VASTENMIELISIN ulkonäöllinen piirre miehessä?

• Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti
Mä en tiedä mitä mä tekisin jos olisin sinkku, sit olis muuten maailman ihanin mies mut jos sillä olis tatuoitu joku millimetrinkin kokoinen nallekarhu...:D

Ainut asia jolla se mies voi saada tatskat ja lökäpöksyt anteeksi on jos kantaa nimeä David Beckham. Mutta tästä olen kertonutkin jo.

9MM
[QUOTE="Hih";29894476]Hah hah, mun isoisällä on just sellaiset, ne on ollut aikanaan lähes mustat ja luonnonkiharat, mutta kaljuuntuminen alkanut sitten Hermannimaisesti. Nyt hän on jo harmaa.[/QUOTE]

Mikähän siinä muuten on ku huomannu et just monella 50 luvulla syntyneel on ollu se kekkos tukka joskus

"carelia"
Permanenttikiharat, huonot hampaat(puuttuvat hampaat), lattaperä, pullohartiat, kukkakeppi/kuikelo, terävä aataminomena, pitkät kiharat punertavat käsi/käsivarsikarvat, luomet kasvoissa.

9MM:

No tuo kuva missä on ukot oransseja.:D

**Ja siis tarkoitin sitä, että ihan mahdollistahan tuo on, mutta en voi ymmärtää mikä idea tossa on, että naama vedetään oranssiks.:D

(en pysty lainata viestejä aina, näköjään, töksii)

Viimeksi muokattu:
Spencer Hastings
Mä en kyllä kamalasti pidä tatuoiduista miehistä, vaikka itselläni on paljon tatuointeja :D
Jotenkin harvoin näkee sellaisia seksikkäästi ja maltillisesti tatuoituja, ne on joko JerseyEsko-osastoa tai sitten sellasia siimasia emopoikia, joilla on "äiti" tatuoituna kasvoihin....

Ainiin, pitkät nahkatakit, ja reisitaskuhousut ja shortsit. Camokuvio siihen vielä niin ....

• Tykkää
Reactions: Pessimisti
Tukkajumala
[QUOTE="Kukka";29894493]Allekirjoitan 100%:sti. :X[/QUOTE]

Minustakin kaljuuntuva mies on usein vanhan ja vastemielisen näköinen. On toki harvoja poikkeuksia ja niilläkin tukka on leikattu kokonaan pois esim. Juha Tapio.

9MM
Mä en kyllä kamalasti pidä tatuoiduista miehistä, vaikka itselläni on paljon tatuointeja :D
Jotenkin harvoin näkee sellaisia seksikkäästi ja maltillisesti tatuoituja, ne on joko JerseyEsko-osastoa tai sitten sellasia siimasia emopoikia, joilla on "äiti" tatuoituna kasvoihin....

Ainiin, pitkät nahkatakit, ja reisitaskuhousut ja shortsit. Camokuvio siihen vielä niin ....
siis mikä juttu on tää jersey esko homma?

Pessimisti

Käykö maltillinen suomileijona?

9MM:
Jaa-a..
Jospa ne tykkään naureskella mielummin seläntakana.:rolleyes:
Saavat päiväänsä vähän sisältöä.

"vvieras"
lähes leuaton, jäätävä nenä, alexander stubbin hampaat (no koko naama), leveä lantio, huomattavan kapeat hartiat, reilu ylipaino, alipaino, paha haju, selkäkarvat, naisellinen ääni, teppo säkkinen kokonaisuudessaan, teppo säkkisen puhetyyli, tekorusketus, nypityt kulmakarvat, liian graafisesti leikattu kampaus (varsinkin jotkin kuvioit).

Yhteistyössä