Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
8MM
Puhutaan ton 9MM:n kirjoitustyylistä kun hän ei omien sanojensa mukaan OSAA tai HALUA kirjoittaa kuten pitää mutta täällä epäillään hänen olevan huumeissa tai muuten sekava... Ei osaa siis välimerkkejä eikä isoja alkukirjaimia.
 
minnee
Ihan ymmärrettävää tekstiä 9MM kirjoittaa. Ei ole sekaisin, eikä pöllyssä. Korkeintaan lukihäiriö. Jättäkää se vittuilu. Toinen kun kuitenkin puolustaa naisia tässäkin ketjussa; käski mies1:stä lopettamaan esineellistämisen ja itsekehun. Ei kaikkia tarvi otta silmätikuiksi.

Ja kaikille, jotka olette laittaneet kuvanne: olette rohkeita ja kauniita. Bootylla on lapsen silmät.
 
9MM
Ihan ymmärrettävää tekstiä 9MM kirjoittaa. Ei ole sekaisin, eikä pöllyssä. Korkeintaan lukihäiriö. Jättäkää se vittuilu. Toinen kun kuitenkin puolustaa naisia tässäkin ketjussa; käski mies1:stä lopettamaan esineellistämisen ja itsekehun. Ei kaikkia tarvi otta silmätikuiksi.

Ja kaikille, jotka olette laittaneet kuvanne: olette rohkeita ja kauniita. Bootylla on lapsen silmät.
joo mulla on pien lukihäiriö
 
8MM
Puhutaan ton 9MM:n kirjoitustyylistä kun hän ei omien sanojensa mukaan OSAA tai HALUA kirjoittaa kuten pitää mutta täällä epäillään hänen olevan huumeissa tai muuten sekava... Ei osaa siis välimerkkejä eikä isoja alkukirjaimia.
Täällä jotkut kyselivät mistä puhutaan ja kerroin vain sen. Itse en näitä huume-epäilyjä ole esittänyt! En ole vastannut toisen puolesta koska en ole tiennyt miksi hän kirjoittaa huonosti vaikka ARVELIN että hänellä on lukihäiriö. Eihän sille kukaan itse mitään voi! Teksti on hieman vaikeaselkoista mutta ei se haittaa. On niitä ihmisellä suurempiakin ongelmia. Toiset ovat itserakkaita, toiset vihaavat eläimiä, osa on pedofiilejä... Lukihäiriö on ongelmista pienin eikä tee kenestäkään pahaa ihmistä.
 
vanhusko
Ei minunkaan ollut tarkoitus vittuilla. Minulla on vain eräs kaveri, joka kirjoittaa samalla tyylillä silloin kun hän on pilvessä. Siksi tuli mielee, että onko ysimillinenkin pilvessä, kun en oikeasti oikein tahdo ymmärtää.

Mitä esimerkiksi tämä tarkoittaa:
Puuhippa kysyy "Mitä tarkoittaa "valise jo mään"?"
9MM vastaa "Se tarkottaa pelottomuutta"

Onko tämä sitten jotain slangia?
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa

Yhteistyössä