Mä sain viestillä ja ai että miten upeat huulet on naisellamää näin letukan kuvan ja voin kertoo että upee leidi oli kuvassa
Mä sain viestillä ja ai että miten upeat huulet on naisellamää näin letukan kuvan ja voin kertoo että upee leidi oli kuvassa
No sellainen hiirenharmaan vaalea mä olen luonnostani, en vaan koe oloani kotoisaksi siinä värissä... :snotty:Mun mielestä sä näytät luonnollisimmalta vaaleana ja omilla hiuksillasi. Todella kauniilta sellaiselta. Mitä tuohon näyttävään meikkiin tulee, niin mä olen sen verran tumma, että muhun uppoaa paljonkin meikkiä .
Miks mä näytän aina kaikilta, oon useasti kuullu olevani lempiystävänki näkönen. Röyhkeimmät näkee yhdenmäkösyyttä jopa äitiin, isään ja veljeenkin |OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29885550:Oon kuullu tuon ennenkin, muutamaankin otteeseen, että meissä kuulemma on jotain samaa
No nyt mä kerkesin!Siinä on teille ihan pieneksi hetkeksi meikitön selfie ihan vaan uuden tukan kunniaksi.
IMG 20140510 220411 - Aijaa.com
:ashamed: :heart:mää näin letukan kuvan ja voin kertoo että upee leidi oli kuvassa
ikinä en ole ollut vääryyttä vastaan :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29885609:Pitäskö miesykköstä ja koffia silmälläpitäen järjestää palstan missikisat-ketju missä olisi kolme kierrosta, casual-kierros (naamoja ja mammat menossa), iltapukukierros (pikkasen flanelliyökkäriä, verkkaria ja iltapaa) ja...kruununa uimapukukierros, missä suositeltu asu on joku sukellusneopreeni mitä voi pimpata pirtsakan värisellä snorkkelilla...
Ajatuksena ei olisi mikään muu kuin antautua arvostelulle, mitä nämä kaksi herrasmiestä tuntuvat niin kiihkeästi harrastavan.
No etkä näytä . Mutta ehkä tosiaan siinä vaaleassa sinussa on sellaista herkkyyttä ja luonnollista. Mun mielestä ne kaikki kuvat (siellä toisaalla), jotka olet laittanut vaaleana sinuna, on jotain tyrmäävän upeaa.No sellainen hiirenharmaan vaalea mä olen luonnostani, en vaan koe oloani kotoisaksi siinä värissä... :snotty:
Ja mä taas näytän ylimeikatulta ihan pelkällä ripsarilla ja puuterilla
Kannatan!!!Mä kyllä haaveilisin mieluummin Mr. Palsta mister-kierroksesta Borat-uimapuvuissa. Voin toimia kisan virallisena sponsorina ja kustantaa asut.
Kato mä jätän ne silmälasit päässä otetut tiukkistäti-kuvat julkaisematta palstalla niin säilyy mustakin edes joku illuusioNo nyt mä kerkesin!
On hää kyl nii viaton ja söpö tyttönen
Ja ihanan iloisen näkönen bööna.:heart:Tyks tyks, kaunis!
Sun kuvaa en valitettavasti ehtinyt nähdäkään Mua on vuodet kohdelleet kaltoin ja kyllä noita rappeutumisen merkkejä on pahasti havaittavissa mitä nyt ei sutttaisesta kuvasta saa (onneksi) selvää Mut ikä on pelkkiä numeroita ja sydämen nuoruus merkitsee enitenMä luulin, että olen saman ikäinen mun kanssa. Sua on selvästi vuoden kohdelleet armollisesti . Ei sillä, en mä paljon sua nuorempi ole, mutta maagiset 40- vuotta ei vielä ole täynnä. Täytän elokuussa 37-vuotta ja tunnen olevani nuorempi kuin 30-vuotiaana