Tässä saa kehua rekkautuneita palstamiehiä

"jemina"
Mä oon aina luullu et se on Aisankannattaja.

Tykkään eniten krutista, päätön on kans huippu <3 Ja kepsis vaikka luulinki et se on nainen. Te ootte ihania, sääli etten voi mennä teidän kanssa naimisiin.

Pessimisti
Mä olen miettinyt siis ennenkin miten palstalle on eksynyt pääsosin mukavia rekkautuneita miehiä. Mutta olisiko syynä siihen se, että ovat naisten alueella, eli vieraalla maaperällä? Ehkä he käyttäytyvät sen takia nätisti ja kohteliaasti.
Päinvastoin :) Mä ainakin oon paljon kärkkäämpi täällä kuin IRL. Monesti tulee täällä otettua kantaa asioihin, jotka ei todellisuudessa aiheuta paljonkaan tunteita, ihan vaan keskustelun/väittelyn vuoksi :D

vv=voivittu
[QUOTE="mies1";29880661]Ei tää jumalauta VOI olla todellisuus, sori ny :) Vai muutanko maasta? :O[/QUOTE]

Tiiäkkö mitä. HYVÄ idea! Muuta vittu sinne rapakon taakse, eikös siellä muutama akateeminen haikailemasi nainen jo olekin? Vai eivätkö neKÄÄN sua huoli riesoikseen kun olet pelkkä duunari?!

Ai hei, nyt mä käsitin, sä vasta harjoittelet tuota leikkiakateemisuutta jotta sä joskus ehkä kelpaisit suuresti ihailemillesi akateemiakoille! Sääli ettet tajua että tuo kaikki naurettavuus menee hukkaan koska kukaan-koskaan-missään-ikinä ei sua halua, varsinkaan akateeminen nainen joka näkee tuollaisen huijauksen taakse.

Pelkillä sanoilla ei elä eikä niistä saa elämänsisältöä. Ihminen on luojan kiitos enemmän kuin suustaan suoltamat sivistyssanat, mutta jos se on kaikki mitä ihmisestä irtoaa, niin samalla sen voisi tuhkata ja heittää tuhkat mereen muiden syöpäpotilaiden seuraksi!

Hyvästi, muuta hevonv...kauas täältä äläkä ikinä tule takaisin kiusaamaan suomalaisia Naisia isolla N:llä. Sä et ole edes pulimummon arvoinen mies!

Ja tän piti olla palstan normaalien miesten kehuketju, joten sua ei edes pitäisi huomioida täällä! Mutta pitihän sun alemmuuskompleksisen äijänrähjäkkeen tulla tännekin sekoilemaan, pilaamaan NORMAALIEN palstamiesten kehuketju!

Oot niin ällöttävä että sä oot kaikkea sitä mitä NORMAALIT palstamiehet ei ole. Siinä on varmaan tarpeeksi kehua näille muille miehille joita täällä arvostan:

Päätön, tosihyvä tyyppi (kiitos satunnaisista kivoista juttutuokioista joskus aiemmin)
Kepsis, vaikuttaa ihan hauskalta tyypiltä, en tunne sen paremmin.
Data on kans jotenkin symppis vaikken voi kaikessa olla samaa mieltä ja usein olen vastaan.
Herra Majuri on vaan ihku koska se on niin höpsö.

Valitettavasti en tunne täältä palstalta muita miehiä ollenkaan.

Bah, mitä nuoleskelua. Kerron totuuden.

Krut on tavallaan symppis, mutta se on tosi vanha. No Data nyt on, siitä ei ole mitään erityistä sanottavaa, eikä hirveästi isämiehestäkään, paitsi että sillä on luultavasti kaulus. Päättömän hyvä puoli on se, että tietää ettei se mene rikki vaikka sille vinoilee, mut onhan se vähän rasittavaa kun tätit on sen kimpussa ja sitten se on (olevinaan ainakin) niiin teflonia. Majuri on liian sovinisti, joku juttu silloin tällöin menisi ehkä huumorina mutta jossain se raja menee siinäkin. Joskus toki silläkin sattuu leikkaamaan.
Neitosella on nyt kovin kummallisia käsityksiä, jotka aika kyllä tulee korjaamaan.

Krut on lajitoveri mitä parhaassa iässä. Päässemme yhtäaikaa Mythagon zombiehoitolaitokseen ja otamme siellä rollaattorikisoja käytävän päässä odottavan konjakkipullon luokse. Ja pidämme henkilökunnan kiireisenä. Ja vaadimme avoimempia kaula- aukkoja ja lyhyempiä työhameita.

Kauluksettomia paitoja taas kutsutaan nimellä "aluspaita". Kukas sitä nyt alusvaatteillaan liikkuisi julkisilla paikoilla? Sitä paitsi semmoisten kanssa ei voi käyttää kravattia!!!

Mä en kauheasti tunne näitä "uusia" palstamiehiä, joten pakko vaan kehua vanhoja. Mä tykkään sekä päättömästä, että kepsiksestä. Sikäli hassua, että toinen on lyhyt ja naseva kommenteissaan ja toinen...no, ei niin lyhyt kommenteissaan :D. Erilaisia siis, mutta molemmat tosi jees :)

• Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä