Jotakin tällaista.Mikä on miehinen kroppa?
Jotakin tällaista.Mikä on miehinen kroppa?
Mitä kuvas on? Ei saa selvää.
Mikä on miehinen kroppa?
käsin tehdyt puuvilal housutMitä kuvas on? Ei saa selvää.
Miten olis tällänen?Mimmonen tikku? Mä en taas tykkää ns. miehisistä kropista. Jos ajattelee vain ulkonäköä.
Hei minnee ookko se sama "ope" mun piti sillon sanoo siis ihminen anteeksi.Nuo feikkirusketuskuvat on hillittömiä! Mukava ihminen on mukava ihminen, oli sitten minkä pituinen, kokoinen tai miten karvainen tahansa. Mulla ei myöskään ole mitään miesten meikkaamista, koruja, tuoksuja tai edes hameita vastaan. Tatuoinnit ja lävistyksetkin on ok. Kaiken voi toteuttaa hyvällä maulla ja niin, että passaa. Mutta tissit on turn off. Siis joillakinhan jostain terveydellisistä syistä hormoonit tekee tepposet, ja heille alkaa kasvaa oikeat rinnat. Sille ei voi mitään. Mutta sellaiset rasvatissit on aika inhat.
No, ei noi nyt todellakaan saa ajattelemaan että vautsi mikä kroppa, ja vaikka hintelyys (ja etenkin erittäin kapeat hartiat) onkin mullekin semmonen ei kovin miellyttävä juttu, niin kumpikin noista poikasista näyttää niin hauskoilta jotenkin että en osaa nähdä heitä epämiellyttävinäMiten olis tällänen?
tai ehkä hmmm, tällänen?
Miten olis tällänen?
tai ehkä hmmm, tällänen?
IMG][/QUOTE]
Joo ei kiitos.
Näit ilmestyy vävykandeiksi... Voin kertoaAlkuperäinen kirjoittaja Sirius-eläin;29894815:No, ei noi nyt todellakaan saa ajattelemaan että vautsi mikä kroppa, ja vaikka hintelyys (ja etenkin erittäin kapeat hartiat) onkin mullekin semmonen ei kovin miellyttävä juttu, niin kumpikin noista poikasista näyttää niin hauskoilta jotenkin että en osaa nähdä heitä epämiellyttävinä
Mikä taas todistaa mukavasti siitä että luonne ennen kaikkea. Tulee jopa kuvasta läpi- Ja tolla ensimmäisellähän on näköjään aika karmea hiustyylikin
Tässähän piti olla vaan ulkonäöllisiä seikkoja?Omat turn offit on oikeastaan jo täälläkin lueteltu. Noh, jos jotain lisäisin, niin huono kielioppi on ISO turn off minulle. Varsinkin, jos ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein, niin sommoro .