VASTENMIELISIN ulkonäöllinen piirre miehessä?

• Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti
Pullistelevat lihakset ei oikein miellytä. Lähinnä tällaiset asiat tulee mieleen, jos ajattelee potentiaalisena kumppanina; ei mua kadulla vastaan tulevat inhota vaikka olisivat minkänäkösiä. No huono hygienia on kyllä vastenmielistä kaikissa sukupuolissa.

minnee
Nuo feikkirusketuskuvat on hillittömiä! :D Mukava ihminen on mukava ihminen, oli sitten minkä pituinen, kokoinen tai miten karvainen tahansa. Mulla ei myöskään ole mitään miesten meikkaamista, koruja, tuoksuja tai edes hameita vastaan. Tatuoinnit ja lävistyksetkin on ok. Kaiken voi toteuttaa hyvällä maulla ja niin, että passaa. Mutta tissit on turn off. Siis joillakinhan jostain terveydellisistä syistä hormoonit tekee tepposet, ja heille alkaa kasvaa oikeat rinnat. Sille ei voi mitään. Mutta sellaiset rasvatissit on aika inhat.

9MM
Nuo feikkirusketuskuvat on hillittömiä! :D Mukava ihminen on mukava ihminen, oli sitten minkä pituinen, kokoinen tai miten karvainen tahansa. Mulla ei myöskään ole mitään miesten meikkaamista, koruja, tuoksuja tai edes hameita vastaan. Tatuoinnit ja lävistyksetkin on ok. Kaiken voi toteuttaa hyvällä maulla ja niin, että passaa. Mutta tissit on turn off. Siis joillakinhan jostain terveydellisistä syistä hormoonit tekee tepposet, ja heille alkaa kasvaa oikeat rinnat. Sille ei voi mitään. Mutta sellaiset rasvatissit on aika inhat.
Hei minnee ookko se sama "ope" mun piti sillon sanoo siis ihminen anteeksi.

Se kun sanoit et kirjota vaan

sanoinhan mä siihe nketjuunkin mut jos oot se sama ni mitäs kuuluu?

Viimeksi muokattu:
Miten olis tällänen?

tai ehkä hmmm, tällänen?
No, ei noi nyt todellakaan saa ajattelemaan että vautsi mikä kroppa, ja vaikka hintelyys (ja etenkin erittäin kapeat hartiat) onkin mullekin semmonen ei kovin miellyttävä juttu, niin kumpikin noista poikasista näyttää niin hauskoilta jotenkin että en osaa nähdä heitä epämiellyttävinä :)

Mikä taas todistaa mukavasti siitä että luonne ennen kaikkea. Tulee jopa kuvasta läpi- Ja tolla ensimmäisellähän on näköjään aika karmea hiustyylikin

Viimeksi muokattu:
"TuuTuu"
Muutkin on sanonu et kaljuuntuva pää on kamala. Mä en voi sille mitään et munkin mielestä tuo on tosi vastemieleisen näköistä. Kyllä mä ymmärrän et mies ei sille mitään voi (tai oikeasti voi jos haluaa).

"hmh"
Alkuperäinen kirjoittaja Sirius-eläin;29894815:
No, ei noi nyt todellakaan saa ajattelemaan että vautsi mikä kroppa, ja vaikka hintelyys (ja etenkin erittäin kapeat hartiat) onkin mullekin semmonen ei kovin miellyttävä juttu, niin kumpikin noista poikasista näyttää niin hauskoilta jotenkin että en osaa nähdä heitä epämiellyttävinä :)

Mikä taas todistaa mukavasti siitä että luonne ennen kaikkea. Tulee jopa kuvasta läpi- Ja tolla ensimmäisellähän on näköjään aika karmea hiustyylikin
Näit ilmestyy vävykandeiksi... Voin kertoa

:D

[QUOTE="hmh";29894904]Näit ilmestyy vävykandeiksi... Voin kertoa

:D[/QUOTE]

Ei oo näkynyt :D meillä on mies1 mainitsemia futispoikia ja sit on muusikonretkuja pitkine hiuksineen ja niittivöineen.

Mielestäni tämä ensimmäinen on oikeastaan aika söpö :).

Omat turn offit on oikeastaan jo täälläkin lueteltu. Noh, jos jotain lisäisin, niin huono kielioppi on ISO turn off minulle. Varsinkin, jos ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein, niin sommoro :p.

Niin ja lisäksi joka viikonloppu ryyppäävät miehet (ja naiset), jotka sitten ottavat ylpeinä tyhjistä kaljatölkeistään ja viinapulloistaan kuvia ja laittavat facebookiin nämä kuvat todisteeksi juoppoudestaan.

Yhteistyössä