Tässä saa kehua rekkautuneita palstamiehiä

fjjook
minä haluaisin kehua harmaata mutta ah niin tunnistettavaa henkilöä, joka useimmiten käyttää nimemerkkiä mies1.

Hänen olettamansa sukupuolen mukaisesti tunnustan usein heränneeni öisin pohtimaan hänen tekstejään; avasin pitsiyöpaitani ylimmät napit ja sytytin yöpöytäni kynttilän, olin niin levoton. Tuntui, että maailmassa liikkui paljon monimutkaisia asioita, ja koin voimakasta syntistä kiihotusta jonkun selittäessä minulle ne kaikki. Selitysten edetessä käsitin oman vajavaisuuteni ja itkin pitkään; luonnottomuutta, kauneutta ja humen giljotiinia, joka moisia turhuuksia haihatellessani jäi pyyhkäisemättä kostealla.

Vaikka yritin unohtaa, kikattaa ja eksyä, mies1:n myskinen älykkyys ja kansainvälinen karisma ei jättänyt minua rauhaan. Hämmentyneenä ja pirskahtelevana näytin hänen tekstejään tohtoriprofessori-isälleni, joka siis on huomattavan perehtynyt älyllis-loogis-filosofis-psykologis-kommunikatiivis-kokonaisuuksiin. Ne luettuaan hän itkien kiitti tuota ajatusten seineä, sukupuolisuuden shaministista jumalhahmoa (rimbaudlainen visionääri sartrelaiselle vivahteella ilman ripaustakaan chauvonismia; hellästi kuten yhdysvaltalaiset feministit hän tulee!). Punastuin ja vetäydyin kamariini ajattelemaan kilttejä vs. Ilkeitä ajatuksia ja työntämään olkinukkeja sinne minne päivä ei paista (=anglismi).
:d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d

9MM
[QUOTE="mies1";29881832]Kiitos, toi oli hyvä :) Mukavaa että ihmisiä kiinnostaa tekstini - mutta juuri siksi en voikaan paljastaa liikoja itsestäni :([/QUOTE]
Kiitoksia palstalaisille yleisestikin se tukeminen näin "miehestä" tuntuu hyvälle siis kun ottaa sen niin :)

on muuten jännä et se kehuminen tuntuu just nololle ja aiheuttaa hiukka hämmennystä. Täällä on hyvä meininki keep up the good work evrybody:cool:

Alkuperäinen kirjoittaja ykkösfani;29882138:
Kehun mies1:stä minäkin. Hän on tehnyt hienon palveluksen monille muille miespuolisille palstailijoille, he vaikuttavat niin tervejärkisiltä ja fiksuilta nykyään. <3
just niin, ei ole pitkää aikaa siitä kun mua mainostettiin palstan ilkeimpänä ja vittumaisimpana ihmisenä.
:xmas:

ykkösfani
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29882293:
just niin, ei ole pitkää aikaa siitä kun mua mainostettiin palstan ilkeimpänä ja vittumaisimpana ihmisenä.
:xmas:
Ei mies1 ole myöskään vittumainen eikä palstan ilkein, hän on vaan niin raivostuttava<3

Ei oo pahaa sanottavaa yhdestäkään palstan rekkautuneesta miehestä. (Ei kyllä naisestakaan, että ei sen puoleen.)

Kepsis on eräs lemppari palstalaisista. Vähän sellanen mun spirit animal kommenteissaan ja ilmaisee asiansa tiiviimmiin ja tehokkaammin kuin mihin mä ikinä pystyisin. Täytyy tykätä. :heart:

Otsikossa kysytään mukavista palstamiehistä. Ketjussa haukutaan palstan kaikki naiset. Ei palstailun perusteella voi luoda 100% analyysiä henkilöstä. Esim. Mä olen herkkä ihminen. Joskus mua koskevista asioista joista olen puhunut ja joku ilkeillyt mulle niin olen itkenyt. Ei niin ku yhtään ajatella että tänne kirjoittavat ovat ajattelevia tuntevia ihmisiä.

• Tykkää
Reactions: krut
9MM
[QUOTE="mies1";29881832]Kiitos, toi oli hyvä :) Mukavaa että ihmisiä kiinnostaa tekstini - mutta juuri siksi en voikaan paljastaa liikoja itsestäni :([/QUOTE] ja kiitoksia siitä
että ennen kaikkea lasten puolesta. syyttömiä ne on meiän aikusten sekoilulle :)

muuan mies
Huomaatteko, miten tää tyyppi viestii? Kun hänelle osoittaa hänen omia virheitä, hän suuttuu ja käy vastaiskuun. Ei kovin kivasti sanottu tuokaan, että on sydämen sivistys sammunut. Hohhooo mikä pelle.
"huomaatteko miten tää tyyppi viestii"

"me olemme oikeita naisia"

Kommenttejasi lukiessasi on hämmentävää, huvittavaa mutta myös melkoisen säälittävää kun tajuaa että sinä kuvittelet olevasi tai ainakin yrität olla täällä osa jotain virtuaalista tiimiä ja saat selkeästi jotain voimaa siitä että tuon "tiimin" tuella uskallat hyökätä jotakuta muuta (useimmiten miestä) vastaan ja tunnet ehkä siten jollain perverssillä tavalla kerrankin itsesi paremmaksi kuin joku muu.

Sinun kannattaisi oikeasti, tosielämässä jutella jonkun ammattilaisen kanssa. Voisin lyödä vetoa että elämänlaatusi paranisi kun saisit keskustella asioista oikean ihmisen kanssa joka ymmärtäisi tai edes omaisi edellytykset ymmärtää hätääsi. Koska jokin hätä sinulla on, se on päivänselvää. En sano tätä vittuillakseni vaan siksi että kirjoituksistasi paistaa läpi niin vahvasti se ettet ole sinut edes itsesi kanssa ja jossain vaiheessa olet jäänyt vaille sitä huomiota jota olet kaivannut tai sinua on kohdeltu todella kaltoin. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja parempaa huomista.

9MM

Kommenttejasi lukiessasi on hämmentävää, huvittavaa mutta myös melkoisen säälittävää kun tajuaa että sinä kuvittelet olevasi tai ainakin yrität olla täällä osa jotain virtuaalista tiimiä ja saat selkeästi jotain voimaa siitä että tuon "tiimin" tuella uskallat hyökätä jotakuta muuta (useimmiten miestä) vastaan ja tunnet ehkä siten jollain perverssillä tavalla kerrankin itsesi paremmaksi kuin joku muu.

Sinun kannattaisi oikeasti, tosielämässä jutella jonkun ammattilaisen kanssa. Voisin lyödä vetoa että elämänlaatusi paranisi kun saisit keskustella asioista oikean ihmisen kanssa joka ymmärtäisi tai edes omaisi edellytykset ymmärtää hätääsi. Koska jokin hätä sinulla on, se on päivänselvää. En sano tätä vittuillakseni vaan siksi että kirjoituksistasi paistaa läpi niin vahvasti se ettet ole sinut edes itsesi kanssa ja jossain vaiheessa olet jäänyt vaille sitä huomiota jota olet kaivannut tai sinua on kohdeltu todella kaltoin. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja parempaa huomista.
jep pieni totuus ja se on juurikin sen viestintä taidon parantaminen ja mokia sattuu kyllä mulle juurikin sillä saralla. Siis puhuminen tuntemattomien kaa. Sitä mun pitää harjotella paljon paljon paljon muuten ei kehity. Hätää ei ole joskus vain tuntemattomille on hyvä sanoa ei sitä tarvii lukea mut se on sellasta purkavaa itselle.

Peyote

Huomenta vaan sullekin. Tuli vähän mieleen että olisinhan minäkin voinut tähän harmaana vastata, mutta en jaksa kikkailla eri laitteeseen vaihtamisella.

Pikkasenko on kummallinen tää sun kommenttis, ei liity millään tavalla taas mihinkään. Tästä vaan huomaan että osuin johonkin kun tuli tämmöset reaktiot.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
9MM
Huomenta vaan sullekin. Tuli vähän mieleen että olisinhan minäkin voinut tähän harmaana vastata, mutta en jaksa kikkailla eri laitteeseen vaihtamisella.

Pikkasenko on kummallinen tää sun kommenttis, ei liity millään tavalla taas mihinkään. Tästä vaan huomaan että osuin johonkin kun tuli tämmöset reaktiot.
mut ihmisille voi tulla erilaisia mietteitä asiasta ja sanoa ne ulos jatkuuvuuta tuo keskusteluun erilaiset asiat mitkä on mielenpäällä.

Spencer Hastings
Kepsis

Ja on toi Pessimistikin aika söppänä. Isämies, Krut ja Asiankannattaja ovat sellaisia herrasmiehiä, TriplaIsä on superhauska, Päätön on juroudessaan ja pitkäpinnaisuudessaan mainio. Dechs on kutkuttavan ihana. Majuri on olevinaan niin kovis, mutta on se vähän herkkiskin jossain pinnan alla :D :heart: Dataa en uskalla kehua, tai saan pernaruttokirjeen postissa..

T: hullu stalkkeri

• Tykkää
Reactions: kepsis

Yhteistyössä