Joo, olen valmiiksi porkkanatunnelma tiivistyy. olkaa tarkkana.
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29904434:
Älä vielä tiivistä! Minun foliohattu on pöllitty!tunnelma tiivistyy. olkaa tarkkana.
mä vein senAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904450:Älä vielä tiivistä! Minun foliohattu on pöllitty!
Kiva tukka =)Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29904434:No tässäpä tätä saastetta, saa kivittää...
[URL[/URL]
Mä tuun heti hakemaan sen, senkin janne! Sain jo osoitteesi väestörekisteristä.mä vein sen
onpa ikävä tukka.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29904434:
minua ei edes löydy tuoltaAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904355:Tää olisi ollut kyllä paljon jännempi käänne, jos olisi ollut vaikka krp:n lista, mutta tuo väestörekisteri nyt ei oikein pelota (vaikka se oli ilmeisesti tarkoitus).
Eikö? Päätkö vain lasketaan???Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29904518:minua ei edes löydy tuolta
Kiitos Mä tykkään ite ihan hirveesti tostaKiva tukka =)
mikäs tässä oli sitä uutta tietooNo se nyt ei toivottavasti kenellekään tule yllätyksenä että Lispetti ei todellakaan ole se, kuka väittää olevansa. Pakko räjähtää nauruun jos joku uskoo sanaakaan mitä Lispetti on sanonu.
onhan tässä haittojakin, netistä ei oikeen saa ostettua mitään, puhelinliittymää ei voi ostaa mistään jne..Eikö? Päätkö vain lasketaan???
Toisaalta voit varmaan pyöräillä ilman kypärää, uidessa ei mee korviin vettä, eikä ikinä ns. päätä palella. Eikä varmaan kusikaan sit nouse hattuun...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29904554:onhan tässä haittojakin, netistä ei oikeen saa ostettua mitään, puhelinliittymää ei voi ostaa mistään jne..
: /
Mitä hän on sitten sanonut? Itselle tulee mieleen viime päiviltä hänen avaamansa luottamusketju ja se "olipa kerran elämä" -ketju. Voi ei! Menin uskomaan, että hän on katsonut "olipa kerran elämää" ja että hänen mielestään luottamus on ihmissuhteissa tärkeää. Maailmani romahti nyt!No se nyt ei toivottavasti kenellekään tule yllätyksenä että Lispetti ei todellakaan ole se, kuka väittää olevansa. Pakko räjähtää nauruun jos joku uskoo sanaakaan mitä Lispetti on sanonu.
Eihän mun verhoja edes näy. Näkyy vaan toi Lukon pelipaita tuolla roikkumassaAlastulo: kiva rukki, karseet verhot, vaateläjä tuolilla aijai, hauska nenä.
No jos osasit lukea niin toivottavasti ei kenellekään ollutkaan mitään uutta tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29904546:mikäs tässä oli sitä uutta tietoo