Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Pessimisti
Linkittely on tietkö nykypäivänä suhteellisen yleistä. Siinä ei säästy kaksplussat tai suoli24:t tai muutkaan suuret palstat. Eikä ne pienetkään.

Ei ole mikään uusi juttu.
Jep. Eipä nykyään taida missään olla "turvassa" ja aina voi päätyä vaikka parhaassa tapauksessa nettikuuluisuudeksi, meme-kuvaksi tai vähintäänkin feissarimokiin.
 
Pin
Ok, kiitti!
Noissa haalareissa on mulla vaan yksi este: pitäisi olla ensin se vyötärö olemassa. :ashamed:
Pitää vaan löytää se omalle kropalle sopiva, ihan varmasti löytyy joka muodolle joku hyvä. Mulla kesti pitkään, ennen ku löysin shortsimalliset lappuhaalarit jotka sopi, jotenkin näytin kauhean leveäperseiseltä, tanttajalalta ja keskivartalopönäkältä, vaikka sitä ylimääräistä ei nyt kauheasti löydykään. :D
 
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899481:
No varmaan joo rankempaa kuin sulle, kun noin kovasti palstailusta nautit. Onko sulla joku jakomielitauti vai kuin tollanen multipersoonallisuus..?
Sanoo hän, joka ensin ratsastaa paikalle puolustamaan HG:ta, huutaa vittua, sitten tekeekin jo diagnoosin HG:stä että se voi olla katsokaas sairas ja ei saa haukkua ja lopulta haukkuu HG:n itse. Sitten pyydelläänkin jo anteeksi omaa tyhmää käytöstä, kunnes kolmen minuutin päästä laitetaan karuselli uudestaan käyntiin.

Niin että haluatsä vielä miettiä uudestaan tuota muiden diagnosoimista?
 
yyyy
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899481:
No varmaan joo rankempaa kuin sulle, kun noin kovasti palstailusta nautit. Onko sulla joku jakomielitauti vai kuin tollanen multipersoonallisuus..?
Nautin vähän liikaakin, häiritsee opintoja... Mikäs sun tekosyy on?
 
Mä olen ollut aikamoinen vamppi (nyt en edes nykyisin yritä mutta kai mä jonkun äijän saisin jos pakko olisi vampata) ja olen sanonut sen täällä, mutta en mä silti itseäni kuvankauniina pidä, en ole koskaan pitänyt. Joskus miehille riittää että jokin juttu kasvoissa on se mikä viehättää tai on kiva tyyli tai olemus, naaman ei tartte olla täydellinen.
No niinpä, ei tarvi olla kun vähän hymyä huulessa ja poskipunaa poskilla niin varmasti huomataan. Jännä että se on joku kauhea ylpeyden "aihe" kun minusta siinä ei oo mtn ihmeellistä. Mulla on kaveri kuka on drop dead gorgeus (paljon nätimpi kun minä)mutta se on samanlainen hapannaama mitä minä nykyään joten ei meitä lähesty läheskään yhtä monet kun kaveria jolla on tennarit, kulahtaneet farkut mutta kellä on asenne kohdillaan:heart: En käsitä miten se sen tekee?? :O Se on ihan sama mitä sillä on yllä niin miehet pörrää sen ympärillä vaikka pukeutuu peittävästi! Jos on pilkettä silmä kulmassa ja itsevarmuutta nii sillä pääsee pitkälle ilmeisesti:p
 
"hei haloo"
Eihän freya ole sanonut mitään pahaa häppärin ulkonäöstä vaikka mun mielestä syytä kyllä olisi. Freya vaan kyseenalaistihäppärin käytöksen jne ja siitäkös se paskamyrsky nousi ja koko palsta alkoi syyttää Freyaa kiusaamisesta ja haukkumisesta.
Mä oon tääl palstaillu muutaman vuoden ja mun mielestä Freya on ehdottomasti yksi palstan positiivisimmista tyypeistä. Ja musta on todella hienoa ettei hän osallistu muiden vakkareiden kehukilpaan ja uskalsi tässäkin ketjussa pitää puolensa jopa muita vakkareita vastaan.

Häppärin käytös taas on ollut täysin ala-arvoista. Jos olisin häppäri niin en kehtaisi enää tuolla nikillä palstailla.
 
Spencer Hastings
Pitää vaan löytää se omalle kropalle sopiva, ihan varmasti löytyy joka muodolle joku hyvä. Mulla kesti pitkään, ennen ku löysin shortsimalliset lappuhaalarit jotka sopi, jotenkin näytin kauhean leveäperseiseltä, tanttajalalta ja keskivartalopönäkältä, vaikka sitä ylimääräistä ei nyt kauheasti löydykään. :D
Eikä löydy :kieh:
Oon käynyt kaikkien mahdollisten kauppojen haalarit hintahaarukassa 10-200e ja parit kirppisrytkeet päälle, ja ei vaan näytä hyvältä ei :D Vaikka ei mullakaan sitä ylimääräistä kovin ole...
 
häppärityyppi
[QUOTE="vieras.";29899510]Sanoo hän, joka ensin ratsastaa paikalle puolustamaan HG:ta, huutaa vittua, sitten tekeekin jo diagnoosin HG:stä että se voi olla katsokaas sairas ja ei saa haukkua ja lopulta haukkuu HG:n itse. Sitten pyydelläänkin jo anteeksi omaa tyhmää käytöstä, kunnes kolmen minuutin päästä laitetaan karuselli uudestaan käyntiin.

Niin että haluatsä vielä miettiä uudestaan tuota muiden diagnosoimista?[/QUOTE]

Musta tuntui pahalta häppärin puolesta ja mun mielestä monet oli törkeitä. Kuitenkin häppärin jutut alkoi muuttua vähän erilaiseksi. Siis suoraan sanottuna en ehkä ihan tiennyt kuinka häppäri täällä käyttäytyy. Nyt kun vielä kirjoittelee eri nikeillä itselleen positiivisia viestejä niin pakostikin herää kysymys että onko kaikki ihan kunnossa.
 
No niinpä, ei tarvi olla kun vähän hymyä huulessa ja poskipunaa poskilla niin varmasti huomataan. Jännä että se on joku kauhea ylpeyden "aihe" kun minusta siinä ei oo mtn ihmeellistä. Mulla on kaveri kuka on drop dead gorgeus (paljon nätimpi kun minä)mutta se on samanlainen hapannaama mitä minä nykyään joten ei meitä lähesty läheskään yhtä monet kun kaveria jolla on tennarit, kulahtaneet farkut mutta kellä on asenne kohdillaan:heart: En käsitä miten se sen tekee?? :O Se on ihan sama mitä sillä on yllä niin miehet pörrää sen ympärillä vaikka pukeutuu peittävästi! Jos on pilkettä silmä kulmassa ja itsevarmuutta nii sillä pääsee pitkälle ilmeisesti:p
Jos olisin mies ja mun pitäisi valita iloisesta naapurintyttömäisestä naisesta joka on "vain" nätti, ja sitten tyrmäävästä missistä joka näyttää kun olisi syönyt pussillisen sitruunoita, niin vaaka kallistuisi ekan puoleen.
Mutta en ole mies, joten varmaksi en osaa sanoa. :D
 
Jos olisin mies ja mun pitäisi valita iloisesta naapurintyttömäisestä naisesta joka on "vain" nätti, ja sitten tyrmäävästä missistä joka näyttää kun olisi syönyt pussillisen sitruunoita, niin vaaka kallistuisi ekan puoleen.
Mutta en ole mies, joten varmaksi en osaa sanoa. :D
täsmälleen samaa mieltä, parempi antelias tavis kuin kuvankaunis pihtari
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
häppärityyppi
[QUOTE="hei haloo";29899530]Eihän freya ole sanonut mitään pahaa häppärin ulkonäöstä vaikka mun mielestä syytä kyllä olisi. Freya vaan kyseenalaistihäppärin käytöksen jne ja siitäkös se paskamyrsky nousi ja koko palsta alkoi syyttää Freyaa kiusaamisesta ja haukkumisesta.
Mä oon tääl palstaillu muutaman vuoden ja mun mielestä Freya on ehdottomasti yksi palstan positiivisimmista tyypeistä. Ja musta on todella hienoa ettei hän osallistu muiden vakkareiden kehukilpaan ja uskalsi tässäkin ketjussa pitää puolensa jopa muita vakkareita vastaan.

Häppärin käytös taas on ollut täysin ala-arvoista. Jos olisin häppäri niin en kehtaisi enää tuolla nikillä palstailla.[/QUOTE]

Häppäri, huono yritys. Ei onnistunut.
 
Jaguar, S -tyyppiä!
Alkuperäinen kirjoittaja Jaguar:
Pidän pariskunnasta Astrolabe ja Data. Miellyttävä pariskunta, fiksut jutut. Kuvat luonnollisia.
Pidän Lispetistä. Puolustaa kiusattua Happygirl-91:tä. Jälkimmäinen myös fiksu.
Echo on hyvä myös. BootyPeppi samoin.
Kepsis ei hyvä, Peyote... jotain siltä väliltä.
Pin varmaan hyvä.
LISÄYS: Freiya : ei hyvä tai jonkin verran hyvä.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Pitää vaan löytää se omalle kropalle sopiva, ihan varmasti löytyy joka muodolle joku hyvä. Mulla kesti pitkään, ennen ku löysin shortsimalliset lappuhaalarit jotka sopi, jotenkin näytin kauhean leveäperseiseltä, tanttajalalta ja keskivartalopönäkältä, vaikka sitä ylimääräistä ei nyt kauheasti löydykään. :D
Niin, onhan niitä sellaisia joissa vyötäröllä ei ole kuminauhaa, semmoisia suoria malleja. Mutta jos ja kun haluan vyötäröltä tiukan niin ensin tulisi ihan itselläkin vyötärö olla, koska äärimmilleen kiristyvä kuminauha on surullinen näky. :D
Mutta mä innostuin nyt kyllä haalareista...
 
  • Tykkää
Reactions: Pin
Spencer Hastings
Mikä kohta niissä on huono? Ja oletko siis minkälaisia kokeillut? Lappuhaalareita?
Lappuhaalareita, shortsihaalareita, tollasia kokohaalareita, olkaimellisia, olkaimettomia, KAIKKIA.

Se ei vaan koskaan tuu oikeeseen kohtaan toi vyötärönauha, ja näytän ihan perunalta joka on kiristetty vyöllä. Sitten jos löytyy lahkeista hyvät, ne on liian pienet yläosasta ja toisinpäin, yläosasta hyvät niin lahkeet laahaa 40 senttiä maassa tai on tolkuttoman leveät. Kai tää on alimittaisen kirous. Enkä osaa pienentää/lyhentää, eikä mulla ole edes ompelukonetta..

Mutta ehkä mä hyväksyn tämän, ettei sovi mulle ja siirryn kuolaamaan jotain toista vaatekappaletta :D
 
Jos olisin mies ja mun pitäisi valita iloisesta naapurintyttömäisestä naisesta joka on "vain" nätti, ja sitten tyrmäävästä missistä joka näyttää kun olisi syönyt pussillisen sitruunoita, niin vaaka kallistuisi ekan puoleen.
Mutta en ole mies, joten varmaksi en osaa sanoa. :D
hehe tosi hyvin sanottu :D Joo se pitää täysin paikkansa. Ihan sama onko se "vain" nätti tulossa suoraan töistä baariin rasvaisella tukalla ja eilisen illan värivoiteella, niin jos se on iloinen ja aikuismainen-sillä riittää jonoksi asti vientiä. Ja myrkyn niellyt meikkipytty jää kakkoseksi.
 

Yhteistyössä