Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
"hei haloo"
Yleistystä? Varsinkin kun itse en ole kertaakaan kommentoinut Freiyaa.. Paitsi nyt. Muuten ihan normaalin, kivan näköinen nainen mutta tyylistä en pidä. Kauneus on katsojan silmissä.
En mäkään sen tyylistä pidä, mutta ei se silti estä mua näkemästä kasvoja jotka on yhdet kauneimmat tällä palstalla, sellaisia klassisia piirteitä joita ei läheskään kaikkien kasvoilla ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
"hei haloo"
[QUOTE="mies1";29900074]Näin on. Hän on tosi kiva ja hyväntahtoinen, en voi ymmärtää, että palstan äidit sellaista temperamenttia haluavat painaa alas. Se kun on monessakin mielessä kannatettavaa käytöstä ja elämänasennetta.[/QUOTE]

Joo-o. Häppärin käytös on ollut tässä ketjussa todella kamalaa sekä lapsellista ja sä vaan edelleen puolustat sitä. Kaikkee muuta ku hyväntahtoinen nainen kyseessä.
 
"mies1"
Vai vielä miehiset housut. Täytyy olla mielenvikanen että tostakin keksi negatiivista.
No noista tuli mieleen caprien ja kollareiden sekoitus. Jotenkin riitelee pahasti monen muun asian kanssa tuossa kuvassa.

Onneksi toisen mielenvikaisuus-vihjailu on kypsää ja äidillistä puhetta ;) Sulla on nätti, jopa haluttava olemus sen mustan mekon osalta. Mut kyllä sun pitäis jotenkin saada iloa ja ystävällisyyttä enemmän näihin äkäisiin juttuihin. Nyt on kuin sulla olisi menkat koko ajan päällä.
 
häppärityypit
[QUOTE="mies1";29900103]No noista tuli mieleen caprien ja kollareiden sekoitus. Jotenkin riitelee pahasti monen muun asian kanssa tuossa kuvassa.

Onneksi toisen mielenvikaisuus-vihjailu on kypsää ja äidillistä puhetta ;) Sulla on nätti, jopa haluttava olemus sen mustan mekon osalta. Mut kyllä sun pitäis jotenkin saada iloa ja ystävällisyyttä enemmän näihin äkäisiin juttuihin. Nyt on kuin sulla olisi menkat koko ajan päällä.[/QUOTE]

:LOL: Peyote on välillä vähän äksy. Siinä on erikoisia piirteitä. Mutta annetaan sen olla.
 
Peyote
[QUOTE="mies1";29900103]No noista tuli mieleen caprien ja kollareiden sekoitus. Jotenkin riitelee pahasti monen muun asian kanssa tuossa kuvassa.

Onneksi toisen mielenvikaisuus-vihjailu on kypsää ja äidillistä puhetta ;) Sulla on nätti, jopa haluttava olemus sen mustan mekon osalta. Mut kyllä sun pitäis jotenkin saada iloa ja ystävällisyyttä enemmän näihin äkäisiin juttuihin. Nyt on kuin sulla olisi menkat koko ajan päällä.[/QUOTE]

Seuraapa miten kiva olen useimmille täällä. Miespuolisillekin. Voisko sun käytös vaan olla mun mielestä sietämättömän huonoa?
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
Pin
Siis Spencer tuossa karvalakkikuvassa AIVAN samannäköinen kuin Pin! :D

Olen aikaisemminkin jo naureskellut, että miten voikin olla niin samannäköiset keskenään, mutta tuossa kuvassa oli vielä samanlainen ilmekin, kuin Pinillä usein.

Jos joku olisi vain näyttänyt tuon kuvan minulle kertomatta kuka siinä on, olisin luullut automaattisesti Piniksi. :)
Olipa häiritsevä olo katsoa sitä kuvaa, nyt tajusin sen itsekin mistä olet puhunut. :D
Kummallinen fiilis, kun katsoisi sisartaan mitä ei ole. Tunnen tuon, mutta en tunne yhtään. Hmmm... Onko meidät adoptoitu!? :D :D
 
Spencer Hastings
Olipa häiritsevä olo katsoa sitä kuvaa, nyt tajusin sen itsekin mistä olet puhunut. :D
Kummallinen fiilis, kun katsoisi sisartaan mitä ei ole. Tunnen tuon, mutta en tunne yhtään. Hmmm... Onko meidät adoptoitu!? :D :D
Ollaankohan samalta alueelta kotosin, kukahan on se naapurin mies joka on meidän mutseille pitäny seuraa.... :D Hyi kauheeta, anteeksi äiti jos luet tämän :ashamed:
 
[QUOTE="mies1";29900103]No noista tuli mieleen caprien ja kollareiden sekoitus. Jotenkin riitelee pahasti monen muun asian kanssa tuossa kuvassa.

Onneksi toisen mielenvikaisuus-vihjailu on kypsää ja äidillistä puhetta ;) Sulla on nätti, jopa haluttava olemus sen mustan mekon osalta. Mut kyllä sun pitäis jotenkin saada iloa ja ystävällisyyttä enemmän näihin äkäisiin juttuihin. Nyt on kuin sulla olisi menkat koko ajan päällä.[/QUOTE]

Eipä yhtään kuulosta HG:ltä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
"mies1"
[QUOTE="hei haloo";29900101]Joo-o. Häppärin käytös on ollut tässä ketjussa todella kamalaa sekä lapsellista ja sä vaan edelleen puolustat sitä. Kaikkee muuta ku hyväntahtoinen nainen kyseessä.[/QUOTE]

Ei musta, hän vain odotti, että kohteliaisuuteen vastataan kohteliaisuudella, eikä pidä siitä, että äidit puhuvat naisten kauneudesta kriittisesti naiselle. Ajatukset ovat eettisesti todella kannatettavia. Mäkin pyrin tuomaan kritiikin naisesta hyvän kanssa ja kautta silloin kun sitä on. Jos taas nainen ei innosta, sanon senkin kohteliaasti, jos pitää.

HG ei ole musta kiusannut ketään tässä ketjussa, hän on vain tuonut esiin moraalisia ajatuksia aiheesta ja itsensä arvostamisen. Hyväitsetuntoinen ei reagoi toisen itsearvostukseen alkamalla etsiä tästä vikoja. Enemmänkin hyväitsetuntoinen antaa toisen loistaa omalla laillaan ja ottaa vaikutteita toisesta, vaikkei täysin diggaisi toisesta. Naisten pitäisi puhaltaa yhteen hiileen eikä kilpailla toisiaan vastaan miesten tapaan (!).

Eli toisen oma kokemus itsestä upeena ei pitäisi olla itseltä pois, eikä itsearvostukselle tarvitse löytää tosiasiallista/objektiivista katetta: kyseessä voi olla enemmän elämänkatsomus ja usko itseen kuin faktapohjainen jalat maassa -analyysi. Tietenkin realismia ja nöyryyttä myös tarvitaan, mutta nähdäkseni HG antaa täyden tunnustuksen kauniille naisille ketjussa ja enemmän leikillään haastoi Freiyan ulkonäköskabaan. HG:n itsearvostusta ei siis pitäisi nähdä uhkana eikä jonain todistettavana asiana, vaan hyödyllisenä ja terveenä asenteena yhdistelmänä itsearvostusta ja empatiaa. Naisen "ylirealismi" ei ole tavoiteltu asia vaan enemmän ongelma - mutta ei mennä siihen enempää.

Hänellä on myös tärkeitä huomioita ulkonäön ja olemuksen yhteydestä.
 
Mua ärsyttää, kun HG ja mies1 uskoo ja pitää yllä jotain äitimyyttiä.

Ei äitiys tee kenestäkään sen ihmeellisempää, saati sitten huonon käytöksen yläpuolella olevaa.
Äitiys tarkoittaa tasan yhtä juttua eli sitä, että on toteuttanut lajimme pääasiallisen funktion lisääntymällä. Ei muuta.
 
häppärityypit
Mua ärsyttää, kun HG ja mies1 uskoo ja pitää yllä jotain äitimyyttiä.

Ei äitiys tee kenestäkään sen ihmeellisempää, saati sitten huonon käytöksen yläpuolella olevaa.
Äitiys tarkoittaa tasan yhtä juttua eli sitä, että on toteuttanut lajimme pääasiallisen funktion lisääntymällä. Ei muuta.
Onko sulla muuten lapsia, jos saa kysyä?
 
"mies1"
Mua ärsyttää, kun HG ja mies1 uskoo ja pitää yllä jotain äitimyyttiä.

Ei äitiys tee kenestäkään sen ihmeellisempää, saati sitten huonon käytöksen yläpuolella olevaa.
Äitiys tarkoittaa tasan yhtä juttua eli sitä, että on toteuttanut lajimme pääasiallisen funktion lisääntymällä. Ei muuta.
Ei kovin hedelmällistä toi naturalismi. Tykillä kärpästä ammut :) Mut anti olla.
 

Yhteistyössä