Puhelimessa voi hymyillä, käsimerkit eivät näy :vampire:
Kymmenen pistettä :flower:Pyysin anteeksi että MINÄ ymmärsin väärin. Olin todella pahoillani ja toivotin kivaa kesää ja kannustin että kyllä te sinne porukkaa saatte. Koskaan ikinä en polta siltoja mihinkään, kun koskaan ei tiedä milloin tarvii mennä kysymään töitä.
Oliko se wauwa?? Ou, mulla on taas polttava vauvakuume kun näin siskon yksi veestä uusia kuvia. Ihana läskipallero :heart:Yks työkaveri kävi näyttää muksuansa. Oi, miten ihana lapsi :heart:
Sellainen 1 v ja aivan syötävän suloinen. Kauhee vauvakuume iskee.Oliko se wauwa?? Ou, mulla on taas polttava vauvakuume kun näin siskon yksi veestä uusia kuvia. Ihana läskipallero :heart:
Voi mistä me löydetään meille wauwat. Osikohan kellään jäänyt ylimääräistä jos on saanut vaikka kolmoset ja ei jaksa kuin kahta?Sellainen 1 v ja aivan syötävän suloinen. Kauhee vauvakuume iskee.
Se on tämä täyttymättömät toiveet, ikuinen kaiherrus rinnan alla. Ehkä joskus päästään mummoiksi asti.Voi mistä me löydetään meille wauwat. Osikohan kellään jäänyt ylimääräistä jos on saanut vaikka kolmoset ja ei jaksa kuin kahta?
No, toivottavasti, mut menispä siihen kauheen pitkä aika kun en oo yhtään mummoikäinenSe on tämä täyttymättömät toiveet, ikuinen kaiherrus rinnan alla. Ehkä joskus päästään mummoiksi asti.
Mun ikä passaa mutta ei lapsen. Että mieluiten sitten kun olen viisikymppinen. En halua teinistä vanhempaa. On itsekin lapsi vielä.No, toivottavasti, mut menispä siihen kauheen pitkä aika kun en oo yhtään mummoikäinen
Näin. Toimii.Kymmenen pistettä :flower:
Aikuismainen ja ammatillinen käytös, silloinkin kun vastapuolelta ei oikein vastaavaa irtoo
Harkitsehan tuota uudestaan.Otan asiankannattajan mukaan seuraavaan kiista tilanteeseen. Se jos kuka osaa puhua kenet tahansa pyörryksiin.
Juup, alkoi tänään. Huomenna suomen peli.Ja viikonloppuja kaikille, hei..alkaako ne MM-kisat tänään? Ja sunnuntaina äitienpäiväkin vielä. Taijan tehdä jonkun herkullisen juustokakun ja syödä sen ihan ite. (Muut meillä ei hirveesti tykkää)
hyvä on biisi ja tunnelmaKrut kun tykkäsit videosta jonka muinoin laitoin tänne, niin mitäs pidät tästä Tämä on mielestäni Suomi musiikin yksi helmistä.
[video=youtube;03ePbjRMjsk]http://www.youtube.com/watch?v=03ePbjRMjsk[/video]
Mikä toi on?Uguu :3
[video=youtube;A-WKSugzoh0]https://www.youtube.com/watch?v=A-WKSugzoh0[/video]
Tahtoisin vain ;__;