The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pyysin anteeksi että MINÄ ymmärsin väärin. Olin todella pahoillani ja toivotin kivaa kesää ja kannustin että kyllä te sinne porukkaa saatte. Koskaan ikinä en polta siltoja mihinkään, kun koskaan ei tiedä milloin tarvii mennä kysymään töitä.
Kymmenen pistettä :flower:
Aikuismainen ja ammatillinen käytös, silloinkin kun vastapuolelta ei oikein vastaavaa irtoo :)
 
IhQ
Ja viikonloppuja kaikille, hei..alkaako ne MM-kisat tänään? Ja sunnuntaina äitienpäiväkin vielä. Taijan tehdä jonkun herkullisen juustokakun ja syödä sen ihan ite. (Muut meillä ei hirveesti tykkää)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: IhQ
kahvikirahvi
Joko te luitte IL.stä että 14-vuotias kaahas rekisteröimättömällä moottoripyörällä poliisia karkuun, kaatui ja joutui sairaalaan. On otsikoitu raflaavasti jotenkin "poliisin takaa-ajon traaginen käänne - 14-vuotias mopopoika sairaalaan". IL facesivuillaan jakanut uutisen ja kysynyt "Oliko takaa-ajossa järkeä?"
Kauhea kommenttivyöry että all cops are bastards, menee resurssit hukkaan kun mopoilijoita jahtaa ja niin edelleen. Voi vittu sanon minä, kuinka idiootti lapsi saa olla että lähtee ajamaan, saati kahaa satasta karkuun, eikä edes tajua pysähtyä vaikka poliisit ajo edelle kolmesti hiljentääkseen vauhtia. Jos sen vanhemmat oikeuksiensa mukaisesti tekee tutkintapyynnön poliisien toimesta osoittaesn syyttävällä sormella, niin ansaitsisivat mun puolesta koko perhe kunnon läimäytyksen naamalle typeryydestä. Ei mulla muuta.
 
Mä en näytä pääsevän iltalehteen. Siel on vissiin joku ropnokuva joka tarraa selaimen filsuihin kiinni?

Mut poliisisedäthän on koulittu ja ohjeistettu siihen, et takaa- ajo tulee keskeyttää, jos se näyttää menevän turhan hurjaksi. Aika monta keskeyttävätkin.

Mut jos 14- kesäisellä on sataa kulkeva viritetty mopo alla, niin kuin moni uskoo, et sillä kaahataan vain silloin kun ajetaan poliisisetiä karkuun? Et siin mielessä se mopon karkaaminen käsistä on ihan vaan ajan kysymys, jolla ei o poliisisetien kanssa mitään tekemistä.
 
Krut kun tykkäsit videosta jonka muinoin laitoin tänne, niin mitäs pidät tästä :) Tämä on mielestäni Suomi musiikin yksi helmistä.

[video=youtube;03ePbjRMjsk]http://www.youtube.com/watch?v=03ePbjRMjsk[/video]
 
kahvikirahvi
Vetoi ja puhti on ihan pois, tekis mieli vaan nukkumaan. Mutta menin lupaamaan lapselle kasvomaalauksetkin ja kylpyillan. Ruokaakin sille tarttis antaa.. Glunks.


Ja voi jeesus tota yhtä äijää tuolla ketjussa, voi juma. Ärh. Eipä oo sen mormooniketjun jälkeen ottanu palstalla yhtä koville :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä