuehdotuksen.
 
hoitsu M
Siten niin, koska kenenkään ei pitäisi lähteä siihen että satunnaiset paskanjauhajat pistää tekeen asioita mitä ei tarvitse tehdä.

Jos itse haluaa, se on eri asia, mutta jostain paskasta internetyhteisö paineesta ei pidä tehdä yhtään mitään, varsinkaan laitella kuvia itsestään.
Nyt alkaa riittää. Mitä niistä ulkoiluista on sanottu, koitapa muistella.
 
häppärityyppi
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29905199:
Miten niin raivoan? Halusin vain kysyä, miksi ensin kirjoittaa toista ja sitten onkin yhtäkkiä toista mieltä. Ei kyllä tullut mitenkään mieleen, että yhtäkkiä ketjuun ilmestyisi joku muu henkilö, joka ihan sattumalta käyttää lähes samaa nikkiä, kuin joku juuri hetki sitten ketjuun osallistunut. Ja hassua, että nyt ei kumpikaan nimimerkki enää ole vastailemassa, vaan häppärityyppi/häppärityypit.
Ihan sama raivoatko vai ihmetteletkö, ei tarvitse kaikkea ottaa niin sanatarkkaan. Ei tarvitse puolustautua enempää, tuli jo selväks. Kaikki on kato ihan hyvin varmasti.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29905185:
Yleisön suureksi harmiksi kuvaa ei ole tulossa.

Ei yksinkertaisesti ole varaa tulla tunnistetuksi irl kun olen täällä tarinoinut yhtä sun toista.

Niin kauan kuin palstakirjoittelu ei mene FB-tyyliseksi niin pysyn anonyyminä. Sen jälkeen siivoan suuni ja puren hammasta kun tekisi mieli antaa tulla tuutin täydeltä.
oot paras!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29905200:
Olet totta kai oikeassa, enhän minäkään sitä vaatinut. Esitin vain ratkaisuehdotuksen.
No sitä sinä ehdotit, että ihminen laittaa kuvan itsestään todisteiden takia, kun jotkut sekopäät ilman todisteita yrittävät pelkän sanan voimalla, ilman perusteluita, saada tietyt ihmiset vaikuttamaan jotenkin epärehellisiltä.

Joka on ihan absurdia ottaen huomioon, että alat rehellisyyttä kyseenalaistamaan kanssapalastailijalta kun itse kommentoi harmaana.

Paska ei palstalta lopu sillä että rekatut alkaa kumartamaan persettään ja sanomaan "tuuppaa se rautakanki tonne vaan, sori että olen olemassa".
 
yyyy
Mitä se Kepsis nyt mäkättää taas. Ei kukaan sun kuvaa halua nähdä, vaan Lispetin. Lispetti laittaa kuvan tai ei laita, oma asia. Ei sun tarvitse mitään rautakanki perseeseen-juttuja kehitellä ja mieltäsi pahoittaa.
 
"vieras."
No sitä sinä ehdotit, että ihminen laittaa kuvan itsestään todisteiden takia, kun jotkut sekopäät ilman todisteita yrittävät pelkän sanan voimalla, ilman perusteluita, saada tietyt ihmiset vaikuttamaan jotenkin epärehellisiltä.

Joka on ihan absurdia ottaen huomioon, että alat rehellisyyttä kyseenalaistamaan kanssapalastailijalta kun itse kommentoi harmaana.

Paska ei palstalta lopu sillä että rekatut alkaa kumartamaan persettään ja sanomaan "tuuppaa se rautakanki tonne vaan, sori että olen olemassa".
No nyt sä olet kyllä jo vähän kohtuuton. Toinen esitti vain ratkaisuehdotuksen riitaan ja ihan hyvässä hengessä, ei siis ollut vaatimassa mitään, ja sinä hyökkäät täydeltä laidalta. Rauhotus nyt vähän, jooko.
 
[QUOTE="vieras.";29905277]No nyt sä olet kyllä jo vähän kohtuuton. Toinen esitti vain ratkaisuehdotuksen riitaan ja ihan hyvässä hengessä, ei siis ollut vaatimassa mitään, ja sinä hyökkäät täydeltä laidalta. Rauhotus nyt vähän, jooko.[/QUOTE]

Mikä hyökkäys tuo oli? vahva mielipide ja sen perustelu.

Hyökkäykseen minun mielestä tarvitaan jotain loukkaavaa.
 
No sitä sinä ehdotit, että ihminen laittaa kuvan itsestään todisteiden takia, kun jotkut sekopäät ilman todisteita yrittävät pelkän sanan voimalla, ilman perusteluita, saada tietyt ihmiset vaikuttamaan jotenkin epärehellisiltä.

Joka on ihan absurdia ottaen huomioon, että alat rehellisyyttä kyseenalaistamaan kanssapalastailijalta kun itse kommentoi harmaana.

Paska ei palstalta lopu sillä että rekatut alkaa kumartamaan persettään ja sanomaan "tuuppaa se rautakanki tonne vaan, sori että olen olemassa".
Tämä selvä.
 
Viimeksi muokattu:
Owl
Tässähän joutuu ihan ajattelemaan, niin rankkoja käännöksiä ja draamahuipentumia! Jestas, onneksi tapahtuu vain netissä...taidan tästä tehdä ison siirron draamaa ja siirtyä koneelta makuuhuoneeseen.
Tosin en kyllä seuraisi TV:stä, jos tämä ketju kuviteltaisiin hahmojen kera kunnon saippuasarjaksi. Tai no jaa....:confused:
 

Yhteistyössä