Parrattomuus voi kertoa geeniperimästä tai siitä että testotasot ei ole kunnossa. Ehkä saamelaisilla esim. Ei geeniperimän vuoksi kasva niin hyvin.Mut olikohan joku ennen muinoin tarkkaillu et parrattomat on pahoi?
Tuo kuvaa kyllä sitä ihmisryhmää, joka saa itselläkin ihon kananlihalle. Ei puutu enää kuin ruiskurusketus nii voilà!
Dwayne on muutenkin jotenkin muuttunu viime vuosina..Eiiiiiij, onneksi en oo moista edes nähnyt.
Dwayne Johnsonilla on ainakin monessa leffassa pilalle nypityt kulmat. Vähän typerät kun on muuten niin karskin kokoinen ukko.
Allekirjoitan 100%:sti. :XKaljuuntuva mies on todellinen turn off!
spence teikkö ite ny värityksen.
mikäs?Ei oo totta!:O
Tai sitten sen merkki, että on erehtynyt aivastamaan kerran...vanhuuden ja viisauden merkki
mä oon muuten nähny naisiakin jotka on oransseja ja miettiny eiks kukaan kaver isano`?9MM:
No tuo kuva missä on ukot oransseja.
(en pysty lainata viestejä aina, näköjään, töksii)
siis mikä juttu on tää jersey esko homma?Mä en kyllä kamalasti pidä tatuoiduista miehistä, vaikka itselläni on paljon tatuointeja
Jotenkin harvoin näkee sellaisia seksikkäästi ja maltillisesti tatuoituja, ne on joko JerseyEsko-osastoa tai sitten sellasia siimasia emopoikia, joilla on "äiti" tatuoituna kasvoihin....
Ainiin, pitkät nahkatakit, ja reisitaskuhousut ja shortsit. Camokuvio siihen vielä niin ....
Käykö maltillinen suomileijona?Mä en kyllä kamalasti pidä tatuoiduista miehistä, vaikka itselläni on paljon tatuointeja
Jotenkin harvoin näkee sellaisia seksikkäästi ja maltillisesti tatuoituja, ne on joko JerseyEsko-osastoa tai sitten sellasia siimasia emopoikia, joilla on "äiti" tatuoituna kasvoihin....
Ainiin, pitkät nahkatakit, ja reisitaskuhousut ja shortsit. Camokuvio siihen vielä niin ....
"Ootko huomannu ettäoot oranssi?"mä oon muuten nähny naisiakin jotka on oransseja ja miettiny eiks kukaan kaver isano`?
Osoittelee poskea:"Ootko huomannu ettäoot oranssi?"
Tai tahdikkaammin:
"Onko oranssi sun lempiväri?"
Oranssiin tyyliin naisilla kuuluu usein mattamusta tukka, tökeröt ripsenpidennykset ja harmaaksi "punatut" huulet.