Mun mielestä se mun piirtämä palstaukko oli parempi.Vau peyote!
Haha Piirsiks sä ton?
Joo. Piirrän myös meidän seurakunnan lehteen semmosta sarjakuvaa mikä ilmeisesti on liian outo sellasille jotka ei oo kasvaneet jossain seurakunnassa.Haha Piirsiks sä ton?
Pistä linkki privana? Tykkään sarjiksista ja hellarihuumori uppoo kylläJoo. Piirrän myös meidän seurakunnan lehteen semmosta sarjakuvaa mikä ilmeisesti on liian outo sellasille jotka ei oo kasvaneet jossain seurakunnassa.
Mun blogissa on muutama. Oon yrittänyt tehdä positiivisia juttuja ettei kukaan loukkaannu. Niitä on sika vaikee keksiä.Pistä linkki privana? Tykkään sarjiksista ja hellarihuumori uppoo kyllä
Repesin heti ekalle Tosi oivaltavia juttuja kyllä! Hyvin FingerporimaisiaMun blogissa on muutama. Oon yrittänyt tehdä positiivisia juttuja ettei kukaan loukkaannu. Niitä on sika vaikee keksiä.
Viidakkovillin ihmeteot sieltä joutuu varmaan vähän etsii niitä.
Semmoisia ne toivoivat. Eihän noissa mitään vitsiä sinänsä oo, en osaa semmosta, pelaan ilmeillä vaan.Repesin heti ekalle Tosi oivaltavia juttuja kyllä! Hyvin Fingerporimaisia
Yritin etsiä miehen tatuoinnin suunnitelmaa mutten vielä löytänyt sitä. Pitää katsella jos löytyisi joku piirros jostain.Alkuperäinen kirjoittaja Sirius-eläin;29881946:Kiitos Sun huovutus oli kyllä upea, olis kiva nähdä joku piirustuskin
Terävä katse. Mää tykkään tuosta miten kädet hukkuu viitan sekaan, näyttää siltä ku tyyppi ois yllätetty kesken transformaation =)
Kyllä. Mää tykkään etenki siitä kuusenkarahkasta.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29881900:Kiva kynänjälki Sirius-eläimellä. Tykkään.