Teillä asuu se kuuluisa JOKU |O.Mää tarttisin kaikkea |O Kukaan ei oo taaskaan käyny ruokakaupassa, ihme juttu.
Niin muuten meilläkin :snotty:
Teillä asuu se kuuluisa JOKU |O.Mää tarttisin kaikkea |O Kukaan ei oo taaskaan käyny ruokakaupassa, ihme juttu.
Okei. Palaamme asiaan jos naapuri pistääkin omat suunnitelmansa uusiksVähän muuttujia matkassa niin näyttäis siltä että rauhaksiin ollaan puolikkaan kanssa.
Meillä asuu "en mä vaan" ja "en tee"Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29879606:Teillä asuu se kuuluisa JOKU |O.
Niin muuten meilläkin :snotty:
:O mistä näitä oikein tuleeMeillä asuu "en mä vaan" ja "en tee"
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29879700::O mistä näitä oikein tulee
Varmaan ulkoavaruudesta |O
meillä "en jaksa" ja " en kerkiä"
Meillä tuo on ainakin naamioitunut demonipygmi alkuperältäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29879700::O mistä näitä oikein tulee
Varmaan ulkoavaruudesta |O
Tasapäisesti molemmista toivottavasti.marsista tai veenuksesta?
Tilanne kuulostaa huolestuttavalta. Olen törmännyt myös "enmiemuistanut" "enmiekuullut" tyyppiin : /.Vanhalla tönöllä asustaa "ensemäollu" ja "seolitoi".
Onko unet olleet vähissä? .pippeli
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29879767:Onko unet olleet vähissä? .
Tänään ajoissa nukkumaan niin saat univelkoja kuitattua.
Nukuin vain 5 tuntia, vaikka normaalisti noin 9 h tarvitsen siihen, että olen pirteä.
Noin mun ex- rouvakultanikin sanoo. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29879734:Tilanne kuulostaa huolestuttavalta. Olen törmännyt myös "enmiemuistanut" "enmiekuullut" tyyppiin : /.
Mites muksun korva voi?Jaksaisko se mennä suihkuun nyt ku kersaki on yöpuulla.
Jes! Jätetäänkö kersat isköilleen sitten kun muutetaan yhteen? Vähän pelottaa mitä olis arki näitten kolmen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29879599::wave: Määä
niin ja iltaa ketjuun