VASTENMIELISIN ulkonäöllinen piirre miehessä?

• Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti
"Kukkis"
[QUOTE="Kukkis";29895025]Peukku tälle![/QUOTE]

Pitää vielä lisätä, että se kaljuks leikkaaminen ei ainakaan paranna tilannetta. Ihan karmee kun näkee selvästi että sivuilla on sänkeä ja päälaki kiiltää. No, mä tykkäänkin pitkähiuksisista miehistä.

sefsa
Liiallinen turhamaisuus. Toki itsestään huolta pitää pitää, mutta miehen kuuluu olla vähän rosoinen, miehessä pitää olla munaa ja särmää, karvaa ja joskus jopa paskaiset kädet.

Karvattomat teinipojat sieltä puuterin ja purkkirusketuksen takaa ei säväytä kuin korkeintaan yläasteikäisiä.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
hyhaho
Bodatun näköinen, sellanen sikabodari. Normaalit lihakset ok.
Jos ajelee karvojaan jotenkin epämiehekkäästi (ts. muualta kuin jalkovälistä), yök.
Selkeästi huonot hampaat

"Poks"
Kun kattelee vastauksia, niin kaljuuntuminen tuntuu olevan yleisin yksittäinen vastemielinen piirre. Miksiköhän miehet ei käytä hiuksia kasvattavia aineita (nimeltään jokin finastid tms)??

ooim
Miksiköhän miehet ei tosiaan voi huolehtia ulkonäöstään sen verran, että jos hiukset alkavat lähteä, niin menisivät ihotautilääkärille joka määräisi finasteridiä hiustenlähtöön. On tosi edullista, maksaa varmaan 1-2 euroa per päivä ja sillä rahalla saa pysymään hiukset päässä.

"poikia3"
Mä oon oppinut, että monet asiat, joita luettelee turn offina, voivatkin olla jopa seksikkäitä, kun ne löytyvät omasta rakkaasta. Tälläisiä ominaisuuksia minulla ovat olleet mm. rintakarvat. Ja tummat runsaat selkäkarvat yököttävät, mutta vaaleilla ei yhtäkkiä oikean ihmisen selässä olekkaan väliä.

Joten mun varmaan tarvii sanao, että huono hygienia on turn off.

Kaljut mua miellyttää, jopa osittain kaljuuntuvat miehet. Tatskoillakaan ei ole väliä oli tahi ei, itselleni en osaa sellaista edes kuvitella.

minnee
Hei minnee ookko se sama "ope" mun piti sillon sanoo siis ihminen anteeksi.

Se kun sanoit et kirjota vaan

sanoinhan mä siihe nketjuunkin mut jos oot se sama ni mitäs kuuluu?
Olen, joo sama ihminen. Kiva, että muistit. :) Ihan hyvää kuuluu. Flunssainen olen, mutta siinä on se kiva puoli, että saan levätä sohvalla kun mies ja tyttö siivoaa. Mitäpä sulle kuuluu? Entä pikkuisellesi?

Kaljuuntuvan miehen vaimo
Miksiköhän miehet ei tosiaan voi huolehtia ulkonäöstään sen verran, että jos hiukset alkavat lähteä, niin menisivät ihotautilääkärille joka määräisi finasteridiä hiustenlähtöön. On tosi edullista, maksaa varmaan 1-2 euroa per päivä ja sillä rahalla saa pysymään hiukset päässä.
Minun miehellä alkoi hiukset lähetä noin 30-vuotiaana ja aluksi se kokeili kaikkea mitä löytyi luontaistuotekaupasta jne. Ei mitään apua, mutta sitten meni ihotautilääkäriin niin sai fina-reseptin. Nyt lähes 40-vuotiaana on nuorekkaat tuuheat hiukset. Minä tykkään!

"joku"
[QUOTE="Poks";29895085]Kun kattelee vastauksia, niin kaljuuntuminen tuntuu olevan yleisin yksittäinen vastemielinen piirre. Miksiköhän miehet ei käytä hiuksia kasvattavia aineita (nimeltään jokin finastid tms)??[/QUOTE]

No, ehkä miehet mieluummin valitsee kaljun pään ja kyvyn nauttia seksistä kuin tuuhean tukan ja impotenssin. Se kun on tuon lääkkeen yleinen sivuvaikutus..

"vaemo"
Mua ei kiinnosta yhtään tällaiset itsensä tällääjät. Esim purkkirusketus, karvattomaksi ajelu yms ovat mulle kauhistuksia. Karvainen mies kyllä käy ja kaljuuntuvakin.
Bodarit ei myöskään kiinnosta yhtään. Salilla käynti ok, mutta kohtuus kaikessa.

"mies1"
No pikkuisen pienempi tosta olen. :D Mut yritän olla lisäämättä enää massaa yläkertaan ja mulle on tuttua ylitreenatun miehen turn-off. Yritän löytää omaan olemukseen sopivaa määrää lihasta. Kun tykkään kyllä lihaksista mut liika ei mullekaan sovi.

"hmh"
[QUOTE="mies1";29895214]No pikkuisen pienempi tosta olen. :D Mut yritän olla lisäämättä enää massaa yläkertaan ja mulle on tuttua ylitreenatun miehen turn-off. Yritän löytää omaan olemukseen sopivaa määrää lihasta. Kun tykkään kyllä lihaksista mut liika ei mullekaan sovi.[/QUOTE]

Haet taas näköjään tätä akateemista eettistä feminististä ja filosofista keskustelua täältä...

Yhteistyössä