Mä olen Mies ykkösen kanssa siinä samaa mieltä, että sussa on kyllä sellaista viatonta ja puhdasta kauneutta. Söpö ja kaunis samassa paketissaVielä tuoreempi kuva, tältä päivältä Tästähän tulikin melkoinen ketju
Mä olen Mies ykkösen kanssa siinä samaa mieltä, että sussa on kyllä sellaista viatonta ja puhdasta kauneutta. Söpö ja kaunis samassa paketissaVielä tuoreempi kuva, tältä päivältä Tästähän tulikin melkoinen ketju
Mä oon kade sun muuntautumiskyvystäsi ja siitä miten näytät aina vaan hyvältä. En pysty ymmärtämään miten jollekin voi sopia ihan minkä väriset hiukset tahansa ja miten pitkät tai lyhyet tahansa. Mulle kun sopii tasan yksi variaatio: tummat ja pitkät.No mut oon kuitenkin :snotty:
Kiitos paljon kauniista sanoista :heart:Mä olen Mies ykkösen kanssa siinä samaa mieltä, että sussa on kyllä sellaista viatonta ja puhdasta kauneutta. Söpö ja kaunis samassa paketissa
terävä komentti.Että sillä lailla. Luuletteko anonyymi huutelijat saavanne meidät naiset masikseen että ollaankin rumia? Kun ehkä me itse tosielämässä huomataan miten meidät muut näkee ja vain sillä on merkitystä. Ei parilla kuvalla.
Ei näy kuvaOma pärstä.
Hetki sitten otettu. Taitaa olla jopa toinen kuva jonka jaan itsestäni palstan kanssa. *hands*
No mut siin onkin se etten sen takia näytä missään lookissa luonnolliselta. Sitten taas kun sä näytät paljon luonnollismmalta jopa näyttävämmällä meikilläMä oon kade sun muuntautumiskyvystäsi ja siitä miten näytät aina vaan hyvältä. En pysty ymmärtämään miten jollekin voi sopia ihan minkä väriset hiukset tahansa ja miten pitkät tai lyhyet tahansa. Mulle kun sopii tasan yksi variaatio: tummat ja pitkät.
Pitäis kyllä näkyä? On niin saamarin suuri etten kehtaa heittää suoraan ilman linkkiä. Kaikki säikähtää vielä.Ei näy kuva
Mun mielestä sä näytät luonnollisimmalta vaaleana ja omilla hiuksillasi. Todella kauniilta sellaiselta. Mitä tuohon näyttävään meikkiin tulee, niin mä olen sen verran tumma, että muhun uppoaa paljonkin meikkiä .No mut siin onkin se etten sen takia näytä missään lookissa luonnolliselta. Sitten taas kun sä näytät paljon luonnollismmalta jopa näyttävämmällä meikillä
Jos multa vaan puuttuu jokin sovellus? Pyörii ja pyörii vaan ja ilmoittaa, että muodostaa yhteyttä.Pitäis kyllä näkyä? On niin saamarin suuri etten kehtaa heittää suoraan ilman linkkiä. Kaikki säikähtää vielä.
Hyvin mahdollista. Näkyykö tää paremmin?Jos multa vaan puuttuu jokin sovellus? Pyörii ja pyörii vaan ja ilmoittaa, että muodostaa yhteyttä.
Ei näy mulla. Puuttunee jokin sovellus.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29885468:Näkyypäs
Ei vaan oo tarkoitettu että näät mut.Ei näy mulla. Puuttunee jokin sovellus.
Lettuperkele: ei näy uusikaan yritys, prkl.
Mä sanoin tän jo eilen Kirahvillekin, mutta te ootte ihan ku siskokset! Oikeesti niin samaa näköä ja samanlanen habitus!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29885462:
Kehtaa ja pitää pistää Arvostelijat voi aina jättää omaan arvoonsa
Toi on oikee asenne! En mä kyllä tiedä kuinka vanha sä oot tai nuori Mulla toi mittari on kerennyt jo kipuamaan 40 ja risatHubba: jos säkin olet vanha, niin sitten mäkin olen ja paljon vanhempi. Paitsi etten ole. Nuorrun vaan päivä päivältä .
Oon kuullu tuon ennenkin, muutamaankin otteeseen, että meissä kuulemma on jotain samaaMä sanoin tän jo eilen Kirahvillekin, mutta te ootte ihan ku siskokset! Oikeesti niin samaa näköä ja samanlanen habitus!
Mä luulin, että olen saman ikäinen mun kanssa. Sua on selvästi vuoden kohdelleet armollisesti . Ei sillä, en mä paljon sua nuorempi ole, mutta maagiset 40- vuotta ei vielä ole täynnä. Täytän elokuussa 37-vuotta ja tunnen olevani nuorempi kuin 30-vuotiaanaToi on oikee asenne! En mä kyllä tiedä kuinka vanha sä oot tai nuori Mulla toi mittari on kerennyt jo kipuamaan 40 ja risat