Piirroskuvaketju

Ajattelin nyt saada samanlaisen hulabaloon kuin tuolla pärstäkuvissa :D
eivaan, haluan löytää taiteilijasieluja tältä palstalta ;) Tässä itsekkin ruvennut terästämään taitoja ja oppimaan uutta, etenkin kasvokuvia :)
 
alkuperäinen vieras
[QUOTE="Sadie";29878682]Oioi, kauniita :). Osaisinpa mäkin.. :)[/QUOTE]

Piirsin ite tällaisen. Taiteesta ymmärtämättömille voin selittää, että kuvassa tykki ampuu karkuun lähtenyttä venettä.



Kyllä Sadie säkin pystyt, kun vaan yrität!
 
  • Tykkää
Reactions: Jmia
alkuperäinen vieras
Eikö tuo ole vähän julmaa kun porukka on kimpassa karkaamassa kirkkoveneellä ja niitä vielä pommitetaan?! :D Ja vieläpä yöllä!
Veneilijät ovat provosoineet tilannetta. Yleensä tällaista tapahtuu yöllä.

Voin vielä kertoa sellainen yksityiskohtan, että kuvassa taivalla olevat rastit eivät ole tähtiä. Rastit kuvaavat kuvasta pois päin suuntautuu magneettikenttää. Fyysikoille tämä oli varmaan selvä asia.
 
alkuperäinen vieras
Ihan mitä vaan mieleen tulee, johan tuossa on yksi edelläkävijä paint piirtämisessä :)

Missä muuten on foorumin koneellapiirtäjä, nickiä en muista, mutta teki joskus aloituksen aiheen ehdotuksesta ja piirsi sitä mukaan?? Olisi hienoa nähdä kunnolla tehtyjä kuvia häneltä :)
Acuzalla on piirtolauta.

Piirrä Peyote vaikka kiraffi päivä teellä. Onks mulle aiheita?
 
Tiiätkö pessimisti, meidän pitäis piirtää yhdessä. Teet paljon tummempana viivat ja varjostukset, minä koitan vasta päästä siihen, mutta mulla taas on enemmän varjostusta, eli yhteenlykättynä olis perfect :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on ollu aina 10, paitsi yhden kerran kun vtutti yläasteella tehdä väriympyröitä ja piirtelin omiani :D sillon oli sijainen ja varmaan sano opettajalle että mulla on joku asennevamma :D Multa on kysytty että miksen rupea tatuoijaksi :O ei ei ei, en ota niin isoa vastuuta toisen ihosta ja kuvia tulee vaan kun on inspiraatiota tehdä :D
 
Peyote
[QUOTE="noh";29878956]se on mies1![/QUOTE]

Jaa-a, voisiko olla? Koulutetulta ja pätevältä kaverilta näyttää. On selvästi salaisissa ja tärkeissä tehtävissä. Pöydällä näkyy paperia jossa on DNA:ta
 
Alkuperäinen vieras
Tässä mun Paint taideteos "Alpaca". Liitin tän yhteen ruotsin esseeseen, sain siitä kasin:

Hieno. Isekin olen piirtänyt eläimiä. Piirsin aikaisemmin keväällä sammakon. Nyt hieman tuunasin sammakkokuvaa paremmin edellisen työn aiheeseen sopivaksi. Lisäsin sammakolle kännettavan rynkyn, jolla sammatto pääsee jahtaamaan ja tulittamaan karannutta venettä.



PS. Sammakko on ammatiltaan suutari.
 

Yhteistyössä