Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
"hemu"
Sunhan piti olla kaunotar :O
Mun mielestä Happygirl on kaunis ja symppiksen näköinen ja, kumma kyllä, kuva vastasi mielikuvaani hänestä. Harva on edustavimmillaan selällään maaten... tai siis... no, tiedätte mitä tarkoitan :D

Lopettakaa se ysimillisen kiusaaminen heti alkuunsa, kyllä mä ainakin ymmärrän hänen tekstejään, välillä paremmin kuin Krutin juttuja :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vanhusko
En mä ainakaa lukihäröö tarkota vaan noita muutamaa juttua joissa ei ollu mitää järkee.
Nimenomaan, en minäkään kirjoitusvirheistä tai välimerkkien puutteesta piittaa, mutta jotkut jutut vaan tuntuvat hieman "järjettömiltä". Siis en oikeasti ymmärrä mitä hän tarkoittaa ja mihin jutut liittyvät.

Mutta kuten nimimerkkini viittaa, niin ehkä tämä on jotain erikoista slangia, jota en vaan tajua..
 
9MM
Ei minunkaan ollut tarkoitus vittuilla. Minulla on vain eräs kaveri, joka kirjoittaa samalla tyylillä silloin kun hän on pilvessä. Siksi tuli mielee, että onko ysimillinenkin pilvessä, kun en oikeasti oikein tahdo ymmärtää.

Mitä esimerkiksi tämä tarkoittaa:
Puuhippa kysyy "Mitä tarkoittaa "valise jo mään"?"
9MM vastaa "Se tarkottaa pelottomuutta"

Onko tämä sitten jotain slangia?
noh siis se jahkailu on pelkoa ja se oli valitse jo mään
 
9MM
Nimenomaan, en minäkään kirjoitusvirheistä tai välimerkkien puutteesta piittaa, mutta jotkut jutut vaan tuntuvat hieman "järjettömiltä". Siis en oikeasti ymmärrä mitä hän tarkoittaa ja mihin jutut liittyvät.

Mutta kuten nimimerkkini viittaa, niin ehkä tämä on jotain erikoista slangia, jota en vaan tajua..
ja siis on niin monia eri kieliä suomenkielen sisäl ei piä luulla et se oma olis se ainoo
 
"niin"
[QUOTE="hemu";29875038]Mun mielestä Happygirl on kaunis ja symppiksen näköinen ja, kumma kyllä, kuva vastasi mielikuvaani hänestä. Harva on edustavimmillaan selällään maaten... tai siis... no, tiedätte mitä tarkoitan :D

Lopettakaa se ysimillisen kiusaaminen heti alkuunsa, kyllä mä ainakin ymmärrän hänen tekstejään, välillä paremmin kuin Krutin juttuja :xmas:[/QUOTE]

Joo mut ei ollu sellanen millasen kuvan on itsestää antanu. On niin väittäny olevan täydellinen ja saa ulkonäölään jopa miehen luopumaan uskonostaan.
Tuo mikä kuvassa oli, on ihan tavis pottunenä jolla ei ole mitään asiaa kauneuskilpailuihin ja se on totuus.
Hän ei ole ruma, mutta on kyllä valehdellut ulkonäöstään tai sitten hän kuvittelee itsensä 10 vaikka on oikeastaan 6-7.
 
Tyhtimyy
Happygirl on Luonnollisen näköinen, siksi kaunis. Katsokaa ankannaamoja meikkeineen, sekö on kauneutta? 9MM on fiksu mutta kirjoittaa huonosti. Parempi sekin kuin hyvin kirjoittava mutta tyhmä.
Laittakaa asiat tärkeysjärjestykseen.
 
vanhusko
noh siis se jahkailu on pelkoa ja se oli valitse jo mään
Ahaa, ok :D No nyt tajusin ajatuksesi tuossa. Mutta siis ymmärräthän sinäkin, että jos et kirjoita ajatustasi kokonaan niin sitä voi olla haastavaa muiden tulkita? Siis esimerkiksi tuossa, kun jätit kirjoittamatta sen, että sinun mielestäsi jahkailu on pelkoa ja sen vuoksi valitseminen on siis pelottomuutta, niin siksi koko juttusi idea jäi meiltä joiltakin ymmärtämättä.

Voihan se toki olla tarkoituskin, että vain osa lukijoista ymmärtää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
9MM
Ahaa, ok :D No nyt tajusin ajatuksesi tuossa. Mutta siis ymmärräthän sinäkin, että jos et kirjoita ajatustasi kokonaan niin sitä voi olla haastavaa muiden tulkita? Siis esimerkiksi tuossa, kun jätit kirjoittamatta sen, että sinun mielestäsi jahkailu on pelkoa ja sen vuoksi valitseminen on siis pelottomuutta, niin siksi koko juttusi idea jäi meiltä joiltakin ymmärtämättä.

Voihan se toki olla tarkoituskin, että vain osa lukijoista ymmärtää :)
Ei vaan siinmä mun lukihäiriö otti vallan
 
Sick World
Mikä sairaus sinulla Peyote on kun puhut lääkkeiden ottamisesta? Onko Astrolabella aspegren? Entä 9MM onko sinulla lukihäiriö? ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN KELLÄ EI OLE MITÄÄN SAIRAUTTA? Itselläni on montakin. Monta monta....
 
[QUOTE="niin";29875076]Joo mut ei ollu sellanen millasen kuvan on itsestää antanu. On niin väittäny olevan täydellinen ja saa ulkonäölään jopa miehen luopumaan uskonostaan.
Tuo mikä kuvassa oli, on ihan tavis pottunenä jolla ei ole mitään asiaa kauneuskilpailuihin ja se on totuus.
Hän ei ole ruma, mutta on kyllä valehdellut ulkonäöstään tai sitten hän kuvittelee itsensä 10 vaikka on oikeastaan 6-7.[/QUOTE]

Terve vain sinä anonyymi siellä :) Sulla on nyt varmasti tosi hyvä olo kun sait purkautua. No minäpä kerron sulle pari juttua: Ihminen ilman meikkiä huonossa valossa ei näytä välttämättä samalta miltä näyttäisi luonnosta. Mä en tarvi sun "arvoasteikkoa" sille olenko mä nätti sun mielestä vai en, koska mä riitän mun läheisille JUSt tälläisenä. Ja 22-vuotiaana nuorena naisena olen myös sujut sen kanssa miltä näytän. Toivottavasti kolmekymppisenä ja edelleen siitä eteenpäin olen vielä enemmän sujut - ja niin sujut etten arvostele toisten ulkonäköä negatiivisesti. Toivottavasti sinäkin saat saman mielenrauhan mitä yleensä aikuisilla tästä asiasta on.

Tässä kuvaa jonka otin juuri kurssikaverilla lenkin jälkeen ja tästä punertavasti hiusväristi me like! =p Paitsi et sehän haalistuu pesujen myötä pian mutta nyt on ainakin jees :D

uusväri - Aijaa.com
 

Yhteistyössä