The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heippa tinku :kiss: Missäs ot luuhannu kun ei oo sua näkyny?


Äiti tulee hakemaan puolikkaan tossa päivällä ja vie sen matkassaan yökylään, mun olis tarkotus lähtee ämpärin kaa illalla rainaa tuijottelemaan kaupungille.
Otin aikalisän ja pikku palstatauon,teki ihan hyvää. Olen puuhastellut kaikenlaista pientä ja muuta mukavaa:)

Teille oikein hauskaa iltaa:)
 
minkäköhän kukkasen sitä äitil ostais? kun ei se halua mitään romua niin tykkää kun saa kukkasia jotka kestää pidempään. Mitään ruusua en osta kun se on perinteisesti iskän ostos. Joku amppeli kukkanen ovenpieleen roikkumaan kenties?
 
Ai hitto! Saako yhden viestin verran itkeä naisvaivoja? Ai saa, kiitos. Mulla on PMS!! Tsiisus. Uusien pillereiden aloituskohta oli vähän hämärän peitossa ja nyt sitten kärsin. Viikon päästä ehkä jo helpottaa kun menkat alkaa. Itkettää, tisseihin sattuu ja vituttaa joka asia, väsyttää vaikka nukkus kuinka paljon. :'( kävin kaupassa ja en voinu pidätellä itkua vaan kyyneleet vaan karkaili kun näin vastasyntyneen vauvan jonkun kopassa. Ostin askin röökiä ja anopille kukkia. Saa mies käydä muut kun en ilkeä ihmisten ilmoille nyt yhtään. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29882178:
Päivää :wave:

Prkl alkaa kyrpiä mein vuokranantaja. Meillä on pesukone ollu rikki alusta asti ja nyt viimesimmän kerran maaliskuussa lupas hommata uuden, äsken sitte kyseltiin perään, niin ei kuulemma oo tullu vastaan sopuhintasta sopivan kokoista konetta, kuitenkin hän on nyt Turkissa, mitä vittua!!!?
Mulla ois nyt hyvä fiilis käydä pesäpallomailan kanssa juttusilla jos kelpaa? Tai, osta kone ja laita lasku vuokranantajalle, jos äpisee niin otetaan taas vaihtoehto minä ja pesäpallomaila.
 
minkäköhän kukkasen sitä äitil ostais? kun ei se halua mitään romua niin tykkää kun saa kukkasia jotka kestää pidempään. Mitään ruusua en osta kun se on perinteisesti iskän ostos. Joku amppeli kukkanen ovenpieleen roikkumaan kenties?
Ostin anopille amppelin niin saa koko kesäksi ihasteltavaa terassille. En itsekkään haluaisi leikkokukkia kun ne on niin hetken ilo. Mulla on sen verta hyvin onneksi asiat etten saa koskaan mitään niin ei tarvii murehtia minkälaisia kukkia tulee. :D
 
Miks kukaan ei varannu mulle aikaa kampaajalle, eihän niitä nyt enää saa |O Liekö se sama tyyppi, joka ei oo vieläkään käyny ruokakaupassa...
...ja ottaa sitten käteen hyvin terävät Fiskarssit ja...niks ja naks..kaikki käypi heti parhaammaks eiks juu..ja vielä hieman niks ja naks...eikös tästä viehkeä kesätukka tuu....:rolleyes: :D

Oma apu paras apu. tjtn....
 
Ostin anopille amppelin niin saa koko kesäksi ihasteltavaa terassille. En itsekkään haluaisi leikkokukkia kun ne on niin hetken ilo. Mulla on sen verta hyvin onneksi asiat etten saa koskaan mitään niin ei tarvii murehtia minkälaisia kukkia tulee. :D
juu,en mä leikkokukkia tosiaan siksi kun ne on pari kolme päivää ja sit saa viskoo pois.Äippä tykkää kukista joita saa pihalle sitten laittaa.
 
...meikäläisen miehet menivät ja ostivat sitten mulle jo kukkasen :heart:...mokomat ihanat hapatuksellisuudet...vaan saankin siitä sitten ihanaa silmäniloa moneksi vuodeksi, jahka jos nämä kelit nyt tästä asettuisivat aloillensa ja antaisivat sen kesän hiipiä... Onpahan ainakin pihamaalla ruusua :rolleyes: :D
 
Työ vitsailette mutta minä ajattelin leikata niskahaivenia itse kun näytän ihan MAtti Nykäseltä ja se ei kait oo hyvä..
Mä mitään vitsaile :snotty:...mulle hiukset on lähes pyhä asia ja koska itelläni meni tässä muutama kuukausi takoperin jo hermo kampuriajan saamattomuuteen, niin eri kätevänä sitten lyhensin omia hiuksia ja runsaasti :). Ja jopa hyvin kävi - ipanat tunnistavat vielä omakseen:D, vaikka vihjettä jo tuli, että elä äiti ennää leikkaa....
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
...alppiruusu on kyllä ihana, näyttävä kukka kyllä. Ja toinen on kans hortensia- niitä kun saa nykyään vaikka minkä värisinä :). Sen voi myös ruukusta istuttaa maahan ja voi pojat, kun kukkii komeasti - näemmä - vaikka ei ymmärrä pahalainen sitä kunnolla edes hoitaakaan :snotty: :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä