Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä sä näytät luonnollisimmalta vaaleana ja omilla hiuksillasi. Todella kauniilta sellaiselta. Mitä tuohon näyttävään meikkiin tulee, niin mä olen sen verran tumma, että muhun uppoaa paljonkin meikkiä :).
No sellainen hiirenharmaan vaalea mä olen luonnostani, en vaan koe oloani kotoisaksi siinä värissä... :snotty:
Ja mä taas näytän ylimeikatulta ihan pelkällä ripsarilla ja puuterilla :D

Pitäskö miesykköstä ja koffia silmälläpitäen järjestää palstan missikisat-ketju missä olisi kolme kierrosta, casual-kierros (naamoja ja mammat menossa), iltapukukierros (pikkasen flanelliyökkäriä, verkkaria ja iltapaa) ja...kruununa uimapukukierros, missä suositeltu asu on joku sukellusneopreeni mitä voi pimpata pirtsakan värisellä snorkkelilla...

Ajatuksena ei olisi mikään muu kuin antautua arvostelulle, mitä nämä kaksi herrasmiestä tuntuvat niin kiihkeästi harrastavan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29885609:
Pitäskö miesykköstä ja koffia silmälläpitäen järjestää palstan missikisat-ketju missä olisi kolme kierrosta, casual-kierros (naamoja ja mammat menossa), iltapukukierros (pikkasen flanelliyökkäriä, verkkaria ja iltapaa) ja...kruununa uimapukukierros, missä suositeltu asu on joku sukellusneopreeni mitä voi pimpata pirtsakan värisellä snorkkelilla...

Ajatuksena ei olisi mikään muu kuin antautua arvostelulle, mitä nämä kaksi herrasmiestä tuntuvat niin kiihkeästi harrastavan.
ikinä en ole ollut vääryyttä vastaan :heart:

No sellainen hiirenharmaan vaalea mä olen luonnostani, en vaan koe oloani kotoisaksi siinä värissä... :snotty:
Ja mä taas näytän ylimeikatulta ihan pelkällä ripsarilla ja puuterilla :D
No etkä näytä :). Mutta ehkä tosiaan siinä vaaleassa sinussa on sellaista herkkyyttä ja luonnollista. Mun mielestä ne kaikki kuvat (siellä toisaalla), jotka olet laittanut vaaleana sinuna, on jotain tyrmäävän upeaa.

Älä ota pahalla, mutta joku tietämätön saattaisi kuvitella, että peruukit ja värilliset piilarit jne. saattaa tehdä susta kauniin. Että et mukamas oikeasti olisi sitä. Mutta sitten kun sä olet omimmillasi, niin tyrmäät kaikki mennen tullen. Sä olet oikeasti hyvin kaunis ja kaikki se rekvisiitta osoittaa vaan sen, että sä muuntaudut vaikka miksi.

Sulla on aivan käsittämättömän kauniit silmät ja suu. Ne ei muutu miksikään vaikka olisit minkä värinen :).

• Tykkää
Reactions: kepsis
Mä luulin, että olen saman ikäinen mun kanssa. Sua on selvästi vuoden kohdelleet armollisesti :). Ei sillä, en mä paljon sua nuorempi ole, mutta maagiset 40- vuotta ei vielä ole täynnä. Täytän elokuussa 37-vuotta ja tunnen olevani nuorempi kuin 30-vuotiaana :)
Sun kuvaa en valitettavasti ehtinyt nähdäkään :( Mua on vuodet kohdelleet kaltoin ja kyllä noita rappeutumisen merkkejä on pahasti havaittavissa mitä nyt ei sutttaisesta kuvasta saa (onneksi) selvää :D Mut ikä on pelkkiä numeroita ja sydämen nuoruus merkitsee eniten ;)

• Tykkää
Reactions: Turkilmas
[QUOTE="rva ilkeä harmaa";29885683]Tänne jäin, kun myöhästyin aikarajasta :-([/QUOTE]

Ei haittaa, kaunista on kiva katsella vaikka uudemman kerran.:hug:

Yhteistyössä