Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Yo ko Ha ma Huma hutan
Kauniita naisia, mutta miten voi sanoa, että joku ei ole aito ihminen? Tekeekö se meikki ihmisestä jotenkin vähemmän ihmisen?
Sinä sanoit tuon, en minä. Aitous on jotain jota ei voi meikillä peittää tai tuoda esiin. Se ikään kuin paistaa ihmisestä, oli meikit ja muut mitkä oli. Sisäinen karisma...

Häiritsikö sinua se kun en maininnut nimeäsi? Olet sinäkin aito, ainakin useimmissa kuvissa. Helpottiko?
 
"vieras."
Mä en suosittele kellekään laittamaan kuvia. Järkyttävää lyttäämistä ja vikojen etsimistä. Todella puistattavaa käytöstä.

Viim siinä meni usko kun mun persekuvasta sanottiin et olen läski. Miettikää AIKUISET ihmiset - on olemassa anorektikkoja ja todella laihuushäiriöisiä, miten tälläisten puheiden ylläpitäminen edistää normaalipainon ihannointia??! Shame on you. Anoreksiaan kuolee ympäri maailmaa jatkuvasti ihmisiä, jos mun pitäis valita onko mun tytär anoreksiaan edes pienesti taipuvainen vai ylipainoinen niin vastaus on jälkimmäinen ihan suoralta kädeltä. :(
Joo, sulle on puhuttu tässä ketjussa ilkeästikin. Mutta nyt jumalauta joku roti tuossa jeesustelussakin. Näin äkkiä miettimättä tulee mieleen sun omia toisten haukkumisia, aiheina mm. arvostelet toisten äitiyttä, nostat itseäsi koulutuksen takia jotenkin paremmaksi, puhut kuvaketjussa itsekin "kauniista" ihmisestä, dissaat meikkaavia naisia, riehut ja nimittelet muutenkin. Mutta sehän on vaan söpön naisellista tempperamenttia, kun se tulee sun näppikseltä. Mene ottamaan vähän happea, niin jos se ajatus vähän selkiytyisi sullakin.
 
Peyote
Sinä sanoit tuon, en minä. Aitous on jotain jota ei voi meikillä peittää tai tuoda esiin. Se ikään kuin paistaa ihmisestä, oli meikit ja muut mitkä oli. Sisäinen karisma...

Häiritsikö sinua se kun en maininnut nimeäsi? Olet sinäkin aito, ainakin useimmissa kuvissa. Helpottiko?
Ei häirinnyt, mua häiritsee se, että jos on meikannut, niin on joidenkin mielestä ok sanoa epäaidoksi. Miksi ei voi vaan kehua suoraan sitä jota kehuu, mainitsematta sille jotain vastakohtaa?
 
oh fuck
Mielestäni Pin ja Peyote ovat paljon samannäköisiä, kuten joku mainitsikin keijukaismaisia.
Pidin myös Peyoten pikkumusta-kuvasta.
Ja Bootypeppi, se tykkäämäni kuva oli paras sinusta näkemäni, tosin olen nähnyt vain muutaman kuvan.
Astro, sinulle tosiaan sopii hymyily!
Ja HG:stä olen hiljaa, sitä voi vetää johtopäätökset.
Mihin suohon olenkaan hypännyt, kun aikoinaan palstaa aloin lukea? :D
" Ja HG:stä olen hiljaa" ---- ai niinkö? Jos olisit ollut hiljaa, et olisi kirjoittanut tuota. Todella törkeää piilovittuilua, passiivista kiusaamista.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
häppärityyppi
[QUOTE="hei haloo";29899728]Anteeks?

Kunhan nyt halusin tulla sanomaan että musta on käsittämätöntä miten tää palsta on hyökännyt yhden palstailijan kimppuun vain siksi ettei se ole samaa mieltä ton yhden kanssa jolla on itsestään ihan järjettömän harhaiset luulot. Ihan hyvä vaan että joku palauttaa sitä maanpinnalle.

Ja häppäri, kuka tahansa saa miehiltä huomiota kun pukeutuu huorahtavasti. Pilde se on kato hiirellä. Silti veikkaan että Freya saa huomiota ihan normaaleilla vaatteilla kasvojensa ansiosta.

Susta häppäri tuleeki muuten mieleen se yks suomirap biisi: luulet olevas kuuma kissanainen mut mieleen tulee lähinnä jutta urpilainen.[/QUOTE]

Kaikki tietää että yritit hämätä. Ei onnistunut usko jo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899837:
Taisi kolahtaa.
Juu, mä en katsele sivusta kun vihjailevat josko toinen on saikulla vai jo päässyt johonkin kuntoutustoimintaan. Niitä ihmisiä on tiiätkö aika paljon ja he ei oo sitä itse valinneet niin ehkäpä ihmiset ei tykkää että puhut noin rumasti heikoimmista.
 
Yo ko Ha ma Huma hutan
Ei häirinnyt, mua häiritsee se, että jos on meikannut, niin on joidenkin mielestä ok sanoa epäaidoksi. Miksi ei voi vaan kehua suoraan sitä jota kehuu, mainitsematta sille jotain vastakohtaa?
Vaikuttaa siltä että kerjäät väittelyä. En tahdo väitellä kenenkään kanssa. Olen pahoillani jos et pidä siitä. Pyysin vain tietynlaisia kuvia. Siinä se. Ei tehdä tästä elämää suurempaa numeroa.
 
Peyote
BP on kyllä aivan iätön ihminen. Tai voiko niin edes sanoa, että iätön, kun näyttää nuorelta, eikä sellaiselta joka "voisi olla minkä ikäinen tahansa".
Mitä ihmettä sä BP syöt, syötkö paljon irttareita, kun eikö niissä oo säilöntäaineita paljon? :D
 
häppärityyppi
Mielestäni Pin ja Peyote ovat paljon samannäköisiä, kuten joku mainitsikin keijukaismaisia.
Pidin myös Peyoten pikkumusta-kuvasta.
Ja Bootypeppi, se tykkäämäni kuva oli paras sinusta näkemäni, tosin olen nähnyt vain muutaman kuvan.
Astro, sinulle tosiaan sopii hymyily!
Ja HG:stä olen hiljaa, sitä voi vetää johtopäätökset.
Mihin suohon olenkaan hypännyt, kun aikoinaan palstaa aloin lukea? :D
Mitä vittua? :D "HG:stä olen hiljaa"
 
Liian henk. kohtaista
Jättäkää jo HappyGirl-91 rauhaan. Ihan oikeasti. Tulee ulkopuolisena paha olo. Se joka vielä yhdenkään ilkeän kommentin laittaa, on se joka provosoi tahallaan. Puhutaan ihmisistä yleisellä tasolla. Eihän mennä liikaa henkilökohtaisuuksiin. Se loukkaa yleensä jossain vaiheessa.
 
häppärityyppi
Juu, mä en katsele sivusta kun vihjailevat josko toinen on saikulla vai jo päässyt johonkin kuntoutustoimintaan. Niitä ihmisiä on tiiätkö aika paljon ja he ei oo sitä itse valinneet niin ehkäpä ihmiset ei tykkää että puhut noin rumasti heikoimmista.
Mä en tässä mitään vihjaile ja mistä vitun "heikoimmista"?!? Ihan itse sanoinkin että saikulla olen ja saikulla olen ihan siitä syystä että kaikki ei ole kunnossa tuolla pääkopassani. Ihan vaan tunnistin sussa samoja piirteitä. Ei tää nyt jumalauta mitään kiusaamista oo, yritin jelppiä sua. Oon itsekin sekaisin kuin seinäkello, joten ei mulla ole mitään tarvetta lytätä ketään alas millään saikkukommenteilla.
 
MYLADY
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899887:
Mitä vittua? :D "HG:stä olen hiljaa"
Kuten joku jo aiemmin mainitsi, tämä juuri on piilovittuilua. "Kaikki hyviä, mutta jätetään tuo yksi ulkopuolelle vaikka ei suoranaisesti haukutakaan. " Näin tekevät juurikin noin 12 -vuotiaat tytöt.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899902:
Mä en tässä mitään vihjaile ja mistä vitun "heikoimmista"?!? Ihan itse sanoinkin että saikulla olen ja saikulla olen ihan siitä syystä että kaikki ei ole kunnossa tuolla pääkopassani. Ihan vaan tunnistin sussa samoja piirteitä. Ei tää nyt jumalauta mitään kiusaamista oo, yritin jelppiä sua. Oon itsekin sekaisin kuin seinäkello, joten ei mulla ole mitään tarvetta lytätä ketään alas millään saikkukommenteilla.
No elä sitten kellekään puhu halventavasti sen terveyden, ulkonäön takia, jätä tää nyt tähän. nyt menee hermot enkä tiedä miksi roikun tässä enkä lue tenttiin, on vaan uskomatonta sontaa:headwall: Kun tiedät, että ihmisillä on tunteet ja heikkoudet, niin ei varmaan kannata enempää jatkaa? Anna olla. Hyvää päivänjatkoa :)
 
"hei haloo"
Kuten joku jo aiemmin mainitsi, tämä juuri on piilovittuilua. "Kaikki hyviä, mutta jätetään tuo yksi ulkopuolelle vaikka ei suoranaisesti haukutakaan. " Näin tekevät juurikin noin 12 -vuotiaat tytöt.
No samaa te kaikki teette esim Freyalle vaikka se on oikeasti yksi palstan kauneimpia(vaikka onkin pilannut naamansa lävistyksillä) mut onko se valittanut missään vaiheessa kun sitä ei mainita näissä kommenteissa?

Ja peyote ja pin kuuluu kans kärkikolmikkoon.
 
"mies1"
Jos hg on sanonut olevansa tyytyväinen ulkonäköönsä, ja että miehet siitä tykkäävät, ja että on kauniina pidetty, niin ihan totta puhuu. Hg on iloinen, hymy naamalla joka kuvassa ja täälläkin vaikuttaa iloiselta koheltajalta, kaunis nuori kroppa jossa muodot kohdallaan - kuka normaali mies ei muka tykkää (palstan 1-2 vakiomarisijaa en pidä normaalina)? Se täydellinen missi jolla on naama väärinpäin ja katsoo muita nenää pitkin, ei herätä niin positiivista vastakaikua kuin iloinen, nätti nuori nainen.
Tätähän minäkin. On olemassa naisia, joiden piirteet ovat todella kauniit, mutta olemus "livenä" vie pointseja alaspäin, eli esim. käytös, sanat, ilmeet ja eleet. Live ratkaisee. Kalseus on paha, samoin "liika järkevyys", eli tarkoitan spontaanin vastakohtaa ja itseään ylikontrolloivaa, "viileää" ja "ilkeilevää" naista. Nainen on avoimena ja lämpimänä ihanin, monessa mielessä. ;) Makujahan on tietty monia, mutta yleisesti/perinteisesti miehet ei tykkää liian "teräksisestä" naisesta silloinkaan, vaikka tämä olisi piirteiltä kaunis.

Uskon itse HG:n vahvuuden olevan juuri liveolemus ja etäisyys teräksisyydestä.
 
häppärityyppi
No elä sitten kellekään puhu halventavasti sen terveyden, ulkonäön takia, jätä tää nyt tähän. nyt menee hermot enkä tiedä miksi roikun tässä enkä lue tenttiin, on vaan uskomatonta sontaa:headwall: Kun tiedät, että ihmisillä on tunteet ja heikkoudet, niin ei varmaan kannata enempää jatkaa? Anna olla. Hyvää päivänjatkoa :)
No missä nyt oon halventavasti puhunut kertotko? Joo, tosiaan tiedän että ihmsillä on tunteet ja siksi yritinkin jelppiä. Kun ei kelvannut niin ei kelvannut, miten vain,
 

Yhteistyössä