Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
MYLADY
[QUOTE="hei haloo";29899921]No samaa te kaikki teette esim Freyalle vaikka se on oikeasti yksi palstan kauneimpia(vaikka onkin pilannut naamansa lävistyksillä) mut onko se valittanut missään vaiheessa kun sitä ei mainita näissä kommenteissa?

Ja peyote ja pin kuuluu kans kärkikolmikkoon.[/QUOTE]


Yleistystä? Varsinkin kun itse en ole kertaakaan kommentoinut Freiyaa.. Paitsi nyt. Muuten ihan normaalin, kivan näköinen nainen mutta tyylistä en pidä. Kauneus on katsojan silmissä.
 
Spencer Hastings
Ja HG:stä olen hiljaa, sitä voi vetää johtopäätökset.
Mihin suohon olenkaan hypännyt, kun aikoinaan palstaa aloin lukea? :D
En todellakaan väitä, että itse en koskaan olisi sanonut Häppärille tai muille ilkeästi, tai ollut muuten vaan pentumainen, mutta seriously. Oletko 12?
Alkoiko HG:n sättiminen hiipua, niin piti heittää vähän ripulia kentälle, ettei vaan sirkus lopu?
 
Owl
Kyllä, vittuilin ihan suoraan epäsuorasti. Myönnän.
Tuo palstapersoona on niin ärsyttävä, kun käyttäytyy miten lystää, niin josko menisi tätä kautta perille.
Pakko se on hipaista, jos sama meno vain jatkuu ja jatkuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
Äimän käki
Kyllä, vittuilin ihan suoraan epäsuorasti. Myönnän.
Tuo palstapersoona on niin ärsyttävä, kun käyttäytyy miten lystää, niin josko menisi tätä kautta perille.
Pakko se on hipaista, jos sama meno vain jatkuu ja jatkuu.
Anteeksi, mutta minun mieli pide on että tällä ihmisellä on erittäinkin fiksuja mieli piteitä, esim. Sanoo että ei murehdi siitä on jos on vähän läskiä koska maailmassa on niin paljon ongelmia muutenkin, kuten anoreksia ym.

Ihan täys päiseltä minun mielestäni vaikuttaa???

Toisin kuin sinä, joka nolaat itsesi kerta toisensa jälkeen.
 
Siis Spencer tuossa karvalakkikuvassa AIVAN samannäköinen kuin Pin! :D

Olen aikaisemminkin jo naureskellut, että miten voikin olla niin samannäköiset keskenään, mutta tuossa kuvassa oli vielä samanlainen ilmekin, kuin Pinillä usein.

Jos joku olisi vain näyttänyt tuon kuvan minulle kertomatta kuka siinä on, olisin luullut automaattisesti Piniksi. :)
 
Owl
Kuten joku jo ehdotti, lennän kiltisti pesääni:)
Tämä palsta ei aina saa ihmisen positiivisia piirteitä esiin...se näköjään päti myös minuun.
Sanon suoraan, jos jokin vituttaa. Nyt menen opettelemaan sitä hiljaa oloa ;)
 
Spencer Hastings
Siis Spencer tuossa karvalakkikuvassa AIVAN samannäköinen kuin Pin! :D

Olen aikaisemminkin jo naureskellut, että miten voikin olla niin samannäköiset keskenään, mutta tuossa kuvassa oli vielä samanlainen ilmekin, kuin Pinillä usein.

Jos joku olisi vain näyttänyt tuon kuvan minulle kertomatta kuka siinä on, olisin luullut automaattisesti Piniksi. :)
:D

Kyllä nostaa jo muutenkin taivaissa olevaa itsetuntoani :)xmas:), kun on verrattu Piniin että Peyoteen :D
Mullahan nousee pian pissi nuppiin.
 
:D

Kyllä nostaa jo muutenkin taivaissa olevaa itsetuntoani :)xmas:), kun on verrattu Piniin että Peyoteen :D
Mullahan nousee pian pissi nuppiin.
Teissä kaikissa on jotain samaa, mutta etenkin sinä ja Pin olette hämmästyttävän samannäköisiä.
Peyote myös vaalea, mutta piirteiltään vähän erilainen.

Vitsailin viimeksi Pinin luona kyläillessäni, että te kolme voisitte olla siskoksia.
Peyote teidän kahden isosisko ja te kaksi pikkusiskoja. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
"mies1"
Kirjotin piiiiitkän romaanin tähän jankutukseen, mutta kyllästyin ja deletoin sen, en jaksa... ELI KUVIIN! =)

Tätä hehkutin jo blogissa, mutta innostuin haalareista...kaikenlaisista. Jumpsuiteista, lappuhaalareista ja tää oli ehkä vähän naisellisempi haalari. Kevätkuumeessa kesävaatteita ostelin.

Ei ole varsinainen kasvokuva, mutta pärstäkin näkyy joten älkäähän valittako!

Housut mielestäni liian miehiset sun habitukseen ja muuhun (ja musta väri on haastava etenkin naisella). Mutta todella viehättävä nainen kyllä olet. :) Tykkään etenkin sun hiuksista ja silmistä. Veistoksellisuutta ja todella hyvä ryhti, malli muille naisen ryhdistä.

Toivottavasti sua on myös helppo lähestyä, ylväyden varjopuoli kun on joskus lähestyttävyyden vaikeutuminen. Siksi merkittävä osa miehistä ei esim. baarissa lähesty sitä kauneinta ja itsetietoisinta naista vaan helpommin "lähelleen päästävää".
 
[QUOTE="mies1";29900013]Housut mielestäni liian miehiset sun habitukseen ja muuhun (ja musta väri on haastava etenkin naisella). Mutta todella viehättävä nainen kyllä olet. :) Tykkään etenkin sun hiuksista ja silmistä. Veistoksellisuutta ja todella hyvä ryhti, malli muille naisen ryhdistä.

Toivottavasti sua on myös helppo lähestyä, ylväyden varjopuoli kun on joskus lähestyttävyyden vaikeutuminen. Siksi merkittävä osa miehistä ei esim. baarissa lähesty sitä kauneinta ja itsetietoisinta naista vaan helpommin "lähelleen päästävää".[/QUOTE]

Miehiset? *tirsk*
 
"mies1"
Alkuperäinen kirjoittaja Järki käteen ja ostoksille;29899914:
Taasko se alkaa vai eikö se ole loppunut? KUKA SE ON JOKA KIUSAA TUOTA ILOISTA TYTTÖÄ???!!! Menee jo liian pitkälle! Lopeta jo!
Näin on. Hän on tosi kiva ja hyväntahtoinen, en voi ymmärtää, että palstan äidit sellaista temperamenttia haluavat painaa alas. Se kun on monessakin mielessä kannatettavaa käytöstä ja elämänasennetta.
 

Yhteistyössä