Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896505:
Niin kepsis missäs on ne tutkimustulokset siitä kauneudesta? Kun edelleen haluun tietää kuinka vääristynyt kauneusihanne mulla on? Sit jos se on kato sen tutkimuksen mukaan ihan vinksahtanu, niin en ainakaan ikinä ala kehumaan itteeni kauniiks ettei käy samalla tavalla ku häppärillä. Joten linkkiä kiitoksii!
Ei voi mitään jos et ole törmännyt asiaan aikaisemmin, voit ihan itse sivistää itseäsi netissä.

Ihan sama millä kehuskelet ja leijut, tulen kommentoimaan arvostelevasti asenteestasi kun kärähdät.

Ja varsinkin jos ihmiset tulee käytännöllisesti katsoen sanomaan: "hei se on ihan ok puhaltaa kuumaa ilmaa perseestään".
 
häppärityypit
Ei voi mitään jos et ole törmännyt asiaan aikaisemmin, voit ihan itse sivistää itseäsi netissä.

Ihan sama millä kehuskelet ja leijut, tulen kommentoimaan arvostelevasti asenteestasi kun kärähdät.

Ja varsinkin jos ihmiset tulee käytännöllisesti katsoen sanomaan: "hei se on ihan ok puhaltaa kuumaa ilmaa perseestään".
Eli sellaista tutkimusta ei oo olemassakaan. Kato jos ei oo todisteita, pitää pitää turpansa kiinni, johan se tässä ketjussa on opittu. Olitpa hyödytön keskustelukumppani. Etkä edes tajua mitään. Tosi tyhmä.
 
Elä nyt hämmennä.

Kepsis:
"Asiaa saa väännellä vaikka miksi, mutta jos olet sanonut ja ihan selkeästi antanut ymmärtää olevasi hottis ja upea, niin ei voi kun itseä syyttää että tulee paskaa niskaan sitten kun kuvasta käykin ilmi, että ei ole mitään erikoista. Ihan normaali ihminen siellä möllöttää, jolla on kenties ihan pikkuisen turvonnut ego."

Saako tästä kirjoituksesta sinun mielestä vaikutelman että ulkonäköä ei saa haukkua? (ja sitä on tässä ketjussa tapahtunut paljon, et voi väittää toisin)

Vai onkohan "paskaa niskaan" saanut ihan uuden merkityksen.
saattaa olla että en ole pysyny ihan kärryillä mutta en edelleenkään nää että missä veli keijo olis moittimu häppärin ulkonäköö
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Ei sinun kasvoissasi mitään poikkeavaa ole, täysin normaali ihminen sinä olet ja tiedät sen itsekin.
Näyttää nyt siltä että joku joko on kateellinen ulkonäöstäsi tai itsetunnostasi, tai sitten joku haluaa haastaa riitaa tai loukata koska häntä on loukattu tai arvosteltu.
Unohda nämä typerät puheet, ne eivät kerro sinusta vaan heistä jotka niitä ovat puhuneet! Heillä se ongelma on.
kiitti<3 Ei tosielämässä kyllä törmää tälläiseen luojan kiitos. Kauheaa sontaa.. suoraan sanoen. Paitsi monien vakkarien osalta :) He on aidosti hyviä tyyppiä eikä ajattele ihmisistä pahaa ensimmäisenä. Ompa kauheaa et olen sanonut olevani fyysisesti hyvässä kunnossa, hui kauhiaa.. Heh. Juu taidan painua suihkuun ja siitä lukemaan tenttiin.
 
Elä nyt hämmennä.

Kepsis:
"Asiaa saa väännellä vaikka miksi, mutta jos olet sanonut ja ihan selkeästi antanut ymmärtää olevasi hottis ja upea, niin ei voi kun itseä syyttää että tulee paskaa niskaan sitten kun kuvasta käykin ilmi, että ei ole mitään erikoista. Ihan normaali ihminen siellä möllöttää, jolla on kenties ihan pikkuisen turvonnut ego."

Saako tästä kirjoituksesta sinun mielestä vaikutelman että ulkonäköä ei saa haukkua? (ja sitä on tässä ketjussa tapahtunut paljon, et voi väittää toisin)

Vai onkohan "paskaa niskaan" saanut ihan uuden merkityksen.
Mikähän sinun ongelma nyt on? Mitä ilmeisimmin se ainakin ettet vaan yksinkertaisesti tajua tuota kommenttia. Kysy suoraan jos on jotain kysyttävää, äläkä sählää siellä.
 
Kukahan se on jäänyt teinien tasolle? :D Sä itsekin myönsit, että saat varmaan paskaryöpun niskaan kommenttisi jälkeen.
Ja tosiaankin sä olet joko a kateellinen b katkera tai c muuten vain negis tyyppi. Muut ei noin itseään nuoremmille naisille puhuisi kun kyse on ulkonäöstä. Että kehtaat. :D
:LOL: Mun ei tartte olla sulle kateellinen tai katkera. Enkä mä ole negatiivinen ihminen.

Mut kova oot uhoamaan :D
 
Ei ol väärin tykätä itsestään ja ulkomuodostaan.
:/ Tässä maailmassa on lopulta niin paljon ikävyyksiä, ihmisiä kuolee ja sairastuu, eroaa ja niin eteenpäin. On se maailman kauhein juttu jos sanon että olen ihan tyytyväinen ulkonäköön koska eipä se murehtimalla parane. Miks pitää repiä noin paljon pahaa näin pikkujutusta??! Mä töissä hoitolapsia kehun kokoajan ja toivon et he sais vankkumattoman itsetunnon, koska sillä tavoin he tietää että he riittää just tuollaisina, jumala on heidät luonut sellaisiksi. Miksei olis mielummin fine sen kanssa.
 

Yhteistyössä