Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Koira ja mies
:/ Tässä maailmassa on lopulta niin paljon ikävyyksiä, ihmisiä kuolee ja sairastuu, eroaa ja niin eteenpäin. On se maailman kauhein juttu jos sanon että olen ihan tyytyväinen ulkonäköön koska eipä se murehtimalla parane. Miks pitää repiä noin paljon pahaa näin pikkujutusta??! Mä töissä hoitolapsia kehun kokoajan ja toivon et he sais vankkumattoman itsetunnon, koska sillä tavoin he tietää että he riittää just tuollaisina, jumala on heidät luonut sellaisiksi. Miksei olis mielummin fine sen kanssa.
Sulla on fiksut jutut ja olet syvällinen ihminen sekä realisti. Kaikki täällä eivät ole.
Valitettavasti.
 
Mikähän sinun ongelma nyt on? Mitä ilmeisimmin se ainakin ettet vaan yksinkertaisesti tajua tuota kommenttia. Kysy suoraan jos on jotain kysyttävää, äläkä sählää siellä.
Sulla se ongelma on. Etkö itse lue kommenttejasi?


Kirjoitat että ketään ei saa haukkua ulkonäön perusteella vaan mielipiteiden perusteella.

Kuitenkin kirjoitit sallivasi sen, että tulee paskaa niskaan jos pitää itseään kauniina mutta palstalaiset eivät pidä.

Eli kysymys. Saako ulkonäön takia laittaa paskaa niskaan?

Saat perua väitteesi, ei siinä ole mitään häpeänaihetta, päin vastoin.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896684:
Mä mitään poimiskele. Kunhan sanoin. Varmaan yleinen käsitys vätyksestä ja nyhveröstä mätsäis suhun valtaosan mielestä.
Jos se minua häiritsisi mitä muut minusta ajattelee, olisin varmasti tosi epävarma ja haukkuisin muita harmaana.
 
saattaa olla että en ole pysyny ihan kärryillä mutta en edelleenkään nää että missä veli keijo olis moittimu häppärin ulkonäköö
No teksti tarkoitti HooGeetä.

En ole väittänytkään että Kepsis olisi suoranaisesti haukkunut HooGeetä, vaan että hän sallii paskat HooGeen niskaan, koska ulkonäkö ei miellyttänyt.

Ihmettelen miksi näin.
 

Yhteistyössä