häppärityypit
Aijaa! Montako ja minkä ikäisiä? Ei oo pakko kertoa toki.On joo.
Aijaa! Montako ja minkä ikäisiä? Ei oo pakko kertoa toki.On joo.
Yksi 3-vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900301:Aijaa! Montako ja minkä ikäisiä? Ei oo pakko kertoa toki.
Ok tyttö vai poika?Yksi 3-vuotias.
Anteeksi, Peyote, mutta miten sinä ilkeät toista nimittää mielenvikaiseksi tuollaisilla kriteereillä? ( Arvostus laskee ihan silmissä... )Vai vielä miehiset housut. Täytyy olla mielenvikanen että tostakin keksi negatiivista.
Koska kyseinen tyyppi käy täällä pisteyttämässä naisia vaikka hänelle on useampi palstalainen ilmaissut etteivät koe sitä hyväksi käytökseksi.Anteeksi, Peyote, mutta miten sinä ilkeät toista nimittää mielenvikaiseksi tuollaisilla kriteereillä? ( Arvostus laskee ihan silmissä... )
Nyt kysymys kuuluu että sanoitko haukkumismieleksi tyyppiä mielenvikaiseksi vai uskotko että hän ihan oikeasti on mielenvikainen? Haukkumismielessä sanottunahan se olis aika ilkeää, eikö? Muista myös että kun puhut mies1:lle, puhut häppärille, koska ovat sama tyyppi.Koska kyseinen tyyppi käy täällä pisteyttämässä naisia vaikka hänelle on useampi palstalainen ilmaissut etteivät koe sitä hyväksi käytökseksi.
Peyote. Mies1 ei ole oikeesti olemassa. Tai onhan sekin. Se on sama kuin Happygirl ja muutaman harmaa "häppärityyppi". Pitää melua täällä itsensä kanssa ja keskenään...Ja kyllä sanon äitinä pojallenikin jos alkaa yhtä mielenvikaista settii tulemaan ku tolta mies1:ltä.
No, onko sinun käytöksesi sitten hyvää? En välttämättä ole ainoa joka on sitä mieltä... Niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan. Olet tainnut löytää vertaisesti "keskustelu"kumppanin jonka kanssa olet samalla tasolla.... Harmittaa kun muuten tunnut olevan ihan ok tyyppi!
Ookke, no vähän tuollaista epäilinkin..Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899902:Mä en tässä mitään vihjaile ja mistä vitun "heikoimmista"?!? Ihan itse sanoinkin että saikulla olen ja saikulla olen ihan siitä syystä että kaikki ei ole kunnossa tuolla pääkopassani. Ihan vaan tunnistin sussa samoja piirteitä. Ei tää nyt jumalauta mitään kiusaamista oo, yritin jelppiä sua. Oon itsekin sekaisin kuin seinäkello, joten ei mulla ole mitään tarvetta lytätä ketään alas millään saikkukommenteilla.
mies1 ja häppäri taitaa olla dama tyyppiAlkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900378:Nyt kysymys kuuluu että sanoitko haukkumismieleksi tyyppiä mielenvikaiseksi vai uskotko että hän ihan oikeasti on mielenvikainen? Haukkumismielessä sanottunahan se olis aika ilkeää, eikö? Muista myös että kun puhut mies1:lle, puhut häppärille, koska ovat sama tyyppi.
NaurahdinOokke, no vähän tuollaista epäilinkin..
Miks HG haukkuisi itseään, esim. hei haloon muodossa?Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900398:Hei älä mua sekota tähän En tod oo häppäri. mies1, hei haloo ja yyyy on ainakin häppäri. En kai mä nyt tätä jankkais kokoajan jos ite se olisin?
Vitun pelle, älä varasta mun nimimerkkiä.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900405:Kivaa porukkaa, mä oikein nautin olla täällä
Niinpä, echo. Eikö ole ihmeellistä tää maailma?Miks HG haukkuisi itseään, esim. hei haloon muodossa?
Se jäi kiinni että kirjoittelee myös nikillä "yyyy" koska sanoi Freiyaa Freyaks molemmilla nikeillä, joten se päätti seivata tilanteen ja keksiä jonkun uuden nikin, eli tämän "hei haloo"n ja kirjoittaa silläkin "Freyasta", jotta kukaan ei tajuais että se oli "yyyy", mutta totuudessa kaikki tajuaa että häppäri on sekä yyyy, mies1 että hei halooMiks HG haukkuisi itseään, esim. hei haloon muodossa?
Ei tommosia voi tolleen vaan päätellä.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900425:Se jäi kiinni että kirjoittelee myös nikillä "yyyy" koska sanoi Freiyaa Freyaks molemmilla nikeillä, joten se päätti seivata tilanteen ja keksiä jonkun uuden nikin, eli tämän "hei haloo"n ja kirjoittaa silläkin "Freyasta", jotta kukaan ei tajuais että se oli "yyyy", mutta totuudessa kaikki tajuaa että häppäri on sekä yyyy, mies1 että hei haloo