Voihan se olla että miehet keskimäärin on suht kivoja?Mä olen miettinyt siis ennenkin miten palstalle on eksynyt pääsosin mukavia rekkautuneita miehiä. Mutta olisiko syynä siihen se, että ovat naisten alueella, eli vieraalla maaperällä? Ehkä he käyttäytyvät sen takia nätisti ja kohteliaasti.
Mitä oon ollu miesvaltaisilla palstoilla niin kyllä se käyttäytyminen on ollut kivaa sielläkin.Mä olen miettinyt siis ennenkin miten palstalle on eksynyt pääsosin mukavia rekkautuneita miehiä. Mutta olisiko syynä siihen se, että ovat naisten alueella, eli vieraalla maaperällä? Ehkä he käyttäytyvät sen takia nätisti ja kohteliaasti.
Mä olen miettinyt siis ennenkin miten palstalle on eksynyt pääsosin mukavia rekkautuneita miehiä. Mutta olisiko syynä siihen se, että ovat naisten alueella, eli vieraalla maaperällä? Ehkä he käyttäytyvät sen takia nätisti ja kohteliaasti.
Eli vieläkin diplomaattisempi olet luonnossa? :Omää oon kyllä palstalla paljon äkeämpi ko luonnossa
:saint: pois se minusta!:stick: eipäs haukuta siellä
Huomasin että tuohan kuulostaa joltain nainen1-hahmon puheilta. Mutta en mene mievaltaisille palstoille itkemään kommunikoinnin karkeutta....Ok, Peyote ja Astrolabe. Joskus vaan suomi24:lla, Tiede-lehden foorumilla ja mun miehen ammattialan foorumilla vaan on aika karkeaa kieltä, tyyliin "vedä v...karvalompsa päähäs ja pakene vuorille."
Meille on tänne seuloutunut ehkä ne rauhallisemmat tyypit.
paljonkin totta. toki ei liialisuuksiin asti menemistäMä olen miettinyt siis ennenkin miten palstalle on eksynyt pääsosin mukavia rekkautuneita miehiä. Mutta olisiko syynä siihen se, että ovat naisten alueella, eli vieraalla maaperällä? Ehkä he käyttäytyvät sen takia nätisti ja kohteliaasti.
en jaksa taas alkaa vaihtamaan kun just sain ähellyttyä autooni mustapohjaiset kilivetKrut saisi ruuvata autoonsa semmoiset vaaleansiniset rekisterikilvet, niissä olisi tunnus CD...
Mikäs vuosimalli?en jaksa taas alkaa vaihtamaan kun just sain ähellyttyä autooni mustapohjaiset kilivet
toi on just se ristiriita mikä tulee mieleen mut rohkeesti päätän sanoa että KIITOS itselläkin pirteämpi olo.Rätti Väsynyt on aika lempeä, ja 9MM on tosi piristävä lisä palstalle =)
Joskus hieman aikaa sitten, kun en ollut rekkautunut, kysyin palstalta neuvoa hirvenlihan laittoon. Sain vinkkejä päättömältä ja ruutiukolta aka krut, siitä kiitos heille. En tosin noudattanut kummankaan ohjeita :ashamed:
Meinaatko ajella kesällä sillä?etpä tietenkään :stick: :kiss:
echo: seitenkakkonen
CD-kilvellisellä saisit kaahottaa ja pysäköidä minne vaan!en jaksa taas alkaa vaihtamaan kun just sain ähellyttyä autooni mustapohjaiset kilivet
totta vitussaMeinaatko ajella kesällä sillä?
Aivan niin. Motari ja vanha hyrysysy ovat jotenkin huono yhdistelmä.totta vitussa
enkä kaahota, vanhalla autolla pitää ajaa sen tyyliin kuuluvalla arvokkuudella
täällä maaseudulla mitään motareita :stick:Aivan niin. Motari ja vanha hyrysysy ovat jotenkin huono yhdistelmä.
Ai nii. Mikähän on pohjoisin päätepiste mihin motari Suomessa loppuu.täällä maaseudulla mitään motareita :stick: