Lispetti sateesta semimärkänä
Sinä se vaan tunnut kaunistuvan.
Sinä se vaan tunnut kaunistuvan.
mä tiedän sen livenä mut sit niin laah pitäähän se täälläkinAlkuperäinen kirjoittaja Lispetti sateesta semimärkänä;29874823:Sellasii me naiset ollaan.=)
Kiitos. <3 Se on varmaan se rakkaus mikä sen tekee... ;-) <3Alkuperäinen kirjoittaja Lispetti sateesta semimärkänä;29874830:Sinä se vaan tunnut kaunistuvan.
Rakkaus, rakkauden hedelmät, ja tietty musiikki.<3Kiitos. <3 Se on varmaan se rakkaus mikä sen tekee... ;-) <3
Mietin ihan samaa.9MM oletko pilvessä tai jotain, kun minäkään en ymmärrä puheistasi juuri mitään?
Veit varpaat suustani.Alkuperäinen kirjoittaja Lispetti sateesta semimärkänä;29874859:Rakkaus, rakkauden hedelmät, ja tietty musiikki.<3
naah mulla ei vaan ooo sama tyyli kirjotaa niinku äikän tunneil opetettiin9MM oletko pilvessä tai jotain, kun minäkään en ymmärrä puheistasi juuri mitään?
elämä ilman päihteit on parasta ku se on aika lyhytnaah mulla ei vaan ooo sama tyyli kirjotaa niinku äikän tunneil opetettiin
Ei mitään hajua, tolla yhellä on ollu paska äikänmaikka.Nyt en minäkään ymmärrä vaikka otin lääkkeet jo aamulla. Mistä täällä puhutaan nytten?
ei vaan mä sluibalin kadulla rosvoa leikkienEi mitään hajua, tolla yhellä on ollu paska äikänmaikka.
joo mulla on pien lukihäiriöIhan ymmärrettävää tekstiä 9MM kirjoittaa. Ei ole sekaisin, eikä pöllyssä. Korkeintaan lukihäiriö. Jättäkää se vittuilu. Toinen kun kuitenkin puolustaa naisia tässäkin ketjussa; käski mies1:stä lopettamaan esineellistämisen ja itsekehun. Ei kaikkia tarvi otta silmätikuiksi.
Ja kaikille, jotka olette laittaneet kuvanne: olette rohkeita ja kauniita. Bootylla on lapsen silmät.
Täällä jotkut kyselivät mistä puhutaan ja kerroin vain sen. Itse en näitä huume-epäilyjä ole esittänyt! En ole vastannut toisen puolesta koska en ole tiennyt miksi hän kirjoittaa huonosti vaikka ARVELIN että hänellä on lukihäiriö. Eihän sille kukaan itse mitään voi! Teksti on hieman vaikeaselkoista mutta ei se haittaa. On niitä ihmisellä suurempiakin ongelmia. Toiset ovat itserakkaita, toiset vihaavat eläimiä, osa on pedofiilejä... Lukihäiriö on ongelmista pienin eikä tee kenestäkään pahaa ihmistä.Puhutaan ton 9MM:n kirjoitustyylistä kun hän ei omien sanojensa mukaan OSAA tai HALUA kirjoittaa kuten pitää mutta täällä epäillään hänen olevan huumeissa tai muuten sekava... Ei osaa siis välimerkkejä eikä isoja alkukirjaimia.