Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon kade sun muuntautumiskyvystäsi ja siitä miten näytät aina vaan hyvältä. En pysty ymmärtämään miten jollekin voi sopia ihan minkä väriset hiukset tahansa ja miten pitkät tai lyhyet tahansa. Mulle kun sopii tasan yksi variaatio: tummat ja pitkät.
No mut siin onkin se etten sen takia näytä missään lookissa luonnolliselta. Sitten taas kun sä näytät paljon luonnollismmalta jopa näyttävämmällä meikillä :)

No mut siin onkin se etten sen takia näytä missään lookissa luonnolliselta. Sitten taas kun sä näytät paljon luonnollismmalta jopa näyttävämmällä meikillä :)
Mun mielestä sä näytät luonnollisimmalta vaaleana ja omilla hiuksillasi. Todella kauniilta sellaiselta. Mitä tuohon näyttävään meikkiin tulee, niin mä olen sen verran tumma, että muhun uppoaa paljonkin meikkiä :).

Hubba: jos säkin olet vanha, niin sitten mäkin olen ja paljon vanhempi. Paitsi etten ole. Nuorrun vaan päivä päivältä :D.

Alastulossa mättää: sä olet ihan mahdottoman symppiksen näköinen. Semmoinen, että sun kanssa juttu kulkis vaikka miten paljon ja hyvin.

Kehtaako näin sekavaan ketjuun itseään pistää tällainen vanha luuska jonka eräpäivä meni jo kauan aikaa sitten |O

Otetaan riski, siinähän mä oon hyvä :) Saa arvostella ja vaikka haukkua, eipä tuo haitanne yhtään ;)

Että tsoo tsoo, olkaapa kiltisti, täältä mä kattelen teitä.

Kehtaa ja pitää pistää :D Arvostelijat voi aina jättää omaan arvoonsa :)

• Tykkää
Reactions: *hubba*
Toi on oikee asenne! En mä kyllä tiedä kuinka vanha sä oot tai nuori :D Mulla toi mittari on kerennyt jo kipuamaan 40 ja risat :mad:
Mä luulin, että olen saman ikäinen mun kanssa. Sua on selvästi vuoden kohdelleet armollisesti :). Ei sillä, en mä paljon sua nuorempi ole, mutta maagiset 40- vuotta ei vielä ole täynnä. Täytän elokuussa 37-vuotta ja tunnen olevani nuorempi kuin 30-vuotiaana :)

• Tykkää
Reactions: *hubba*

Yhteistyössä