VASTENMIELISIN ulkonäöllinen piirre miehessä?

• Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti
Lyi
Karvat! Rintakarvat ja selkäkarvat on bye bye samantien. (Mutta hiukset pitää olla, mieluiten pitkät!) Kehotan omaa miestä myös ajelemaan kainalot ja sääret ynnäkaikkimuutpaikat, mut se ei ihan kaikkeen suostu, joten tyydyn siihen että hällä on kuitenkin mukavan vähäinen se karvoitus. :D Parran se onneksi ajaa.

Ja just se Jersey Shore-meininki on oksettavaa.

Ja vielä näkyvästi likaiset kädet, ei kannata tulla mua lähellekään niiden kanssa!

Hm, joo tuosta terävästä aataminomenasta tuli mieleen... Kyllä, semmonen kuivakan ja kireän oloinen, johon sopii tuollainen terävyys, tästä täydellinen esimerkki Andy Murray luonnettaan myöten, semmonen stressikerä joka saa aina välillä raivarin

Spencer Hastings
Koska Esko Eerikäinen on ihan hauska ja lempeänoloinen tyyppi, vaidan mun JerseyEsko -ilmaisun JerseyTepoksi. Vvieras muistutti tästä Säkkisen pojasta, joka on kokonaisuudessaan täydellisesti viehättävyyden vastakohta.

Peyote
Mä pidän kyllä karvoista, mut ei ne ol semmonen juttu mikä ois mikään must.

Sellaset vaaleat kiharat karvat miehellä ympäri kehoa, jotka auringon paistaessa takaa muodostaa miehen ympärille sädehtivät turkin, hihii, ne vasta hauskat ja hellyttävät. Etenkin punatukkaisilla tämmöinen kellanpunainen turkki on hieno.

"vvieras"
Kaljuuntuva mies on todellinen turn off!
Musta tämä menee samaan satsiin naisen synnytyksen aiheuttamien muutoksien kanssa. Kaljuuntuminen on luonnon reaktio, joka tapahtuu monelle, jos ei kaikille?. Vai tuleeko siitä omasta miehestä vastenmielinen kun alkaa kaljuuntumaan? En toki näin nuorena ottaisi, samoin kun tuskin kukaan mies erityisesti suosii naista, jolla rinnat roikkuu patalappuina maassa. Mutta jos tuollainen asia on turn off, ei kannata parisuhteeseen alkaa, koska todennäköisesti se turn off ilmestyy jossain vaiheessa.

"vvieras"
Alkuperäinen kirjoittaja hipsterström;29894633:
Hehe, multa löytyy monta mainittua ominaisuutta, mutta kummasti silti oon kelvannut :D

esim. huonot hampaat, puuttuvat hampaat, jalkakarvat jne..
Kenen mielestä jalkakarvat on turn off :DDD??? Jos miehellä ei ole jalkakarvoja niin se menee mulla kyllä siihen turn offiin enemmän. TOsin jos ei kasva, niin ei se nyt haittaa, mutta leikatut näyttää sileiltä ja säteileviltä ja naisellisilta.

Yhteistyössä