The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Miten hienosti on ranskikset jaksaneet pelata, pitäneet pintansa isoa pelottavaa Kanadaa vastaan..2-2 varsinaisen peliajan lopulla.
Jääkiekot alkoi taas!! :D

Päätä vaan meinaa särjeskellä vaikka Panadolin nappasin : /
 
Tuommoisista hoksauksista se hyvä elämä on tehty.

Olet kadehdittavan viisas.

Kiitos. Tosin viisaana en osaa alkuunkaan itseäni pitää, keskinkertainen tasamaan tallaaja pikemminkin, jolle välistä näemmä annetaan ja jolta myös otetaankin hyvinkin arvaamattomilla tavoilla mutta ehkä kuitenkin yrityksen ja erehdyksen kautta uskallan yhä laittaa itseni likoon.

tjtn
 
Alkuiltaa kaikille =)
Mua väsyttää aika huolella kun viime yönä tuli nukuttua pitkät 4 tunnin unet :snotty:
Aamulla lähdin asioille sukulaisen kanssa ja sieltä kotiuduin vasta äsken. Sain myös kamalan hirveät haukut äsken yhdeltä lähipiiriin kuuluvalta ja aivan totaalisen syyttä. Kyllähän pientä riitaa tai erimielisyyttä voi joskus olla ( nyt ei edes ollut ) mutta järkytyin todella kovasti äsken. Tämä henkilö haukkui mua, keksi ihme juttuja musta ja haukkuin myös mun ulkonäköä ja puhui niin ilkeitä asioita että saa mennä vuosia takaperin et mulle ois noin sanottu. Ja kun ei ollu tosiaan mitään syytä :O Joo, voi mennä vähän aikaa ennen kuin vastaan hänelle seuraavan kerran puhelimeen ja sanoin sen kylmän rauhallisesti hänellekin ja oli pokkaa kysyä että miksi :attn:
Tulin kotiin kauppakassien yms. kanssa niin mies huomasi jo ovella et on jotain outoa tekeillä. Sanoinkin sille etten tiennyt meniskö yksin metsään tirauttamaan itkut vai tulisko kotiin mut tulin sit kotiin kun oli painavat ostokset. Mies sanoi et onneksi tulin kotiin :heart:
Vähän on lattea fiilis siis ja yritän olla ajattelematta koko asiaa mut on mulla tosi surullinen mieli. Oksettaa oikein :'( ja kaikkeni oon aina tehnyt auttaakseni tätä ihmistä ja hänen perhettään ihan puhtaasta sydämestäni.
Iltalenkki koiran kanssa olis edessä ja saunaan ja sit leffailtaa miehen kanssa herkutellen. Harmi vaan ettei tee mitään mieli ja tekis mieli mennä nukkumaan..miten voikaan ihmistä ahdistaa näin : /
Hö, olipas ikävä sukulainen sulla. :hug: :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
Tekispä ihan sikana mieli täytekakkua.
Sunnuntaina herkuttelet viimeistään mutta jos oikein akuuttia mielitekoa pukkaa, niin mars kauppaan siitä hakemaan joku ihana kakku tuhottavaksi!

Mä menaan leipoa huomenna. Päässä pyörii melkoset suunnitelmat mutta siitä toteutuksesta sitten mene mitään sanomaan muuta kuin että sotkussa löytyy :D

Mutta meinasin laittaa siihen kakkuun mm. suklaata - tummaa sekä vaaleaa - mustaherukkaa, hintsusti sitruunaa, vaniljaa, kermaa, sanoinhan että suklaata :rolleyes::p
 
Masentava keli, lähinnä tulee syksy mieleen.

Ja lisämasentava on tuo ihme hiippari tuos yhdes ketjus, vaikka olis millainen trolli niin kyllähän nuo kirjoitukset jotain ihmisen ajatuksen"tasosta" kertoo :$
Kyl se tollo siitä tokenisi kun malttaisi mielensä eikä reagoisi idiotismeihinsa millään tavalla. Ei kait se yksin jaksais kauaa jauhaa. Tai tosta tapauksesta en kyl menis vannomaan. Mut pännii kun menee pilaamaan kivan kuvaketjun.
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva.McGarmiwa
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä