Aaws, kiitos :ashamed:NICE! Ihana mekko ja luonnollinen meikki! Hiuksetkin kivat!
Aaws, kiitos :ashamed:NICE! Ihana mekko ja luonnollinen meikki! Hiuksetkin kivat!
Joopa joo. Sä oot kyllä niin ärsyttävä vätys nyhverö että huhhuh.Ai niin se menee sinulla? Minä yleensä toimin silloin.
Sulla on fiksut jutut ja olet syvällinen ihminen sekä realisti. Kaikki täällä eivät ole.:/ Tässä maailmassa on lopulta niin paljon ikävyyksiä, ihmisiä kuolee ja sairastuu, eroaa ja niin eteenpäin. On se maailman kauhein juttu jos sanon että olen ihan tyytyväinen ulkonäköön koska eipä se murehtimalla parane. Miks pitää repiä noin paljon pahaa näin pikkujutusta??! Mä töissä hoitolapsia kehun kokoajan ja toivon et he sais vankkumattoman itsetunnon, koska sillä tavoin he tietää että he riittää just tuollaisina, jumala on heidät luonut sellaisiksi. Miksei olis mielummin fine sen kanssa.
Mä en rehellisesti sanottuna kokeillut kuvallani, joten saatan olla myös nelonen :snotty:Sain 8.87. Ja pitkän "vikalistan" perään . Tiedänpähän nyt mitkä asiat naamassani on vinksallaan.
Kukahan se on hermostunut. Sinä poimit vaan uuden kohteen jolle "huutaa".Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896662:Joopa joo. Sä oot kyllä niin ärsyttävä vätys nyhverö että huhhuh.
Sulla se ongelma on. Etkö itse lue kommenttejasi?Mikähän sinun ongelma nyt on? Mitä ilmeisimmin se ainakin ettet vaan yksinkertaisesti tajua tuota kommenttia. Kysy suoraan jos on jotain kysyttävää, äläkä sählää siellä.
Anna tulla vaanRiittikö jo vai spämmäänkö lisää?
Hahaha . Ei kai sentään!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29896668:Mä en rehellisesti sanottuna kokeillut kuvallani, joten saatan olla myös nelonen :snotty:
Varmaan pakko spämmää. Mä en kyllä kehtaa, kun oon laittanut jo niin monta kuvaa, varmaan kaikki alkaa kohta inhoamaan mua jos laitan vielä.Riittikö jo vai spämmäänkö lisää?
ei riittäny, on taas sytytys kukon askeleen verran myöhäselläRiittikö jo vai spämmäänkö lisää?
Mä mitään poimiskele. Kunhan sanoin. Varmaan yleinen käsitys vätyksestä ja nyhveröstä mätsäis suhun valtaosan mielestä.Kukahan se on hermostunut. Sinä poimit vaan uuden kohteen jolle "huutaa".
Lisää vaan!Varmaan pakko spämmää. Mä en kyllä kehtaa, kun oon laittanut jo niin monta kuvaa, varmaan kaikki alkaa kohta inhoamaan mua jos laitan vielä.
Jos se minua häiritsisi mitä muut minusta ajattelee, olisin varmasti tosi epävarma ja haukkuisin muita harmaana.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896684:Mä mitään poimiskele. Kunhan sanoin. Varmaan yleinen käsitys vätyksestä ja nyhveröstä mätsäis suhun valtaosan mielestä.
Luin, että synnytys...aloin ihmettelemään, että mitä sä oikein touhuatei riittäny, on taas sytytys kukon askeleen verran myöhäsellä
Haha, anteeksi mut nyt kyllä repesin . Tää on hauska!
Olkoon
Niinhän sinä olet tehnytkin. Kyllä kaikki sen tietää.Jos se minua häiritsisi mitä muut minusta ajattelee, olisin varmasti tosi epävarma ja haukkuisin muita harmaana.
No teksti tarkoitti HooGeetä.saattaa olla että en ole pysyny ihan kärryillä mutta en edelleenkään nää että missä veli keijo olis moittimu häppärin ulkonäköö
Mulla tuli vaan että Failure :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29896521:No niin, riita poikki ja analysoinnit väliin:
Anaface - Facial Beauty Analysis - Score Your Face
(toim huom ana on lyhennys sanasta analyze. Ei siitä jostain muusta)
Itsehän siis olen kevyesti vähintään 7.7!