Tuommoisista hoksauksista se hyvä elämä on tehty.
Olet kadehdittavan viisas.
Kiitos sinullekin ja IhQlle samoin.Kuin sinä Hyyhmis jaksatki sitten aina niin ihanasti nähdä joka pilvessä kultareunuksen =) Nyt kuule aivan ihanan villasukkaisen torkkupeittoisen lämpimänlutusta perjantai-iltaa ja viikonloppua teijän sakille :heart:
Hö, olipas ikävä sukulainen sulla. :hug: :hug:Alkuiltaa kaikille =)
Mua väsyttää aika huolella kun viime yönä tuli nukuttua pitkät 4 tunnin unet :snotty:
Aamulla lähdin asioille sukulaisen kanssa ja sieltä kotiuduin vasta äsken. Sain myös kamalan hirveät haukut äsken yhdeltä lähipiiriin kuuluvalta ja aivan totaalisen syyttä. Kyllähän pientä riitaa tai erimielisyyttä voi joskus olla ( nyt ei edes ollut ) mutta järkytyin todella kovasti äsken. Tämä henkilö haukkui mua, keksi ihme juttuja musta ja haukkuin myös mun ulkonäköä ja puhui niin ilkeitä asioita että saa mennä vuosia takaperin et mulle ois noin sanottu. Ja kun ei ollu tosiaan mitään syytä :O Joo, voi mennä vähän aikaa ennen kuin vastaan hänelle seuraavan kerran puhelimeen ja sanoin sen kylmän rauhallisesti hänellekin ja oli pokkaa kysyä että miksi :attn:
Tulin kotiin kauppakassien yms. kanssa niin mies huomasi jo ovella et on jotain outoa tekeillä. Sanoinkin sille etten tiennyt meniskö yksin metsään tirauttamaan itkut vai tulisko kotiin mut tulin sit kotiin kun oli painavat ostokset. Mies sanoi et onneksi tulin kotiin :heart:
Vähän on lattea fiilis siis ja yritän olla ajattelematta koko asiaa mut on mulla tosi surullinen mieli. Oksettaa oikein :'( ja kaikkeni oon aina tehnyt auttaakseni tätä ihmistä ja hänen perhettään ihan puhtaasta sydämestäni.
Iltalenkki koiran kanssa olis edessä ja saunaan ja sit leffailtaa miehen kanssa herkutellen. Harmi vaan ettei tee mitään mieli ja tekis mieli mennä nukkumaan..miten voikaan ihmistä ahdistaa näin : /
Ahh, ihanaa likööriä ja Belliini kuoharia, illalla juustoja ja patonkia.
Yläpään huulien väliin.minkä huulien väliin tähtäät "patongin"
Mää tarttisin kaikkea |O Kukaan ei oo taaskaan käyny ruokakaupassa, ihme juttu.Ranskalaisia ja nugetteja.... Nom, tartteekohan lähtee vielä kaupoille Tarttisin myös tomaattia. Ja jääsalaattia.
Päällä seisoen?Yläpään huulien väliin.
Juu ja toinen jalka ja käsi ilmassaPäällä seisoen?
Sunnuntaina herkuttelet viimeistään mutta jos oikein akuuttia mielitekoa pukkaa, niin mars kauppaan siitä hakemaan joku ihana kakku tuhottavaksi!Tekispä ihan sikana mieli täytekakkua.
Kyl se tollo siitä tokenisi kun malttaisi mielensä eikä reagoisi idiotismeihinsa millään tavalla. Ei kait se yksin jaksais kauaa jauhaa. Tai tosta tapauksesta en kyl menis vannomaan. Mut pännii kun menee pilaamaan kivan kuvaketjun.Masentava keli, lähinnä tulee syksy mieleen.
Ja lisämasentava on tuo ihme hiippari tuos yhdes ketjus, vaikka olis millainen trolli niin kyllähän nuo kirjoitukset jotain ihmisen ajatuksen"tasosta" kertoo :$
Totta, mä jätin koko ketjun sikseen.Masentava keli, lähinnä tulee syksy mieleen.
Ja lisämasentava on tuo ihme hiippari tuos yhdes ketjus, vaikka olis millainen trolli niin kyllähän nuo kirjoitukset jotain ihmisen ajatuksen"tasosta" kertoo :$
Hää taitaa olla ainoa jota siinä ketjussa ei pänni..Kyl se tollo siitä tokenisi kun malttaisi mielensä eikä reagoisi idiotismeihinsa millään tavalla. Ei kait se yksin jaksais kauaa jauhaa. Tai tosta tapauksesta en kyl menis vannomaan. Mut pännii kun menee pilaamaan kivan kuvaketjun.
Meillä ratkes tuo kesä ainakin alustavasti muuten, mut jos sulla ei muuta ole tiedossa niin huudan kyl hep heti jos nykyinen sotasuunnitelma pissii.Totta, mä jätin koko ketjun sikseen.
Hei, onks meidän kesäsuunniotelmat vielä voimassa?
Vähän muuttujia matkassa niin näyttäis siltä että rauhaksiin ollaan puolikkaan kanssa.Meillä ratkes tuo kesä ainakin alustavasti muuten, mut jos sulla ei muuta ole tiedossa niin huudan kyl hep heti jos nykyinen sotasuunnitelma pissii.
Uskon yksisarvisiin, joulupukkiin, hyviin miehiin ja muihin satuolentoihin. ?
:wave: MäääUskon yksisarvisiin, joulupukkiin, hyviin miehiin ja muihin satuolentoihin.
Kuka alkais mulle vaimoks?