Tässä saa kehua rekkautuneita palstamiehiä

Mä olen miettinyt siis ennenkin miten palstalle on eksynyt pääsosin mukavia rekkautuneita miehiä. Mutta olisiko syynä siihen se, että ovat naisten alueella, eli vieraalla maaperällä? Ehkä he käyttäytyvät sen takia nätisti ja kohteliaasti.

Ok, Peyote ja Astrolabe. Joskus vaan suomi24:lla, Tiede-lehden foorumilla ja mun miehen ammattialan foorumilla vaan on aika karkeaa kieltä, tyyliin "vedä v...karvalompsa päähäs ja pakene vuorille."
Meille on tänne seuloutunut ehkä ne rauhallisemmat tyypit. :)

Ok, Peyote ja Astrolabe. Joskus vaan suomi24:lla, Tiede-lehden foorumilla ja mun miehen ammattialan foorumilla vaan on aika karkeaa kieltä, tyyliin "vedä v...karvalompsa päähäs ja pakene vuorille."
Meille on tänne seuloutunut ehkä ne rauhallisemmat tyypit. :)
Huomasin että tuohan kuulostaa joltain nainen1-hahmon puheilta. :D Mutta en mene mievaltaisille palstoille itkemään kommunikoinnin karkeutta....

Minni-hiiri harmaana
Lukematta muita kommentteja:
Tykkään Rätti Väsynyt -henkilöstä. Hän jaksaa hehkuttaa grilli- ym. herkkujen puolesta, vaikka palstalla niitä moititaankin.
Oma linja pitää!

Joskus hieman aikaa sitten, kun en ollut rekkautunut, kysyin palstalta neuvoa hirvenlihan laittoon. Sain vinkkejä päättömältä ja ruutiukolta aka krut, siitä kiitos heille. En tosin noudattanut kummankaan ohjeita :D :ashamed:

Ihan totta jos puhutaan niin kyllä mies1 ja vierasmiess on pilannu palstaa. Eihän niitä ketjuja tarvii lukea, mutta ne ku tunkee kaikkialle ja mä en niiden horinoita jaksa lukea.
Waldemad on taas todella hyökkävä mikä ei ole kovin mukavaa, samantien alkaa haistatella mikä on huonoa keskuselua.

Tähän asti olen täällä tykänny olla, mutta kyllä nuo tekee tästä ei niin leppoisan paikan.

Yhteistyössä