Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
häppärityypit
Koska kyseinen tyyppi käy täällä pisteyttämässä naisia vaikka hänelle on useampi palstalainen ilmaissut etteivät koe sitä hyväksi käytökseksi.
Nyt kysymys kuuluu että sanoitko haukkumismieleksi tyyppiä mielenvikaiseksi vai uskotko että hän ihan oikeasti on mielenvikainen? Haukkumismielessä sanottunahan se olis aika ilkeää, eikö? Muista myös että kun puhut mies1:lle, puhut häppärille, koska ovat sama tyyppi.
 
"hei haloo"
[QUOTE="mies1";29900233]Ei musta, hän vain odotti, että kohteliaisuuteen vastataan kohteliaisuudella, eikä pidä siitä, että äidit puhuvat naisten kauneudesta kriittisesti naiselle. Ajatukset ovat eettisesti todella kannatettavia. Mäkin pyrin tuomaan kritiikin naisesta hyvän kanssa ja kautta silloin kun sitä on. Jos taas nainen ei innosta, sanon senkin kohteliaasti, jos pitää.

HG ei ole musta kiusannut ketään tässä ketjussa, hän on vain tuonut esiin moraalisia ajatuksia aiheesta ja itsensä arvostamisen. Hyväitsetuntoinen ei reagoi toisen itsearvostukseen alkamalla etsiä tästä vikoja. Enemmänkin hyväitsetuntoinen antaa toisen loistaa omalla laillaan ja ottaa vaikutteita toisesta, vaikkei täysin diggaisi toisesta. Naisten pitäisi puhaltaa yhteen hiileen eikä kilpailla toisiaan vastaan miesten tapaan (!).

Eli toisen oma kokemus itsestä upeena ei pitäisi olla itseltä pois, eikä itsearvostukselle tarvitse löytää tosiasiallista/objektiivista katetta: kyseessä voi olla enemmän elämänkatsomus ja usko itseen kuin faktapohjainen jalat maassa -analyysi. Tietenkin realismia ja nöyryyttä myös tarvitaan, mutta nähdäkseni HG antaa täyden tunnustuksen kauniille naisille ketjussa ja enemmän leikillään haastoi Freiyan ulkonäköskabaan. HG:n itsearvostusta ei siis pitäisi nähdä uhkana eikä jonain todistettavana asiana, vaan hyödyllisenä ja terveenä asenteena yhdistelmänä itsearvostusta ja empatiaa. Naisen "ylirealismi" ei ole tavoiteltu asia vaan enemmän ongelma - mutta ei mennä siihen enempää.

Hänellä on myös tärkeitä huomioita ulkonäön ja olemuksen yhteydestä.[/QUOTE]

Ensinnäkin tosi tyhmää häppäriltä haastaa edes leikillään kauneuskilpailuun joku sellainen jolle selkeesti häviää.

Mutta kuitenkin, häppäri on tässä ketjussa ihan suoraan haukkunu ja herjannu freyaa. Freya on ollut todella neutraali vaikka ehkä vähän provosoitunut, mutta onko ihmekään kun joku kakara hyppii silmille.

Ja täytyy nyt kun luin kaikki viestit, vaikka freya sanoo olevansa epävarma niin silti se vaikuttaa todella itsevarmalta, ainakin sen perusteella miten suhtautuu jopa saamansa negatiiviseen palautteeseen. Häppäri taas on todella epävarma ja tarvitsee selkeesti muiden hyväksyntää. Ja häppäri selkeästi käy kehuilla kauppaa, mikä on musta todella lapsellista.
 
Asiallisuutta HUUTAVA
No, onko sinun käytöksesi sitten hyvää? En välttämättä ole ainoa joka on sitä mieltä... Niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan. Olet tainnut löytää vertaisesti "keskustelu"kumppanin jonka kanssa olet samalla tasolla.... Harmittaa kun muuten tunnut olevan ihan ok tyyppi!
 
häppärityypit
[QUOTE="hei haloo";29900380]Ensinnäkin tosi tyhmää häppäriltä haastaa edes leikillään kauneuskilpailuun joku sellainen jolle selkeesti häviää.

Mutta kuitenkin, häppäri on tässä ketjussa ihan suoraan haukkunu ja herjannu freyaa. Freya on ollut todella neutraali vaikka ehkä vähän provosoitunut, mutta onko ihmekään kun joku kakara hyppii silmille.

Ja täytyy nyt kun luin kaikki viestit, vaikka freya sanoo olevansa epävarma niin silti se vaikuttaa todella itsevarmalta, ainakin sen perusteella miten suhtautuu jopa saamansa negatiiviseen palautteeseen. Häppäri taas on todella epävarma ja tarvitsee selkeesti muiden hyväksyntää. Ja häppäri selkeästi käy kehuilla kauppaa, mikä on musta todella lapsellista.[/QUOTE]

Häppäri toi sun touhu menee sairaaks. Kauanko aiot itses kanssa keskustella?
 
yyyy
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899902:
Mä en tässä mitään vihjaile ja mistä vitun "heikoimmista"?!? Ihan itse sanoinkin että saikulla olen ja saikulla olen ihan siitä syystä että kaikki ei ole kunnossa tuolla pääkopassani. Ihan vaan tunnistin sussa samoja piirteitä. Ei tää nyt jumalauta mitään kiusaamista oo, yritin jelppiä sua. Oon itsekin sekaisin kuin seinäkello, joten ei mulla ole mitään tarvetta lytätä ketään alas millään saikkukommenteilla.
Ookke, no vähän tuollaista epäilinkin..
 
minä,
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900378:
Nyt kysymys kuuluu että sanoitko haukkumismieleksi tyyppiä mielenvikaiseksi vai uskotko että hän ihan oikeasti on mielenvikainen? Haukkumismielessä sanottunahan se olis aika ilkeää, eikö? Muista myös että kun puhut mies1:lle, puhut häppärille, koska ovat sama tyyppi.
mies1 ja häppäri taitaa olla dama tyyppi :)
 
häppärityypit
[QUOTE="hmh";29900384]Peyote. Mies1 ei ole oikeesti olemassa. Tai onhan sekin. Se on sama kuin Happygirl ja muutaman harmaa "häppärityyppi". Pitää melua täällä itsensä kanssa ja keskenään...

Juu tiedän että kipeeltä kuulostaa. Mutta minkäs teet.[/QUOTE]

Hei älä mua sekota tähän :LOL: En tod oo häppäri. mies1, hei haloo ja yyyy on ainakin häppäri. En kai mä nyt tätä jankkais kokoajan jos ite se olisin?
 
Camus
Miksi te jatkatte ilkeilyä HG:lle " Olet mies1" -viitteillä? Tuo on todella ilkeää, jopa julmaa. Kyllä kaksi ihmistä voi kirjoittaa samalla tyylillä samoista asioista. Minuakin on luultu joksikin muuksi koska kirjoitimme samalla tyylillä eikä aavistustakaan kuka se ihminen oli!
 
häppärityypit
Miks HG haukkuisi itseään, esim. hei haloon muodossa? :confused:
Se jäi kiinni että kirjoittelee myös nikillä "yyyy" koska sanoi Freiyaa Freyaks molemmilla nikeillä, joten se päätti seivata tilanteen ja keksiä jonkun uuden nikin, eli tämän "hei haloo"n ja kirjoittaa silläkin "Freyasta", jotta kukaan ei tajuais että se oli "yyyy", mutta totuudessa kaikki tajuaa että häppäri on sekä yyyy, mies1 että hei haloo
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900425:
Se jäi kiinni että kirjoittelee myös nikillä "yyyy" koska sanoi Freiyaa Freyaks molemmilla nikeillä, joten se päätti seivata tilanteen ja keksiä jonkun uuden nikin, eli tämän "hei haloo"n ja kirjoittaa silläkin "Freyasta", jotta kukaan ei tajuais että se oli "yyyy", mutta totuudessa kaikki tajuaa että häppäri on sekä yyyy, mies1 että hei haloo
Ei tommosia voi tolleen vaan päätellä.
 

Yhteistyössä